![]() |
Kontvingeren.
Heeft iemand dat wel eens gedaan!?
Deed het pijn of was het juist lekker!? Vertel! |
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1
Volgens mij stonden hier al een beetje wat reacties. |
Probeer het uit zou ik zeggen.
|
Gadverdamme! :eek:
|
Gisteren Jensen gekeken? :D
|
Citaat:
|
Lekker opwindend.... stront aan je vinger.... (n)
|
Citaat:
Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond er niets aan en kon ook geen kant op. |
Citaat:
Nope, was lekker. En nee, het is niet vies :) |
Citaat:
|
Lijkt me nou helemaal niks..
|
iewl :eek:
|
Hier zijn de meningen duidelijk heel verschillend over! Vies vind ik het niet. Mijn vriend geeft zelf aan of hij het wil of niet, dus of de kust 'veilig' is zal ik maar zeggen. Hij geniet er onwijs van want bij jongens schijnt de anus ook erg gevoelig te zijn. Ik zou zeggen, probeer het gewoon eens!
|
Laat diegene die het fijn vinden het doen,
Maar iemand met voldoende hygiëne vingeren (voor mij een meisje) Moet wel te doen zijn ;) |
Lijkt me lastig om te doen met lange nagels :s
|
DUDE! een kont is om te poepen niet om in te porren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wist je dat vrouwen ook een anus bezitten? |
Tja ik moet mijn vriendin volgens mij wel errug aardig aankijken wil ik daar aanzitten...
:o |
Citaat:
|
Ik snap echt niet waarom mensen sperma en dergelijke doorslikken geil kunnen vinden en van een beetje mogelijk aanwezige stront die je heel misschien wel aan zou kunnen raken meteen gillend in een hoekje kruipen. Stel je niet aan zeg.
Er zit toch niet de hele tijd een dikke drol aan dat uiteinde daar. Ik heb het gedaan en ervaren, vaak zat, en ben serieus nog nooit wat tegengekomen. Zelfs geen geurtje. Maar er echt IN is ook niet nodig. Er omheen en er een beetje op duwen en dergelijke is echt al superlekker, vind ik persoonlijk. En ik neem aan dat iedereen hier gewoon zn kont afveegt. |
Citaat:
|
Citaat:
't is nou niet meteen onhygienischer dan met je vieze vingers overal aanzitten.. ;) |
Citaat:
heheheeh G-spot bij de anus |
he bah..... dat doe je toch nie :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toepasselijke nick voor dit topic ;)
maare als je het leuk vind waarom niet, maar aan mij is het niet besteed |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wordt te oud voor deze shit
|
Citaat:
|
Schijt aan ;)
|
Er zit normaal geen ontlasting in de endeldarm, dat zit er alleen als je het idee hebt dat je naar de wc moet. Vandaar dat het gewoon schoon is.
De endeldarm zit niet vol restjes poep. Het wemelt er wel van de faecale bacterien, maar dat is logisch. Kontvingeren is niet vies, en ook niet pijnlijk als je opgewonden bent en ontspannen en veel spuug of olie of glijmiddel gebruikt, en het rustig opbouwt. Het voelt in het begin een beetje raar, hooguit, omdat je nog niet gewend bent aan het gevoel. Maar het is lekker, net als gewone anale sex. Dat voelt nog raarder dan een vinger, in het begin, en kan wel pijnlijk zijn als je te snel gaat. Het is slijmvlies, bindweefsel, huid en een paar kringspieren die niet gewend zijn om zo ver opgerekt te worden. Je kunt het beter over een periode van een paar weken opbouwen, dan op een dag besluiten dat je NU anale sex all the way wilt.(zoals ik) Ik verging dus van de pijn, eerlijk gezegd, ook al deed hij het echt heel rustig en voorzichtig, maar dan nog vond ik het gierend geil en kwam ik er superheftig van klaar. Erna kon ik dus een paar dagen niet lopen of zitten...maar het genas weer, en het rekte vanzelf iedere keer wat op. Het doet nu absoluut geen pijn meer, integendeel. |
nee dank u.
|
Citaat:
|
heerlijk
|
Ik durf het niet eens aan om eraan te denken, walgelijke gedachte.
|
Ik vind het zeker lekker, maar er moet wel speeksel, glijmiddel of olie gebruikt worden. Droog vind ik niet lekker. Met rondjes draaien om mijn anus (met vingers of tong) kun je mij echt gek krijgen. En een vinger (en later 2 of meer) er in bewegen is in combinatie met gelikt worden ook heerlijk. Vind ik. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zitten zelf al een tijdje in een langzame opbouwfase waarbij we het eens in de zoveel tijd weer proberen om een beetje verder te komen. Gisteren weer eens geprobeerd en het ging stukken beter, maar natuurlijk niet all the way. Ik heb nog nooit klachten gehad van poep aan mijn fikken (anders was ik denk ik zelf niet bereid te zijn om nog een latere keer het nog eens te proberen).
Inderdaad is het haast noodzakelijk om goed alles nat te houden. Ik moet zeggen het voegde voor haar wel veel toe door haar zowel vaginaal als anaal te stimuleren. Maar inderdaad moet het heel geleidelijk met zelfcontrole opgebouwd worden anders doet het best pijn. |
Citaat:
|
ja was lekker
kheb nu een wijde anus:D LOL MuHaHaHaHaHaHaHaHa lekker over je vingers heen schijten. dat doe je vast alleen om de hele dag aan je vingers te ruiken.....:D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het lijkt mij vies, want je vinger gaat er van stinken
en bovendien...er zitten altijd wel poeprestjes bah.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |