Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wel lekker met de 1 zoenen, maar met de ander slaat het nergens op... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=811336)

Sparkle. 17-04-2004 09:33

Zoenen: Wel lekker met de ene, mr met de andere staalt het nergens op...???

Hebben jullie daar nooit last van?
Wel lekker kunnen zoenen met de ene persoon, en dan met een ander lijkt het nergens op....

Net alsof jij dat niet kunt zoenen... Maar in feite kan het dus ook aan de persoon liggen toch?

(Ja klinkt nogal erg vaag, mr daar hadden we gister een hele discussie over...)

mariekegirl 17-04-2004 09:52

ja dat ken ik heel goed
ene jongen zoent gewoon lekkerder/anders dan de andere

ilse 17-04-2004 09:54

sommige mensen kunnen het wel, anderen niet :p

Louis Armstrong 17-04-2004 10:06

Citaat:

mariekegirl schreef op 17-04-2004 @ 10:52 :
ja dat ken ik heel goed

geloof me, dat gaat ook voormeisjes op..... ;)

BrunetJuh 17-04-2004 10:29

jaa, maar dat geldt voor iedereen, niet iedereen kan alles even goed

Gwinnie 17-04-2004 10:42

ja. met de een is t leuk met de ander denk ik aan heel andere dingen.

ligt aan de persoon en manier van zoenen denk ik? maar ja, iemand met wie ik niet lekker zoen, zoent misschien wel heerlijk met zijn buurmeisje. de 'koppels' moeten elkaar aanvoelen

Silvie 17-04-2004 12:43

Ja klopt.

Heb ik ook wel eens gehad, met de ene echt super fijn/goed zoenen en de ander kon er totaal niks van en dan leek het net alsof je zelf ook slecht zoende... :)

*sunrise1986* 17-04-2004 12:54

Lijkt me ook niet meer dan logisch, danspartners bijvoorbeeld moeten elkaar nou eenmaal ook goed aanvoelen en je kan twee mooie zangstemmen hebben maar hoefen samen nog niet te klinken. Maar zoals bij veel dingen: oefening baart kunst.

Balance 17-04-2004 13:06

Het zegt niet dat JIJ het niet kan en ook niet dat die jongen het persé niet kan, maar de combinatie van jullie beiden is iig fout.

Freyja 17-04-2004 15:11

Mijn theorie (uitgebreid getest, natuurlijk!) is dat mensen verschillend zoenen. Je moet iemand hebben die ongeveer net zoals jij zoent, anders vind je van elkaar dat je helemaal niet kunt zoenen.
Als jij bijvoorbeeld erg van lippenwerk houdt, terwijl hij graag meteen met zijn tong aan de slag gaat, dan vind je elkaar ws. erg irritant. En als hij van lief en rustig houdt en jij van wild en nat en gepassioneerd, klikt het ook niet erg.

nare man 17-04-2004 15:13

Duh, sommige mensen kunnen gewoon niet zoenen, net zoals sommige mensen niet kunnen zingen en het ook nooit zullen leren.

Stoney 17-04-2004 15:14

Heb ik ook hoor. Ik heb weleens meegemaakt dat ik echt bijna 'verdronk'... En bij de ander dacht ik:
Gadver, kan dat niet wat beter????????

Shit happens, ik denk dat het aan de persoon ligt..

sientjuh 17-04-2004 18:37

Hm ja dat had ik vanmiddag, die jongen zoende echt totaal anders dan mijn eerdere zoenpartners.
We hebben besloten veel te gaan oefenen :p

xx-lijntje-xx 18-04-2004 14:21

Citaat:

mariekegirl schreef op 17-04-2004 @ 10:52 :
ja dat ken ik heel goed

tis niet een kwestie van "niet kunnen".... tis meer dat het anders is, en wennen... anderen vinden die persoon juist weer wel goed kunnen zoenen.....

wat ik trouwens niet lkkr vind iz een wasmachine, veel kwijl, en heel snel....

romanov 18-04-2004 14:29

Het is gevaarlijk als je een vriendje hebt, waar je dus veel mee zoent en als het dan uitgaat je met iemand anders gaat zoenen.
Ik was 'gewend' aan hoe ik met mijn vriendin zoen en zodra ik met een ander zoen viel dat gelijk al tegen. Maar geleidelijk aan neemt dat ook af.

Ik denk dat het toch ook aan de persoon ligt, je hebt van die mensen die echt niet kunnen zoenen. Erg irritant overigens. ;)

duivelaartje 18-04-2004 15:05

Al zou je het niet zo goed kunnen, je kan het altijd "leren". Oefening baart kunst. :)

Niemand kan gelijk de eerste keer dat ie zoent geweldig zoenen... :) Iemand die met heel veel mensen zoent is denk ik er best "goed" in.

Maarja... :p

The0 18-04-2004 15:24

Citaat:

Morgan schreef op 17-04-2004 @ 16:11 :
Mijn theorie (uitgebreid getest, natuurlijk!) is dat mensen verschillend zoenen. Je moet iemand hebben die ongeveer net zoals jij zoent, anders vind je van elkaar dat je helemaal niet kunt zoenen.
Als jij bijvoorbeeld erg van lippenwerk houdt, terwijl hij graag meteen met zijn tong aan de slag gaat, dan vind je elkaar ws. erg irritant. En als hij van lief en rustig houdt en jij van wild en nat en gepassioneerd, klikt het ook niet erg.

Wilde bijna hetzelfde gaan reageren :) Daarom komt het dus ook vaak voor dat als je voor het eerst met een jongen dan wel meisje zoent, dit vaak moeizamer gaat dan latere keren. Je past jezelf langzaam aan aan zijn/haar stijl en hij/zij doet hetzelfde.

Luna 18-04-2004 16:00

Citaat:

nare man schreef op 17-04-2004 @ 16:13 :
Duh, sommige mensen kunnen gewoon niet zoenen, net zoals sommige mensen niet kunnen zingen en het ook nooit zullen leren.
Nou, naar mijn idee is goed zoenen best aan te leren.

In_stilte 18-04-2004 16:08

Mjah ik ken het dilemma, zeker als je "gewoon" met iemand zoent kan het echt niet goed lopen, maar meestal (als je beide een beetje ingeeft;)) komt het na een tijdje wel goed...

Liss 18-04-2004 16:24

Je moet elkaar gewoon goed aanvoelen.. bij elkaar passen qua zoenstijl en dan lijkt het of de een totaal niet kan zoenen terwijl diegene gewoon een hele andere zoenstijl heeft en met een ander wel lekker zoent.. maar dat is hierboven al een aantal keer uitgelegt.
Zelf heb ik er ook wel eens last van gehad, ja :o

Avalon_Mae 19-04-2004 11:28

De eerste paar keer zoenen waren bij mij echt in één woord geweldig. Ik was superverliefd en de jongen best ervaren. Hij had er blijkbaar gewoon feeling voor! Hij geloofde ook niet van mij dat ik nog nooit gezoend had :D. Daarna is het nooit meer zo geweest, met mijn ex niet en met mijn huidige vriend ook niet. Dus ik geloof niet zo in die aanleren theorie... Volgens mij kun je het of kun je het niet, en moet het idd ook passen!

Sade 19-04-2004 12:33

Citaat:

Balance schreef op 17-04-2004 @ 14:06 :
Het zegt niet dat JIJ het niet kan en ook niet dat die jongen het persé niet kan, maar de combinatie van jullie beiden is iig fout.
Klopt. En als je vaker met die persoon gaat zoenen pas je je toch wel aan elkaar aan :)

Surjirro 19-04-2004 12:34

Ik herken me best wel in jou verhaal. Je vindt het zelf nogal vaag maar ik herken het wel hoor :) Met mij ex, ging het echt geweldig. Maar daarna wel es met iemand gezoend waarbij ik echt dacht, hallo waar zijn we mee bezig? Met die ene ging het zo goed en nu niet, kan ik dan misschien toch echt niet zoenen? Erg vervelend kan dat zijn maar ach, als er voor een avondje is zou ik me er niet druk om maken en gaat het om een vaste partner dan leer je elkaar wel kennen en gaat het naarmate de tijd verstrijkt beter.

Chloe Siere 19-04-2004 13:36

Sommige mensen kunnen ook erg overheersend zoenen zodat je er echt niet tussen komt om het op jóuw manier te doen. Zo zoende een jongen me ooit eens heel ruig en snel, maar echt heel slecht (gewoon stom rondjes draaien). Maar hij ging zo ruig dat ik echt niet wist hoe ik hem kon "kalmeren" :p

Nientjuh087 19-04-2004 14:48

De eerste keer dat ik zoende (met mn huidige vriend) was het echt geweldig. Hij had ervoor 1 meisje eerder gehad en daar heeft ie ook niet lang mee gelopen. Maar hij kon wel fantastisch zoenen. Samen klikte het heel erg goed, en het is nu nog geweldig..

Dat aanleren, tjah.. ik weet niet... Tuurlijk oefening baart kuntst, maar iedereen kan toch zoenen?

Ik denk dat het gewoon is dat iedereen zijn/haar manier van zoenen heeft en er mensen zijn die dat lekker vinden en er mensen zijn die dat niet lekker vinden en zullen zeggen dat hij/zij het niet kan terwijl anderen daar dus juist weer heel anders over denken.. :rolleyes: Is dit nog te volgen?

Maar iig komt het er naar mijn mening op neer dat íedereen kan zoenen, alleen niet met iedereen met je wilt.. Met de één klikt het wel en met de ander niet...

Surjirro 19-04-2004 14:55

Citaat:

Nientjuh087 schreef op 19-04-2004 @ 15:48 :
De eerste keer dat ik zoende (met mn huidige vriend) was het echt geweldig. Hij had ervoor 1 meisje eerder gehad en daar heeft ie ook niet lang mee gelopen. Maar hij kon wel fantastisch zoenen. Samen klikte het heel erg goed, en het is nu nog geweldig..

Dat aanleren, tjah.. ik weet niet... Tuurlijk oefening baart kuntst, maar iedereen kan toch zoenen?

Ik denk dat het gewoon is dat iedereen zijn/haar manier van zoenen heeft en er mensen zijn die dat lekker vinden en er mensen zijn die dat niet lekker vinden en zullen zeggen dat hij/zij het niet kan terwijl anderen daar dus juist weer heel anders over denken.. :rolleyes: Is dit nog te volgen?

Maar iig komt het er naar mijn mening op neer dat íedereen kan zoenen, alleen niet met iedereen met je wilt.. Met de één klikt het wel en met de ander niet...

Ken genoeg mensen die als een gek die tong erin slingeren met een flinke dosis kwijl ook een zoen noemen. Er zijn dus wel degelijk mensen, die naar mijn mening, niet kunnen zoenen.

Nientjuh087 19-04-2004 15:08

Citaat:

Surprise schreef op 19-04-2004 @ 15:55 :
Ken genoeg mensen die als een gek die tong erin slingeren met een flinke dosis kwijl ook een zoen noemen. Er zijn dus wel degelijk mensen, die naar mijn mening, niet kunnen zoenen.
Precies naar jou mening.. Anderen kunnen daar weer anders over denken. En zoent diegene dan bij iedereen zo? En kan die ook anders zoenen? Dat soort dingen spelen ook mee. Het is niet zo dat iemand die één keer op die manier zoent niet kan zoenen, misschien kan diegene het wel en heb je het nog niet meegemaakt. Het lijkt mij namelijk dat als zoiets je overkomt dat je het niet lekker vindt je geen tweede keer met hem/haar gaat zoenen..

charly not 19-04-2004 20:19

haha, heb ik het weleens met vrienden overgehad..
Als jij een heel andere manier van zoenen hebt dan de ander, dan klikt het gewoon niet. Dus, dan zal die zoen ook totaal nergens over gaan en absoluut niet lekker. Als het met iemand wel klikt (qua zoenen dan ;) ) dan gaat het neem ik aan wel goed :)

Denise84 19-04-2004 20:29

Haha ja, meegemaakt. Hij zei dat het aan mij lag, maar toen ik hem vroeg eens te zoenen als hij altijd zoent, kon ik hem echt niet bijhouden. Een vriendin van me heeft ook met hem gezoend en dat ging prima. Tja.. aan wie ligt het? We konden gewoon niet goed aanpassen aan elkaar.

Mr.Oizo 19-04-2004 21:39

Ach ja, iedereen zoent anders, geldt voor allebei de geslachten.
Ik had nog nooit een meisje gezoend tot carnaval dit jaar... en plots blijkt dat ik goed kan zoenen :o :cool: volgens haar he...
Maar misschien gaat het over een tijdje uit en krijg ik later een nieuw meisje waarmee het helemaal niet gaat. Kan allemaal...

ieniemienie 20-04-2004 11:29

Het is meestal een kwestie van wennen. Maar heb ook gehoord dat het te maken heeft met de reactie van speeksel. Dat de ene speeksel soort wel goed met de ander reageert, maar dat het ook kan zijn dat ze niet goed bij elkaar passen, zeg maar.
Dat daardoor ook het zoenen niet lekker kan zijn. Hebben jullie daar ook van gehoord? Of hebben ze me weer es voor gek gezet?

Bravo 20-04-2004 19:45

Tja, met de een ´klikt´ het nu eenmaal beter dan met de ander en dat kan dus op alle manieren.

MissBi@tch 20-04-2004 20:01

jah ken t...
mn ex waar ik 2,5 jaar uiteindelijk mee had zoende ook verschrikelijk na een paar maanden durfde k t pas te zeggen hahahaha toen is ie op mijn manier gaan zoenen dat ging n stuk beter :)
valt mij op dat de meeste jongens denken dat ze een wasmachine na moeten doen terwijl ik daar dus echt op afknap! maar na die ene ex zei ik dat voortaan meteen tegen ene jongen dus dan wist ie dat ie t of moest aanpassen of hij kon geen zoen meer verwachten ;)
sorry maar dan zoen k gewoon liever niet :)

droomkoningin 20-04-2004 21:01

Denk dat het aan je 'smaak' ligt :p
De een zoent anders dan de ander, maar niet beter of lekkerder.
Je moet elkaar 'liggen', 't moet gewoon klikken (en ik zoende zaterdag met iemand met wie het heel goed klikte!!) :bloos: :D :p

kimmie 20-04-2004 21:03

je moet elkaar gewoon een beetje aanvoelen, naar mijn mening. klein beetje aan elkaar aanpassen misschien wel, maar daar wordt het alleen maar beter van :p ;)

Friendly Friend 22-04-2004 23:15

Iedereen zoent anders he. Het kan zijn dat ik vind van een meid dat ze nie lekker zoent, maar bijvoorbeeld iemand anders die der heeft gezoend vind wel dat ze het lekker doet.

Het heeft misschien met de juiste combinatie ofzo te maken? haha volgens was het heel vaag wat ik net zei.

coecie 26-04-2004 22:29

als je een pil slikt kan iedereen zoenen

farrar-misty 29-04-2004 10:00

Ik ben zelf niet supergevoelig voor tongen... Mijn vriendje wel... Ik kan dan wel weer helemaal opgaan in hem als hij me omhelst.... weet niet of dit iets met het onderwerp te maken heeft... maar ik moest het kwijt.

Dukko 29-04-2004 10:05

Eens. :)

Punkygirl 29-04-2004 10:15

Natuurlijk ligt het eraan hoe beide personen zoenen, hoe de zoen uiteindelijk word.
Als de een heel slecht is en de ander wel ok.. dan word die zoen alsnog niks..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.