![]() |
Het noem-irritante-eigenschappen-van-... Topic
- Je broertje/zusje
- Kakkers - Mij - ßr33ZaHz - Huisvrouwen - Kaatsballers |
Citaat:
|
- Je broertje/zusje
- Kakkers - Mij - ßr33ZaHz - Huisvrouwen - Kaatsballers 1. Ze zijn irritant 2.Ze zijn irritant 3.Jij bent irritant 4.Ze zijn irritant 5.Ze zijn irritant 6.Ze zijn irritant |
Citaat:
|
- ßr33ZaHz
-ze praten in ßr33ZaH-T4lK |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
- Mij
Opent een beetje een raar topic.. |
-Je broertje/zusje
Maken herrie. - Kakkers Stemmen VVD. - Mij Idiote avatar. - ßr33ZaHz Ze drinken te veel. - Huisvrouwen Respect voor huisvrouwen. (y) - Kaatsballers Ze kaatsballen te veel. |
Zijn de op gedrag gebaseerde stereotypen die je hier noemt (kakkers, breezahs) niet al gedefineerd door hun (irritante) eigenschappen? Ze wijken op een bepaald aspect van hun gedrag af van de geldende norm, waardoor ze in de groep vallen die jij noemt. Je geeft in je openingspost te kennen dat je weet wat de definities zijn van deze groepen (tenminste: je veronderstelt ze als bekend). Het is dus volgens mij bepaald zinloos om irritante eigenschappen van kakkers en breezah's te vragen.
De rest is wel gewoon te beantwoorden :p - Je broertje/zusje Hij is vaak erg onzinnig en puberaal-tegendraads (verder wel heel grappig :D) - Mij Vreemde avatar :p - Huisvrouwen Ik zou niets kunnen bedenken. Te zorgzaam? - Kaatsballers Wat zijn dat? :confused: |
-Mij
Het aanzetten tot gebruik van breezertaal.. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze stinken allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Je broertje/zusje
wie van de vijf - Kakkers arrogant, voeren nooit een fuck uit maar zijn zich maar al te bewust van hun rechten - Mij geen idee - ßr33ZaHz dom, arrogant - Huisvrouwen dom - Kaatsballers geen idee |
Citaat:
|
- Je broertje/zusje
Oudere broer is nooit thuis als je m nodig hebt, jongere broer ziet de hele dag alleen maar school, zijn computerschem en zijn bed en neemt de telefoon niet op als je net heel nodig naar huis moet bellen, jongste zusje jat al mn kleren uit mn kast =\ - Kakkers "leuk weekend gehad?" "ja want ik was hartstikke zat en moest zondagochtend nog hockeyen ook" zou genoeg moeten zeggen - Mij Aangezien je Bruggo als nickname heb ga ik er vanuit dat je ook zo'n irritant klein rotjochie bent die de stoelen van de tafel wegjat in de kantine in de pauze en dan nog boos wordt als je zegt dat die stoel bezet is (it's all in the name noemen ze dat :p) - ßr33ZaHz Wat is er niet irritant aan? - Huisvrouwen Nemen alle plekken in de trein in op weg naar de huishoudbeurs, staan altijd in de weg als je even snel iets wil halen in de supermarkt "kleine jan wordt al zooooo groot!" - Kaatsballers Ik ken geeneen kaatsballer persoonlijk, hier kan ik moeilijk uitspraken over doen (wat klinkt dat tuttig) |
Citaat:
|
1. mijn broer bedoel je? Dat we hem wel 3 uur in de week zien
2. ik irriteer me alleen aan kakkers als ze arrogant zijn 3. wie is mij? Ik vind mijzelf nog al een betweter :o 4. ze zijn dom en vervelend en sletterig en... en.. (wat niet?) 5. ze gaan richting smetvrees 6. die zijn irritant als ze een bal tegen mij aan kaatsen |
- Kaatsballers - ze kaatsen bal :mad:
|
- Je broertje/zusje
M'n broertje begint te denken dat 'ie ook iets weet. Heel vervelend. - Kakkers Ach, daar heb ik niet zo heel veel op tegen. Mits ze geen Oilily-sjaaltjes dragen, want dat vind ik dan weer te ver gaan. - ßr33ZaHz Daar is alles irritant aan De rest heb ik even overgeslagen, hoor :) |
Mijn Broertje: Net even flinke ruzie mee. denkt dat ie alles beter weet, gaat ie me zomaar slaan :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Je broertje/zusje
- Kakkers - Mij - ßr33ZaHz - Huisvrouwen - Kaatsballers 1. Ze zijn irritant 2.Ze zijn irritant 3.Jij bent irritant 4.Ze zijn irritant 5.Ze zijn irritant 6.Ze zijn irritant |
- Mijn zusje is veel te veel bang voor te veel veel.
- Kakkers zijn saai en daarom moeten ze doodgeknuppeld worden. - Jij bent te weinig aanwezig.. (kaatsballers eronder zetten was al vet.. ga zo door ;) (y)) - ßr33ZaHz hebben te veel tijd.. en worden te veel verwend. - Huisvrouwen worden vaak dik en lelijk. - Kaatsballers zijn irritant omdat ze zo'n blije sport beoefenen |
Allemaal irritant.
|
Citaat:
|
-Je broertje/zusje
Etters - Kakkers Deneken dat ze het zijn - Mij KUTTOPIC - Br33ZaHz Denken ook dat ze alles zijn - Huisvrouwen Zueren dat jij ook mee moet helpen - Kaatsballers dat ze kaatsballen nou goed |
Citaat:
Kakker lopen er irritant belachelijk bij (in momenten) Ik haat alles wat irritant is en dan doe ik ook irritant. Br33Z@Hzz sjijn altiijjd irri. Huisvrouwen kunnen echt wel zagen. ...mjah. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Kakkers gaan wijs doen in de volvo van hun vader met roze truien aan - Breezah zijn domme blonde dozen. - huisvrouwen lopen in de weg in de supermarkt - Kaatsballers gooien hard, stenen komen hard aan ja |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind MIJ wijs. Mezelf dan , bruggo is een NERDY |
Citaat:
|
ik denk dat ie zelfs ook nog wel eens een Kakker BrEeZaH kan zijn
|
Ernstig.
|
- Je broertje/zusje - gooit tegenwoordig met bierglazen
- Kakkers- arrrrwogant - Mij - avatar - ßr33ZaHz - de manier van schrijven alleen al - Huisvrouwen - stofzuigen als je een film aan het kijken bent - Kaatsballers - geen last van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |