![]() |
Dingen die je absoluut NIET moet doen/lezen/iets als je offworld bent.
Diarree tijdens het paddoen lijkt me bijvoorbeeld een uiterst naar verschijnsel. Knetterstoned 'n horrorfilm kijken. Klotezat een vruchtenshake willen maken.
Ooit iets meegemaakt wat je anderen afraadt? Een nare ervaring die voor 'n badtrip of een aantal akelige uurtjes vol paranoia gezorgd heeft? Of iets met gevolgen op de dag erna? Spui je gal. (h) |
> Wat doe jij?
< Oohhh, ik doe diarree. |
Blablabla. ;)
|
wij zaten eens voor een flat gebouw te blowen. nou ik was zo paranoide dat ik dacht dat voor elk raar iemand stond naar ons te kijken. toen reed er nog eens een politie wagen langs. maarja kwas zo paranoide doordat die andere gasten mij zo hadden gemaakt.
als je goed stoned bent naar een feestje gaan van je familie |
2 joints meehijsen kan nog wel. maar ga dan niet zuipen, en voor de gein een ADHD pilletje nemen.
ze ging echt lijp doen :eek: |
Citaat:
Ik had een dikke vette keutel gedraaid in mijn paddo-trip....dat werd dus een neger!! En ben maandag knetterstoned, naar Gothica geweest...MEESTERLIJK!!! en knetterstoned, je brood voor de volgende dag smeren, of je boeken pakken/huiswerkmaken...is ook echt heel kut.. |
Iets doen en ervoor opgepakt worden tijdens naar de tyfus zijn is erg klote. :D
|
treinsurfen met pcp op :nono:
|
autorijden ;)
|
met pcp op ;)
|
anaal geprobed worden door aliens is geen pretje als je stoont ben :nono:
|
Citaat:
|
laat staan als je pcp op hebt :eek:
|
Mensen bij jou thuis uitnodigen. Ik kreeg er iig een enorm verantwoordelijkheidsgevoel van en kan dus niet echt spacen, werd er juist a-relaxed van...
|
en met pcp is dat nog erger, want dan ga je zo je arm opvreten omdat je honger hebt, en dan rennen ze ineens allemaal gillend weg :s
|
Citaat:
|
What the fuck is pcp??? :confused:
|
Citaat:
|
pvc
moet je zon pijpje in de fik steken en dan de damp inhaleren en dan krijg je kanker :( |
Citaat:
|
Citaat:
nee ik rook toch nog het liefst een jointje... ontopic: seks hebben(lukt bij mij egt nooit) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
helemaal knetter en lam vrolijk nog een stick opsteken en dan proberen naar huis te fietsen is niet zon goed idee ik ben ooit 3 kwartier door de regen gefietst omdat ik niet meer wist hoe ik thuis moest komen :(
|
met paddo's op naar de bios (n)
paddo'en met drukke mensen/kinderachtige mensen, vooral niet bij jou thuis (n) (iemand probeerde een keer d'r slaapzak op te eten op mijn bed) vervang paddo door een willekeurig tripmiddel trouwens. |
Met paddo's op examens maken :D
Met paddo's op een drukke danszaal inlopen, voortgetrokken door een gothicachtig iets, terwijl ze Metallica draaien en de stroboscoop overuren maakt. Bier drinken en blowen als je geen bier kunt verdragen. En dan in de bus naar Antwerpen gaan zitten. |
het grote kotstopic doorbladeren..
uhm.. rondjes draaien in je bureaustoel |
wat denk je van rondjes draaien OP je pc-stoel :eek: (met pcp op)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lees: kben te koppig om toe te geven ;) ow trouwens.. als je nu eens een hele grote enorme leren diepe grote grote stoel hebt? dan zit je dr wel practisch 'in'. |
Citaat:
|
Citaat:
en bij deze gaf je al andword op je eigen vraag :) |
:D :D achja.. je blijft je best doen he :D :D
|
Meegaan met een geile studente als je te dronken bent voor seks. (Achteraf wel grappig).
Een megaranzige frikandel opeten en meteen een voorgedraaide ( (n) ) joint opsteken om de smaak weg te ehm..spoelen. (die frikandel kwam dus binnen een minuut mijn strot weer uit, alleen dan iets compacter). Knetterstoned en helemaal paranoide expres over een donker weggetje gaan rijden. Ik ben nog nooit zo ontzettend hard geschrokken en het was gewoon een HOND :D . Ik heb serieus de hele buurt bij elkaar geschreeuwd. |
Not done;
je psychologische en psychiatrischeonderzoeken herlezen (n) :p :| |
Erachter komen dat iemand je fiets probeert te jatten terwijl je op de paddo's zit
Lsd nemen met mensen die vet irritant worden en de trip verpesten |
's nachts op een graf op een kerkhof liggen, paddo's eten, en blijven liggen zonder iemand om je heen te hebben.
Vrijwilligers ? :| |
Traplopen :o
|
Citaat:
|
feest geven en dan gedroogde hawaiaanse nemen :nono: :p
Citaat:
|
een stoplicht bekijken :o:D
|
paddo's in de trein kan ik afraden.
|
Citaat:
|
pissen tegen schikdraad, deed een gast die ik ken toen ie knetter lam was HAHAAHAHAHA
te ernstig HAHAHAHA |
Auw.. :s pijnlijk.. :(
(lijkt me ;) ) |
Citaat:
|
Eerst 2 kanon drinken (terwijl je noooit drink)
Dan naar Den Haag, voorgedraaide halen, met je gare bek praten met de uitsmijter, hem vertellen dat je gaat smoken (terwijl je vriend naar binnen is, om te halen, en jij buiten wacht omdat je geen 18 bent) Daarna op een 3-wielig-kinderfietsje een tunnel achtig iets inrijden... Daarna met je ketting aan je broek/portomonnee tegen schrikdraad aan slaan... Eeen schok krijgen en keihard weg fietsen, de verkeerde kant op, omdat het alarm af ging Lol, was best cool :D |
Met Femke Halsema discussiëren/ haal afvallen over partijpunten van de PvdA :bloos:
Seriously, ik dacht dat 'intelligentie en stoned' samen gingen :o |
Ik heb altijd wel kewle discussies als ik stoned ben :P.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |