![]() |
Wanneer hoef jij niet meer naar school voor je examens??
Bij ons is dit dus heel triest. Wij moeten tot aan de meivakantie gewoon naar school (wel met de laatste week de laatste 3 dagen vrij ivm examenfeest en koninginnedag), de week na de meivakantie moeten we ook nog naar school en dán hebben we pas 3 dagen facultatief!! Maar op die laatste dag dus beginnen de eerste examens al. Dit betekent dat sommige mensen, als ze pech hebben, maar 2 dagen voor hun examens vrij hebben.
Naja! Hoe zit dit bij jullie? Ik heb al mensen gehoord die nu al vrij zijn. |
Ik heb nu wel heel weinig uur, maar moet nog wel naar school. Vanaf 29 april hebben wij vrij, maar het is nogal vaag of we daarna wel of niet naar school moeten :s Áls we moeten is het niet veel iig.
|
Ik heb deze week mijn laatste proefwerkweek. Ik dacht eerst dat ik hierna vrij was, maar het bleek dat ik volgende week ook nog les heb en ik geloof de maandag en dinsdag daarna ook nog. Dus tot 24 april ofzo. In die laatste 1,5 week gaan we de toetsen van de proefwerkweek bespreken en samen met de examens oefenen. Er vallen veel lessen uit waarschijnlijk, maar het is wel verplicht. Ik denk alleen dat ik af en toe niet ga, omdat ik het nogal nutteloos vind :o Na de meivakantie zijn er nog een aantal facultatieve lessen.
Ik heb dus iets van een maand vrij voor mijn examens. |
Ik heb nog 6 dagen les, maar doe eigenlijk niks meer in de lessen.
24 april begint officieel onze meivakantie (we hebben 2 weken meivakantie) en na de vakantie heb ik facultatief les. mijn eerste examen is op 24 mei (Nederlands), dus ik precies een maand vrij voor m'n examens. |
Ik heb maar 1 weekje om te leren voor mijn examens, tot die tijd moet ik dus naar school...ook tot de meivakantie
|
Ik moet nog gewoon naar school tot en met 14 mei, verplicht.
17 en 18 mei zijn facultatieve dagen en dan begint het examen. Ben dus niet vrij, of je moet die 2 dagen facultatief vrij noemen :p |
Ik heb nu al paar dage in de week vrij omdat alles toch al is afgerond :rolleyes: heb alle toetse en mondeling al gehad en praktijkexamens dus :D lkkr vrij volgende week (y) :D :D
|
Ik moet maandag nog "gewoon" naar school (mr dan neem ik studievrij).
Dinsdag herkansingen maken. Woensdag laaste "schooldag", met om 12 uur een bruch van een paar uur voor alle eindexamenkandidaten en dan 's avonds het echte feest. :D En daarna heb ik studie vrij. :) Als we willen kunnen we nog naar school komen, als we vragen hebben, of examens willen oefenen. Mr in principe is dat niet verplicht. |
ik heb nu nog wel lesweken. maar sommige vakken (als engels en nederlands) hebben we al facultatief gemaakt ;)
We hebben na de meivakantie nog 1 week facultatief en dan zo rond die tijd gaan de examens beginnen... |
Ik heb nu toetsweek, daarna moet ik nog twee weken naar school, tot de meivakantie. Maar daar zit en dag in dat we proefexamens mogen maken, een dag voor het goede doel ofzo, dan ga ik dus ook niet, en de stuntdag. Na de meivakantie zijn alle lessen facultatief tot het examen.
|
27 april LSD, daarna alleen nog facultatieve lessen.
|
11 mei laatste les dag, en daarna is er nog en soort examentraining geloof ik maar daar heb ik nog niks over gehoord
|
wij hebben verplicht les t/m 22 april, dus t/m volgende week donderdag :D
|
28 april laatste lesdag
dan examenstunt en dan facultatieve lessen |
ik weet het niet precies, igg tot aan de meivakantie
|
Ik moet nog gewoon naar school, de laatste drie dagen voor het examen zijn de lessen facultatief. Vanaf dan heb ik idus vrij :(
|
Citaat:
Ik had gevraagd waarom dat zo was, en ze zeiden dat ze het deden omdat we anders eigenlijk 4 weken geen les zouden hebben. (2 weken van de meivakantie en dan 2 weken daarna). Dat argument snap ik wel, want als je het zo zegt is het ook wel een aardige tijd. Maar ik vind het stom dat ze de week na de vakantie verplicht stellen. Laat die dan ook facultatief zijn. |
22 april is onze laatste lesdag
dan vrij tot de examens (die voor mij op 24 mei beginnen) |
:| wij hebben geen faculatief les, hebben ze afgeschaft bij ons dus ik moet tot 13 mei naar school
|
22 april laatste lesdag. volgende dag naar sixflags en dan ben ik vrij. Ik heb wel voor paar vakken de kans om examentraining te volgen op school die week daarna maar is niet verplicht
|
Ikke heb vanaf 29 april(examenstunt) facultatief les, maar ga denk ik wel naar de meeste lessen toe..
|
Citaat:
|
2 april hadden we de stuntdag, nu schoolexamenperiode en vanaf volgende week (afgezien van 3 mondelingen voor mij en voor de meeste mensen minder) dus vrij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgende week dinsdag is de laatste lesdag, en dan gaan we uiteraard van alles uithalen, en dan die woensdag erna gaan we met de hele havo ergens naar toe en savonds een feestje
|
tot en met 29 april geloof ik
|
Ik heb komende week nog herkansingsweek, de week daarna meivakantie en daarna alleen nog maar facultatief les :o Voor sommige vakken moeten we nog wel naar school, maar dat is dan ook echt belangrijk.
|
donderdag 13 mei laatste lesdag, vrijdag 14 mei 'proefexamen'en dan slechts 1 weekje vrij voor het eerste examen :|
|
volgende week donderdag laatste dag en dan hebben we ook gelijk de examenstunt. daar komt toch geen vlieg, dus eigenlijk al eerder vrij :p.
|
ik heb na de meivakantie facultatief les...
|
Citaat:
Ik heb nu trouwens (ff tellen) 25 uur les... Dat vind ik dus echt veel te veel aangezien ik meer dan de helft van de tijd het idee heb dat ik voor lucht op school zit. |
Ik had vorig jaar ook maar een week waarin de eerste examens al begonnen. Best belachelijk ja.
|
ik ben al vrij :D
|
eh... vanaf 5 april :D
|
Bij mij alleen 17 en 18 mei facultatief.
Maar je hebt meivakantie en ik heb de 19e geen examen dus ik heb sowieso een week vrij. Moet lukken. |
Wij hebben voor de komende twee weken een nieuw rooster gehad. Van de afdelingsdirecteur moeten we perse alle lessen volgen maar docenten hebben veel liever dat je wegblijft als je niets te vragen of te bespreken hebt. Bij ons beginnen de facultatieve lessen zeg maar maandag.
|
Citaat:
|
Voor de mensen met m&o bij ons (ik gelukkig niet!) zijn vijf dagen van te voren pas vrij. Na de meivakantie hebben we ook nog verplicht (!) les een aantal dagen. Niets facultatief, het is net bezigheidstherapie, want in de meeste lessen moet je maar een beetje uit de examenbundel gaan zitten werken wat thuis natuurlijk beter gaat wat betreft concentratie enzo.
Niet dat ik alle lessen nog ga volgen hoor |
Mijn laatste les was 7 april :D !! toen hadden we daarna aleen nog 2 mondeling en 2 toetsen, dat wassut!! maar dus geen les meer... en 28 april hebbe we kolderdag. daarna alleen nog maar exames
|
Citaat:
|
Ik heb dat dus ook (zit in 5 havo)
Na de meivakantie nog 1 week les en daarna vrij. Maar bij ons is t nog n beetje erger! Wij hebben nog een hele week schoolexamens!!! Vanaf volgende week woensdag tot en met woensdag de week daarop :s :s Echt niet vet dus!!! :mad: We hebben dan mondelingen van alle talen en nog schoolexamens van alles andere vakken:s LEUK :mad: we hebben n evil school :evil: Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben? En dan moet je dus nie klagen dat je weinig vrij hebt want de meivakantie is ook een hele week vrij! Ben blij dat je is die andere week daarna nog les heb! Het zijn we de laatste dagen van je middelbare en daarna kom je er nooit meer trug(als t goed is) Kan je lekker oefenen ook. En hoef je dat thuis niet meer te doen. En er vallen dan ook vakken weg zoals gym, ckv, Duits1 en Frans1 enzo Nou jah iedereen veel suc-6 en wel slagen he!!! MzzL Ilona |
Vanaf maandag, alleen hebben we bepaalde boeken nog niet helemaal doorgewerkt *zucht dus moeten (semi-verplicht) we nog wel komen naar de 'facultative lessen'
|
Citaat:
Ik moet zelf tot de 14e naar school en de 17e en 18e facultatief. En dan begin ik de 24e. @Cloe Siere: ik heb nog 34 lesuren, want lessen waar alles al afgerond is gaan gewoon door: film kijken of examens oefenen. heel nuttig, want ik heb op vrijdag maar een lesuur, engels, en daar kijken we film. Niet echt nuttig om daar mijn boek voor uit te komen. |
as week is mn laatste toetsweek, die week erna hoef ik maandag niet naar school (tenzij ik wil) dinsdag wel, maar eigenlijk alleen voor de cijfers, en als je nog vragen hebt mag je in de les komen. alleen die vrouw van geschiedenis heeft ons verplicht dinsdag het 2e uur te komen. woensdag is het eindexamenstunt en feest, vanaf dan zijn we vrij totaan het examen. :)
|
28 april laatste schooldag
|
29 april laatste schooldag
|
:(
|
Citaat:
|
laatste schooldag --> 27 april
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |