![]() |
Garbage - Version 2.0
ZO EEN VET album!?! of niet dan.
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif 1. Temptation Waits 2. I Think I'm Paranoid 3. When I Grow Up 4. Medication 5. Special 6. Hammering in My Head 7. Push It 8. Trick Is to Keep Breathing 9. Dumb 10. Sleep Together 11. Wicked Ways 12. You Look So Fine http://www.alwaysontherun.net/garband.jpg Ik ga em nu nog eens luisteren. |
Wat cool rugt0r.
Ik heb die cd zelfs. Het is dat ik nét besloten heb op thursday te gaan slapen, anders had ik hem zo opgezet. Vette plaat geloof ik. |
Citaat:
|
Met dat probleem zat ik ook al.
Ik heb hem vast uitgeleend. Maar toen, lang geleden op vakantie, heb ik hem de hele zomer gedraait. |
Deze cd heb ik thuis ook liggen, erg tof alleen al heel lang niet meer gedraait. Die 3e was inderdaad zwaar bagger. :p
|
Citaat:
|
Ik heb Garbage nooit echt geweldig gevonden. Vind de muziek vaak te gelikt en glad, mede omdat ik de Garbage niet echt zie als een band maar meer als 4 producers en een zangeres.
Helaas. |
Oeh, k ben in aanraking met dat album gekomen toen ik 12 was.. Heerlijk album. En altijd als ik krantjes ging lopen had ik deze cd altijd op. Jammer dat hun laatste album ruk is. Van version 2.0 vond ik push it, dumb, temptation waits en i think i'm paranoid t coolst. Hmmm ga em maar weer n keer luisteren..
|
Wel goede cd idd. Vond Shirley Manson altijd wel lekker ding (was toen een jaar of 14/15 ofzo geloof ik). Heb overigens alleen hun debuut hier liggen. Version 2.0 had ik alleen als kopie en aangezien ik zo'n beetje al mijn kopietjes weggegooid heb (350 stuks ofzo) heb ik ook Version 2.0 niet meer in mijn bezit. Misschien eens 2e hands ergens vandaan toveren....
|
Ik heb die eerste 2 albums op bandjes gekopieërd (toen had ik nog geen internet en cd brander! :D). Alleen dat eerste album vond ik wel beter. Ik heb wel een singletje van Push It.
Oh en dat laatste album heb ik voor 1 mothafockin' euro gekocht bij de Media Markt (in hetzelfde jaar dat ie uit was gekomen). Ik heb 'm nooit gedraaid, maar kon 'm echt niet laten liggen voor 1 euro! (ik snap nog steeds niet waarom die dingen daar lagen voor 1 euro..) |
Die cd heb ik nog ergens in m'n kamer liggen.
|
Citaat:
|
Geweldige cd! Was alweer helemaal vergeten, dat ik die ook nog had.
Stopt hem nu in cd-speler. |
Ik heb 'm wel..
Maar vind Garbage nou niet bepaald spannend of bijzonder.. |
Citaat:
|
ik ha dem maar ben em kwijtgeraakt :s
|
hij is wel kicken
|
Top cd id :cool: .
|
die cd vond ik een paar jaar geleden helemaal geweldig
|
Een van me favo bands en na wat doorbijten vind ik zelfs cd nummer drie geweldig ;)
|
6 jaar geleden ong. was ik fan van garbage. die cd heb ik ook, blijft wel leuk vind ik.
|
Citaat:
toen was je dus 9? |
Ik heb ze nog in Ahoy' gezien.. m'n vader sleepte me mee. ik weet er bijna niets meer van.
Leuke cd ja. |
Citaat:
|
Hmmm ohja hip, maar weer eens downen :)
|
Citaat:
|
Shirley manson (y)
Woohoo. |
Kheb hem nog liggen, binnenkort maar weer eens draaien...
|
Citaat:
|
Geweldig album, lekkere zangeres, wat wil je nog meer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind Queer een leuk nummer, maar die staat daar niet op :p
|
Citaat:
|
ik vind queer een kutnummer.
deze cd moest ik nog steeds hebben, heb alleen het debuutalbum, env ind die minder sterk. dat nummer met die vette clip, was dat nou 'push it" of 'I think I'm paranoid'. anyways, op deze cd staan best een paar aardige nummers. bestaan die gasten eigenlijk nog? Een soort laat antwoord op de grunge scene met popinvloeden? een tegenhanger van skunk anansie(ook een goede band trouwens)? deze ga ik downen als...ik weer kabel-inet heb. |
Citaat:
|
Citaat:
i think i'm paranoid is nogal simpel en niet zo bijzonder. |
heb hem ook ja
hij is geweldig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
verder heeft deze band mij nooit extreem geboeid, toen ik in graoep 8 ofzo zat vond ik dat nummer I'm only happy when it rains wel d00p maar das dan ook t enige |
ik vind garbage geweldig! version 2.0 is inderdaad een goede cd ik vind alleen de eerste cd garbage nog steeds wel het beste! die laatste cd beautiful garbage is echt heel erg naar......
er zou toch binnenkort een nieuw album komen???? |
Citaat:
Zoals je zelf al zegt luisterde jij het ook.. us niks vreemds aan.. |
Citaat:
|
ik geloof het wel ik kende het van mijn vader dus ja in 1995 was ik 10 dus toen draaide hij het dus luisterde ik het ook
|
Ik heb ze zelfs live gezien. Dat was nogal een afgang eigenlijk, het enige echt leuke was de mooie achtergrond die ze toen in Ahoy hadden.
Maar die CD heb ik ook gewoon nog in de kast staan. Leuk voor een avondje net-niet-klassiekers draaien.. |
Citaat:
|
Citaat:
Garbage was in Ahoy toen, en dat is wel meer dan twee jaar terug volgens mij. |
Zitten een paar aardige nummers tussen, maar ik vind de meeste liedjes niet zo sterk. De bandleden zijn beter in produceren dan schrijven.
|
The name says it all :P
Heb me altijd geirriteerd aan dat zangeresje. Weet niet waarom. Gewoon een vibe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |