![]() |
deo...
Welke deodorant gebruiken jullie?? Iemand een idee waarom ze nergens meer 8x4 That's me verkopen :rolleyes: ?!? Die was net zo lkkr :) !!
|
Axe Africa
|
Nivea Men
|
Deoleen Roller gebruik ik (y)
En ga eens naar een Drogist :rolleyes: |
Fa peach
diez echt lekker! |
Nivea Fresh :)
|
Citaat:
|
adidas
die is echt fijn. en daarvoor had ik een roller...maar die heb ik in de wc laten vallen :o :confused: |
Dove.
Vroeger gebruikte ik Impluse, ik had ze allemaal, zelfs de Spice versie :o |
Nivea.
en Dove in tas. |
Citaat:
|
Vichy en Nivea
|
Citaat:
die gebruik ik ook, echt top ! (y) :cool: kan je tenminste nog een gewone after shave/luchtje op als je je deo gebruikt :o :D |
8x4 city life en vogue femme extravagance
|
FA Exotic Garden..
|
Gebruik geen deo.
van deo kan je btw borstkanker krijgen. |
8x4 city life (is een special edition) genoeg voorraad heeft dus :evil:
|
hahaha, die heb ik dus ook... een special edition die niet special is want ze verkopen em overal en al geruime tijd :)
maar hij ruikt wel lekker. |
die that's me van 8x4 was net als die citylife een limited edition en ging er dus na een tijdje gewoon uit..
ik heb hier nog een spuitbus :D |
pff
Vele soorten axe Amando Cartier Nina Ricci memoire 'd homme Vogue en meer |
adidas
|
Sanex, als ik ook nog parfum op wil.. :)
En City Life.. That's me hebben we hier trouwens nog wel, heeel veeel.. Okeej, woon ook in een gat.. Maar wij hebben 'm wel! :) |
Axe Negerzweet.
|
rexona crystal
|
Dat hangt van de situatie af, ik ga niet voor een specifiek merk, ik neem wat er is op dat moment in de badkamer, al heb ik op mijn kamer Blue Stratos voor de zekerheid, maar ook alleen omdat ik die heb gekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
rexona... wel relaxed spul
|
Citaat:
|
Axe Dimension :)
|
Uhm, Rexona of Nivea...geen idee eigenlijk :bloos:
|
Citaat:
Maareh, ik gebruik een of andere impulse.. weet niet eens welke geur precies... |
8x4, die blauwe. en axe stinkt :s
|
Citaat:
Ik heb al mn lege Impulsebussen nog :) |
Citaat:
|
Adidas. Oja en soms Impulse, omdat ie toch ooit es op moet.
|
Hmm.. ik vraag me af of dit niet op Lichaam en Gezondheid moet, maarja veel serieuze reacties, dus ik laat em wel staan (y)
Ik heb Rexona Crystal Clear en Cotton Dry. Ik had vroeger ook van die smerige met geurtjes (n) ulgh. |
allemaal verschillende van rexona. Heb er nogal veel omdat ik veel sport op school (sportopleiding).
Er zit er 1 in m'n sporttas, 1 in m'n gewone tas, 1 op m'n wastafel, 1 bij m'n vriend... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
8x4 That's me City Life (hier verkopen ze hem nog gewoon :s )
En af en toe Odorex Extra Dry, vooral 's zomers erg fijn :cool: |
sanex
|
Dove & Nivea.
|
8x4
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vrienden gebruiken allemaal Axe, en ik sta ook nooit naast hun, dan komt mijn lekkere parfum geur niet goed tot uiting :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |