![]() |
wiet
hallo,
ik heb zojuist een joint gerookt waar wiet in zat, en nu voel ik me helemaal misselijk en ik begin volgens mij te hallucineren, ik dacht net echt dat ik doodging... en opeens zag ik mijn vader voor me en die begon allemaal vreemd te praten en ik snapte er niets van, was dat ook een hallucinatie? ik durf op dit moment niet meer van de computer af te komen want volgens mij zit er een monster onder mijn bed HELP wat moet ik doen |
:rolleyes:
|
|
|
|
monsters bestaan niet! :P |
eehm ok hoeveel gram en wat heb ie gedaan dan want wat ik eerst had met een vriend hadden we 4 gram in 1 blow gedaan het was white widdow en ik zag alles draaien en shit maare ff volgens mij stel jij je aan:( en als je blowt moet je vrolijk denken niet BAD want dan ga je ook BAD:eek:
|
ik neem dit maar niet serieus....
|
ik ken het wel.... je moet ook geen wiet roken met schimmels erop jij dope idioot....
|
hallo lieve mensen,
ik ben gelukkig weer in mijn normale toestand, ik heb gisteren nog tot 6 uur 's morgens achter de computer gezeten want ik dacht ECHT dat er een monster onder mijn bed zat. ik heb nu lekker geslapen en voel me helemaal kwiek. nog bedankt voor jullie steun |
UPDATE: ik ben erachter waarom ik zo hallucineerde
mijn broertje had stiekem paddo's in mijn thee gedaan, de idioot en ik dacht dat het door de wiet in de joint kwam |
Citaat:
Ahahahaahhaahhaha bwaaaaaaahahahahahahaaha die is echt goed aahahahahahahhaahhahaa |
:evil:
|
Citaat:
JE MEENT T???? |
ohja nu het antwoord nog
ren snel naar de coffeeshop, koop voor 500 Euro iets leuks en maak dr n flinke stick van. Als het goed is wordt je morgen wakker. |
:confused:
|
Citaat:
|
om een of andere reden kan ik hier eerder om lachen dan medeleven tonen :D :D :D
|
doe hier maar een speesend slotje op dan
|
leuk broertje :D als het al serieus is.
|
Citaat:
|
Ok, OF deze topic is complete onzin, of de wiet was gelaced met iets. Je krijgt geen zware hallucinaties van wiet :/
en btw in een joint zit meestal wiet ;) |
In frankrijk vaker hash dan wiet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
hehehe, ik geloof je :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |