![]() |
"wat" ben jij?
Ja, er wordt hier veel over vegetarisme gepraat enzo, maar daarbij lijken een hoop forummers vegetarisch of veganistisch te zijn; meer dan je er irl tegen komt. Vandaar een poll :). Je mag best je argumenten geven of overbodige informatie, maar dit is niet echt bedoeld als discussietopic; er zijn genoeg andere topics waarin je hierover kunt discussieren.
Ik val volgens mijn eigen definities onder vleesverminderaar. |
Ik ben vleesverminderaar: ik eet 1 tot 4 keer per week vlees.
We eten thuis niet iedere dag vlees, en ik vind dat best prettig zo. |
Ik eet minstens 5 keer per week vlees. Er zijn soorten vlees die ik minder lekker vind, en die eet ik dan niet (of een klein beetje). Soms eet ik een paar dagen geen vlees, maar dat komt niet vaak voor.
|
Ik ben vleesverminderaar; ik eet 1 tot 4 keer per week vlees.
|
ik eet minstens 5 keer per week vlees
|
Ik eet minstens 5 keer per week vlees
|
Volgens mij eet ik wel 5 keer per week vlees, maar ik hou het allemaal niet zo bij. Ik heb ook wel tijden dat ik minder dan 5 keer per week vlees eet, net waar ik trek in heb.
Bedoel je trouwens met vlees ook vleesproducten zoals knakworst of zo? |
Ik eet minstens 5 keer per week vlees.
|
Citaat:
|
minstens 5 x per week.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
ben vegetariėr |
Ik eet ongeveer 1 keer per maand vlees(kip) of vis.
|
Citaat:
Ik ben veganist. Fruitariėrs zijn over het algemeen mensen die in zoverre respect hebben voor de natuur dat zij alles wat gevoel en leven heeft niet willen schaden, meestal om die reden eten zij enkel vruchten die al afgestoten zijn door de plant (appels die al op de grond liggen et cetera). Eetbare vruchten, die al dood zijn, zijn er immers om opgegeten te worden en hebben geen gevoel en leven meer. |
ben vegetarier
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf ben veganist.
Fruitarisme is geloof ik dat je enkel vruchten en granen/noten eet.. Iig wel iets in die richting :) |
Ik ben vleesverminderaar; ik eet 1 tot 4 keer per week vlees.
|
Citaat:
|
Ik ben vegetariėr. Ik eet geen vlees en vis, maar ik gebruik wel zuivelproducten.
|
Citaat:
|
ik ben vegetarier
|
Citaat:
|
Ik eet minstens 5x per week vlees zo ongeveer
|
Ik ben vleesverminderaar; ik eet 1 tot 4 keer per week vlees
|
|
vleesverminderaar. vooral door mijn vader die een beetje over the top kan gaan qua "evil meat"
|
ik eet eigenlijk wel elke dag vlees of vis (hooguit als ik een keer een "brooddag" heb niet), maar het is niet zo dat ik alleen maar dierlijke producten eet (ben gek op fruit en groenten vind ik ook wel lekker) en ik vind het vlees vaak ook niet het belangrijkste van de maaltijd
|
Vrijwel altijd vlees (alleen als we een keer een eitje ofzo bakken niet) en standaard een keer per week vis. Ik ben wel twee jaar vegetarier geweest, maar ik werd al die groenteburgers zat, dus toen maar weer over gegaan op vlees. :bloos:
|
Ik ben veganist. Nu ongeveer een jaar :)
Daarvoor een lange tijd vegetarier. Een fruitarier is iemand die dus alleen vruchten eten. Dus niet planten zelf, maar echt de vruchten. Oftewel welke bedoeld zijn om op te eten volgens biologisch wet. Dus waar zaden in zitten e.d. |
Ik ben pescotariėr; ik eet wel vis, maar geen vlees
(en voorlopig de enige die daarop gestemd heeft... :confused: ) |
Ik eet liever niet zo veel vlees, en ik neem als ik het neem maar een klein stukje, dan maar wat meer aardappels of whatever, het liefst zou ik vegetarier willen zijn, maar dat mag niet van mn ma.....zucht...(ooooit, zodra ik "zelfstandig" ben hehe)
en ik heb al helemaaaal een hekel aan gourmetten of whatever, je een beetje volproppen met vlees, bah! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Gourmetten is leuk -> wij doen het zonder vlees, dat kan ook hoor! Citaat:
O ja en ik ben vegetariėr en heb dit ook gestemd. |
ik eet minstens 5x per week vlees :D vanaaf toevallig een kaassoufle gegeten.
|
Ik eet ongeveer 5 keer per week vlees en dan twee keer vis ofzo.
|
Ik ben bijna vegetarier; ik eet minder dan 1 keer vlees per week.
Puur omdat ik niet echt van vlees hou ed. |
Citaat:
|
ik eet minstens 5 keer per week vlees. lekker hoor :)
|
|
minstens 5x per week :)
|
Citaat:
Irl zeg ik normaalgezien vegetariėr. |
Ook ik eet minstens 5x per week vlees. Dat komt gewoon omdat we vrijwel altijd van maandag tot vrijdag groeten eten, met als 'afsluiting' vlees. En in het weekend wordt er ook vrij vaak vlees gegeten, maar meer doordat er dan zoals eerder aangegeven, bijvoorbeeld ge-gourmet wordt.
|
wij eten ELKE dag zonder uitzondering! vlees. en dan ga ik nog een x of 2 per week naar de bigM=weer vlees...
en soms als ontbijt ook ham ofzow (tja das natuurlijk ook vlees he :p ). dus een x of 10 per week:p. de bioindustrie is dus blij met mij:p! Het is trouwens niet zo dat ik vlees WIL eten, m'n moeder kookt dus die beslist:p en die vindt het normaal om elke dag vlees te eten. het is er dus met de paplepel ingegoten :cool: |
Citaat:
|
Ik eet een tot vier keer per week vlees (meer tegen de vier aan dan tegen de een) en ik koop altijd biologisch vlees.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |