![]() |
Blonderen
Kun je je haar blonderen nadat het al eens eerder is geblondeerd?? :)
|
Volgens mij kan dat gewoon, ik zie niet in waarom niet (y)
|
Denk het wel, waarom zou het niet kunnen??? :confused:
|
Het is heel slecht voor je haar maar ik zou niet weten waarom het niet kan.
|
Dat lijkt me wel mogelijk ja :)
|
Citaat:
|
Natuurlijk kan dat. :) Anders zouden de mensen die uitgroei hebben een probleem hebben.
|
Tuurlijk kan dat. Ik zou het alleen wel door een kapper laten doen en niet zelf, anders heb je misschien kans dat het oranje wordt en dat is niet zo prettig.
|
Ik heb dat al meerde malen gedaan, dus ja dat kan. :p
|
schaamhaar ook?
lijkt me echt vét! hehe loop je met een blond plukje |
idd, waarom niet?
maar: hoe blonder hoe dommer.;) |
Citaat:
|
Enkele jaren terug heb ik binnen 3 uur mijn haar 3x blond geverfd. Het sloeg oranje uit en kreeg het maar amper naar het gewenste effect. Drama :p
|
Lijkt me wel, het is in ieder geval erg slecht voor je haar en of het een mooi resultaat geeft valt dus te betwijfelen. Maar je kunt het proberen, of gewoon op save spelen en naar een goede kapper gaan.
|
Citaat:
|
ik las "blunderen" :D
t Lijkt me niet echt goed voor je haar (sowieso is blonderen heel erg slecht voor je haar), maar het kàn wel. |
Nou ik ga het gewoon proberen, als het oranje oid word horen jullie het wel :D
|
ja maar zit je dan niet met kleurverschil met je uitgroei?
:s |
Citaat:
|
ja maar ik dacht omdat de rest al blond was, of je dan geen kleurverschil krijgt (blond wordt nog blonder ofzo?)
maakt dus ook niet uit of je hetzelfde blondeerspul gebruikt? |
Citaat:
-Word blond nog blonder en -Kan blond ook donker worden? (Door het verven dan he?) |
Citaat:
Ik gebruik liever altijd hetzelfde blondeerspul, en je moet uitkijken met de sterkte van de waterstofperoxide dat je pakt om daar het blondeer mee te mengen. Hoe bedoel je je tweede vraag? |
Citaat:
|
tuurlijk kan het wel, maar het is niet erg goed voor je haar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hoor, dat kan gewoon. In het begin zal dat donkerblonde misschien wat lichter uitzien, maar na verloop van tijd (als je het vaker donkerblond verft) zal het wat donkerder worden. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |