![]() |
Hulp voor 18+ ..?
Heej,
mijn vriend wordt zaterdag 18 en we hebben vandaag besloten dat het toch maar verstandig is om hulp te zoeken e.d (am, somberheid etc). Maar omdat hij dus 18 is geworden zaterdag weet ik niet meer waar je dan heen moet voor hulp. Kan iemand mij helpen daarmee? Tnx! |
Je kan sowieso bij de huisarts naar de juiste instantie(s)
doorverwezen worden, lijkt me. :) |
Citaat:
Bij 18 jaar, val je meestal onder de adolesecnten of volwassenen groep. De huisarts kan eventueel doorverwijzen naar het riagg of de GGZ etc. |
'k Ben nu wel een Belg, maar bij mij was het zo dat ik doorverwezen werd door mijn huisarts naar het (C)GGZ en nu individuele therapie krijg.
|
Ik zit bij het Riagg ook bij kinderen en jeugdigen. Ik zou zeggen: ga gewoon naar de huisarts, die weet precies waar je moet zijn. :)
|
idd naar de huisarts gaan die verwijst je wel door. en 18 zegt niks over de persoon ik wordt in jun ook 18 hoop niet dat bjz dan op eens zegt van bekijk het want ja ik ben ook nog maar me kleine ik zeg maar. maar riagg heeft ook een volwassen afdeling althans bij ons wel
|
Citaat:
Ik wordt eind mei 18 (dat zou je ook niet zeggen, maar goed) Omdat ik bij Altrecht nog in de intake fase zit weten ze nog niet of ik bij de afdeling "jeugd" blijf, daar is nu het intake gebeuren bezig. En anders hebben ze wel een volwassen afdeling, maar bij altrecht is ook een afdeling:"jong volwassenen" als ik het goed heb. Ook voor boven de 18 is goede hulp te vinden hoor! xx mir |
Naar de huisarts.
Ik ben toen doorverwezen naar de eerste lijn .. zo heette t geloof ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |