![]() |
glassjaw
zoooo pretty :o
maar wie weet of ze nog naar nederland komen... |
ze waren uit elkaar toch
|
Nee , volgens mij niet uit elkaar.
Zanger heeft een darmziekte dacht ik en telkens als ze naar Europa komen raakt hij ziek. |
ze zijn niet uit elkaar....
wil ze zo graag live zien :o iemand zij dat ze laats in nederland waren, maar volgens mij is dat niet zo.. |
|
Vette band !
Toch Jasper ? |
siberian kiss vind ik echt super mooi!
|
hebben een paar keer hier gespeeld.
2000: als support van Deftones 2001?: als support van Soulfly Zouden in 2002 en 2003 in Melkweg spelen, maar ging telkens niet door vanwege de aandoening van meneer Palumbo. |
Citaat:
is 't zo erg dan.... :confused: |
Is volgens mij een bloedziekte ofzo. Als hij zich ergens tegen stoot o.i.d. en hevig begint te bloeden dan houdt dit niet op. Als hij dus begint te bloeden verliest hij enorm veel bloed. Hij heeft dus nogal vaak last van bloedarmoede e.d.
|
Citaat:
|
Citaat:
de zanger heeft btw idd de ziekte van crohn.. hij is een paar meter ingewanden kwijt, dankzij operaties die hij hiervoor moest ondergaan en moest permanent medicijnen slikken en opletten wat hij eet en drinkt.. ik heb een donkerbruin vermoeden dat het ook toeslaat als hij heimwee heeft.. :( |
wtf is glassjaw
|
wel geinige band
|
Citaat:
@Faz GlassJAw is herrie |
erg vet!
|
Hij heeft idd last van de ziekte van Crohn een stofwisseling aandoening en daardoor ook de afgelopen fucking drie shows geplanned in Nl afgezegd. :(
Maargoed imho een niet te evenaren band als het gaat om de cd eyewtkas De rest is uiteraard ook van hoogstaand kwaliteit. |
ik heb z daarom dus al 2 keer gemist :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zelfs ik ben sinds een halfjaar down met deze band.
|
Citaat:
"om" mij? :confused: |
Citaat:
|
anastasia is LELIJK!!!!!
en ze kan ECHT niet zingen. samen met The Rashmus DE MTV/TMF ergenisss! |
ze heeft echt wel een hoerenkoppie
(y) maar goed, ik vind glassjaw wel leuk. |
ze is scheel en heeft een irritante stem...
|
Citaat:
En ja Rasmus sucken idd. Dude playbackt ook nog eens live:D |
|
glassjaw <3
tweede album viel een beetje tegen though.. en al die gecancelde shows ook (n) |
DAT is mn ergenis...
niks tegen rockbands ofzo... maar ik zie gitaren en hoor ze niet hij playbackt rare stagedive chicks bij top of the pops en die zanger met zn kapsel en make-up... *kotssmiley* |
Citaat:
:s |
pssst ik heb wel die oooehhhoooeehoooehoooeehhh gitaar riff gejat :P
|
Citaat:
ziekte aan je darmen, wat vaak leidt tot het 'amputeren' van je darm. en verder weet ik er niet zoveel van...google maar wat ach je gaat er niet dood van ik dacht ook dat ze uit elkaar waren, ik vind t wel een leuke band |
cosmopolitian blood loss
siberian kiss (met een beatdown waar sommige 'harde' bands nog wat van kunnen leren) \m/ en natuurlijk her middle name was boom, piano, must have run all day.... enz. |
Wat een rukband.
|
Citaat:
Als een ziekte iets op ook maar een manier aantast mag het een aandoening genoemd worden. Bij deze :p En dattie dr niet dood aangaat is mooi voor em maar ik zou niet graag met hem willen ruilen. |
Citaat:
Ik denk dat ik een nieuwe maatstaf gevonden heb, als jij het kut vind vind ik het vet... |
Peej! :evil:
|
Citaat:
maar goed, EYEWTKAS was een te geniale cd. Vooral goed bij relationele problemen;). Hij zingt dan redelijk wat je wilt horen, om het zo te zeggen. maar die emotie die hij daar bloot legt (met hulp van meneer robinson natuurlijk), is echt van hoog en eerlijk niveau. Je kan je daar heel goed inschurken, in zijn teksten, zijn woede voelen etc. |
Citaat:
Ik ken glassjaw niet maar het genre spreekt me sowieso niet aan. |
Citaat:
nee ik zou ook niet graag met m willen ruilen ik ken de gevolgen... |
Ik denk dat ik deze verplaats naar Lichaam & Gezondheid (y)
|
Citaat:
maarre :nono: ontopic |
Glassjaw !
Gecancelde shows. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |