![]() |
Citaat:
Wat voor straf zal smolarek moeten krijgen? |
|
pfff triest gedoe
|
als je dus in een koffieshop staat en je ademt een flinke rookwalm in van andermans paffie, kan je dus best 5 nanogram (weet je hoe weinig dat is?) teveel in je bloed krijgen. Wat een zeikers.
|
Ebi de Junk...
|
dit is weer echt van een vlieg een olifant maken
eens straf vind ik niet van toepassing |
het lijkt me niet dat dat express is gebeurt, dat is 0,023 gram per milieliter (feyenoord.nl). Straf is (hoop ik) niet van toepassing.
|
ik weet niet hoor maar als ik smook ga ik juist zoveel slechter voetballen
|
STRAF SMOLAREK SLECHTS TWEE WEDSTRIJDEN
De UEFA heeft Ebi Smolarek slechts gestraft voor twee Europese wedstrijden. Dat zijn er zelfs twee minder dan Emile Vrijman, de advocaat van Smolarek, na behandeling bij de Disciplinairy Board had verwacht. De UEFA-experts stelden bij die gelegenheid al vast dat de lichte verhoging van het cannabisgehalte in de urine van de Pool niet door roken en evenmin door meeroken was veroorzaakt. bron: feyenoord.nl |
Hmmz, en komt cannabis nu ook op de verboden lijst?
|
Citaat:
|
knvb heeft het er niet eens over gehad dus....
|
Citaat:
In Belgie staat het op de lijst, die heb ik vorige week nog vast gehad om het eens te bekijken voor de fun. Ik zou het eigenlijk ook logisch vinden dat die er in stond, maar blijkbaar niet. |
ga eerst maar eens een fatsoenlijke dopinglijst maken en ga dan mensen beschuldigen. wat er nu allemaal in het voetbal gebeurd slaat echt nergens op.
|
Citaat:
|
Zet het beste voetbalteam stoned op het veld en een zondag-amateur als tegenstander en kijken wie er wint!
Hoe kan wiet je spel nou bevorderen?? Achterlijk gedoe allemaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |