![]() |
Wanneer had je voor ut eerst verkering???
Ik weet nie of deze vraag al een x is langsgekomen, want ben net nieuw op het forum, en wilde wel us weten op welke leeftijd jullie voor ut eerst verkering hadden....
Om ma bij mezelf te beginnen.... Ik heb nu voor ut eerst verkering :D ben 16 :rolleyes: |
nog niet gehad :rolleyes: :s
|
toen ik 3 was :D
|
15 of 16, weet het niet meer. maar op mijn 18e pas de tweede..was wel wat serieuzer! Dus doe maar rustig, er komt vanzelf iemand!
|
toen ik 15 was. we waren echt scháttig, hoorde ik later. maar toen was het alweer uit. :bloos:
|
Ik was 17. Best jong eigenlijk. :o
|
ik was 16, en 1 dag :)
|
ik doe niet aan verkering
|
toen ik 19 was
(...vroeger :P) |
Citaat:
|
14
|
Een paar dagen voor mijn vijftiende verjaardag.
|
euhm... tjah op de basisschool elke dag wel een nieuw vriendje, maar om dat nou serieus verkering te noemen :P
De dag dat ik 16 werd (half jaar geleden) heb ik mij eerste 'echte' vriendje gekregen en ben dr nog steeds gelukkig mee :) |
15
|
Echt serieus verkering? Toen ik bijna 17 was..En natuurlijk op de baisschool, maar das niet serieus...
|
In de 2e klas (ik was 13) had ik voor het eerst "verkering", haha (lees: handje vasthouden, 1e zoen :D )
Dat ging na een paar weken uit, mr hij is wel nog een goede vriend van me. Toen ik 15 was kreeg ik mijn eerste serieuze relatie, die duurde een half jr. En toen ik 17 was mijn 2e, die wel wat serieuzer dan de andere was, en ook ong een half jaar duurde. |
Eerste op m'n 13e, in de eerste :D
Eerste serieuzere relatie op m'n 16e. Echt serieuze relatie nu, op m'n 17e :) |
Toen ik 12 was m'n eerste. (basisschoolvriendjes niet meegerekend ;) ) Kusjes geven enzo. :)
Toen ik 13 was een verkering die iets meer serieus was. :p En ik denk binnenkort een zeer serieuse verkering. :bloos: (Verliefd :D) |
14 jaar... :)
|
ik was 16, nu nog steeds trouwens.. :p
|
15
|
14
|
ikke was 14 toen ik me eerste egte serieuze relatie had, maar da was met de verkeerde jongen ben nu 15 en heb me 2de relatie en das al meer dan een half jaar!!! :)
|
nou ja... als je de jongen met wie ik "verkering" had op m'n 4e niet meetelt... (hij strikte m'n veters, en we zouden gaan trouwen :D)
op m'n 14e, geloof ik... Voor t eerst echt serieus? Op m'n 16e |
11 ofzo haha :d
|
Verkering: 12.
Relatie: 13. |
Mijn eerste verkerinkje was toen ik bijna 17 was. Dat was totaal niet serieus, net zo min als die erna. Mijn (derde) eerste echte relatie is begonnen toen ik 18 jaar en 5 maanden was.
|
verkering: 12
zoenen: 14 relatie: 17 |
jha, verkering al toen ik kleinnnnn was:p. maar de eerste 'echte'relatie was toen ik 14 was, 13 maanden
|
12, net voordat ik 13 werd. Was m'n eerste echte zoen.
Jaar later had ik weer een vriendje, was al serieuzer. Heb ondertussen een aantal keer verkering gehad, maar nooit heel erg serieus. |
Ik was 16.
|
Heb sinds carnaval dit jaar mijn eerste relatie pas gekregen...
|
15
|
maandje voor me 16 verjaardag ongeveer
|
Citaat:
ik was btw 15 (maarja misschien ook wel 17 :D ), toen ik m'n eerste echte relatie kreeg |
15 was ik, maar dat hield niet zo heel veel in...
|
Citaat:
ver·ke·ring (de ~ (v.), ~en) 1 omgang tussen twee geliefden => vrijerij re·la·tie (de ~ (v.), ~s) 1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band 2 duurzame liefdesverhouding => verhouding 3 persoon tot wie men in betrekking staat Op je 12e kun je zoiets dus eigenlijk nauwelijks verkering noemen - dan ben je nog niet echt geliefden. Relatie wordt vaak gebruikt als iets wat langer duurt, maar dan nog zijn de termen volkomen inwisselbaar. Ook een relatie van 4 jaar is nog een verkering als je nog niet getrouwd bent. |
Enne - eerste verkering: 16
|
20 :o
|
Toen ik in de brugklas zat, met een oudere jongen, echt stoer. :D Als je het trouwens over echte relaties gaat hebben moet ik zeggen 15 (2 jaar)
|
begin van groep 8
|
toen ik 12 was
|
in groep 3 :o ;)
nee, echt serieus toen ik 2 dagen 15 was :) |
euh 14
en we hebbe nu nog steeds een relatie |
bijna dertien.
die kerel werd achteraf homo :D |
op mn 16e
|
ik was 14 toen ik mijn eerste vriendje kreeg, nu een echt hele goede vriend van me... :D
ik heb nu ook een hele serieuze relatie, en ben er zeer gelukkig mee, en hij trouwens ook! :D |
basisschooltijd...
maar serieuze verkering heb ik nu pas.. 16 maandjes.. hiervoor was het altijd een a twee weken.. |
"verkering":17
relatie: X |
Citaat:
wel in de lagere school en toen ik 14 was,ook. maarrr dat telt niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |