![]() |
veilig?
Is een condoom veilig genoeg of moet je ook de pil slikken. Wat vinden jullie?
|
als alles helemaal goed gaat dan is een condoom veilig genoeg, maarja, er kan iets verkeerd gaan bij het omdoen en dan is de kans dat-ie knapt opeens een stuk groter. Ik zou denk ik nooit zonder pil sex hebben, tenzij ik kinderen wil.
|
ik denk wel dat ie veilig is, mist je hem goed gebruikt, op tijd omdoet, en controleerd of ie gescheurt is, zo ja, dan morning after pil halen, maar veiliger is natuurlijk pil + condoom
|
Pil +condoom+onthouding, dat is pas veilig!
Alleen pil is echt genoeg hoor, als het om zwangerschap voorkomen gaat. Wil je ook beschermd zijn tegen een SOA, dan doe je een condoom om. Alleen condoom is ook veilig, zeker als je cyclus kent, je onveilige dagen kent en dan gewoon geen sex hebt. En de rest van de tijd heb je eigenlijk niet eens een condoom nodig, maar dan moet je je lichaam echt heel goed kennen ! |
Citaat:
In principe moet het veilig zijn en als hij scheurt kun je voor een morning after pil gaan. :) |
Je weet maar nooit...voor je het weet wordt je aangerand door een kudde hitsige dames die een vrijgezellenfeestje aan het vieren zijn. Loop je daar nietsvermoedend als eerzaam huisvader op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ...ben je toch mooi de lul zonder bescherming!
|
je wilt toch geen ziektes :confused:
als je wilt weten hoe herpes eruit ziet ga dan naar google en zoek bij afbeeldingen herpes wees gewaarschuwd!!! |
voor ziektes ---> condoom
voor kindjes ---> pil |
Tja, geen enkel middel is 100% veilig tegen of ziektes of soa's.
Het gaat erom dat je het zo veel mogelijk uitsluit. (y) ;) |
Citaat:
*Proest* :D Dat zou wel heel speciaal zijn... Ghè hè hè |
pil is zoiezo veilig... is maar een hele kleine kans dat je zwnager kunt worden... condooms zijn weer minder betrouwbaar, maar beschermen wel tegen geslachtsziekten.. hummz...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |