![]() |
Neem jij een transactiebon bij het pinnen?
Ik meestal niet, ik krijg mijn afschrift toch wel. :)
|
soms, als ik t misschien weer in wil ruilen later
|
Nee, zie t later wel.
|
Nee :)
|
Nee, nooit eigenlijk. Ik hou mijn inkomsten en uitgaven niet zo nauwkeurig bij.
|
Citaat:
|
Nee, dat geeft zoveel troep in m'n portemonnee/jaszak. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, net alsof die papiertjes het er overzichtelijker op maken...
|
Citaat:
|
Nee, ik heb daar toch niets aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, nooit.. omdat ik ze niet nodig heb, ik zie op m'n overzicht wel wat ik heb gepint en waar, daar hoef ik niet nog transactiebonnetjes bij te hebben... Volgens mij kan je er ook geen zak mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lama, je snapt m niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, alleen als ik met de pas van mijn moeder pin.
|
ja, tot ik het afschrift krijg, dan gooi ik hem weg
|
Ja, zodat ik kan zien waar al mijn geld naartoe gaat en ik wil niet altijd een week (of twee weken) wachten op mijn afschrift.
|
nee. waarom?
|
Nee, ik raak het toch kwijt, op mijn afschrift staat het toch wel :)
|
Neen.
|
soms
|
neuh
mn portomonee zit al vol genoeg mijn financien zijn trouwens heel overzichtelijk 15e-jet krijgt zakgeld 16e-jet neemt alles op 17e- geld op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik bewaar t bonnetje soms hoewel het altijd klopt op t afschrift |
Alleen als ik met iemand anders' pasje pin.
En jet666: :D |
oh als ik kleren koop bewaar ik trouwens wel de bon, zodat ik kan ruilen als er iets kapot gaat ofzo
|
Citaat:
|
Neen.
|
nee, nu niet meer. Eerder deed ik het altijd wel.
Maar ik vind het maar onhandig al die papiertjes, ik kijk wel op het afschrift. |
Nee, omdat ik er niks aan heb. Het gaat anders toch de prullenbak in zonder dat ik er naar gekeken heb.
|
Citaat:
|
Nee!
Wat moet je nou met zo'n bonnetje, ik weet ook wel wanneer ik geld ophaal en ik zie op mn afschriften of op internet wel hoeveel dr af is en hoe t zit enzo, en ga eigenlijk bijna nooit naar de bank waar ik mn geld haal zeg maar :p dus naar een andere bank en dan zie je je saldo toch niet! Ik gooi bijna alle bonnetjes gelijk weg, al die troep! |
Nee. Ik vind t niet nodig. Weet je wat ik superirritant vind? Dat er op de grond altijd bergen van die transactiebonnen liggen :mad:
Je kunt toch kiezen of je dr een wilt? Waarom kiezen die mensen voor ja, en gooien ze t dan toch op de grond? :s |
Nee, want als ik er een krijg gooi ik het toch gelijk weg.
|
altijd,ik stop die dan in mijn portomonnee (verder doe ik er niets mee) met als gevolg dat mijn portomonee altijd heel dik is,waardoor het lijkt of ik veel geld heb :cool:
|
Nee, nooit, zie er het nut niet zo van in
|
Ja. Het overkomt me wel eens dat de enige pinautomaat in de wijde omtrek leeg is of gewoon rare dingen doet. En dan vinden de mensen bij het postkantoor binnen het prettig als je een bonnetje hebt ;)
|
Nee, omdat... omdat ik geen papiertje hoef, ik kan wel onthouden wat ik heb opgenomen. Overigens hoef ik niet nog meer oud papier, ook is dit papier meestal gebleekt :(
En Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |