![]() |
Four Rooms van Quentin Tarantino
een film uit 1995
een piccolo werkt zn eerste dag op oudjaarsavond..krijgt heel wat te verduren met 12 klanten in 4 kamers echt een toffe film (y) |
Ze plakken overal de naam Tarantino aan, ook al is de film net zo goed, van nog 3 andere regisseurs.
|
idd...
van imdb: Directed by Allison Anders (segment "The Missing Ingredient") Alexandre Rockwell (segment "The Wrong Man") Robert Rodriguez (segment "The Misbehavers") Quentin Tarantino (segment "The Man from Hollywood") Writing credits (WGA) Allison Anders (written by) (segment "The Missing Ingredient") Quentin Tarantino (written by) (segment "The Man From Hollywood") Robert Rodriguez (written by) (segment "The Misbehavers") Alexandre Rockwell (written by) (segment "The Wrong Man") |
overal wordt gezegd en geschreven dat die van robert rodriguez het beste is, dus dit vind ik een beetje overdreven
|
Ik vond het een erg zwakke film. Persoonlijk vind ik het laatste segment (van Tarantino) nog het boeiendste verhaal vertellen, de rest vond ik maar jammerlijk saai, en verre van grappig. Tim Roth lijkt nergens echt goed in zijn rol te zitten, (hoewel het op het eind beter wordt), maar dat ligt denk ik meer aan het verschrikkelijk flauwe script dan aan hemzelf.
Had er niet veel van verwacht toen ik hem ging kijken, maar alsnog was het een flinke tegenvaller. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ken hem niet..
|
Geweldig, hilarisch! En de muziek past er perfect bij, de (tekenfilm) leader is apart. Het is ook verder een stripverhaal, een cartoon, maar dan als gewone film. Je moet er niet naar kijken omdat je een Tarantino film wilt zien. Ik vond het derde verhaal over de Misbehaviours ook het grappigst, en daar heeft QT zich niet eens mee bemoeid. De film is gewoon leuk en origineel, en als je dat niet ziet heb je gewoon geen gevoel voor humor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel een grappige film, hoewel ik dat verhaal van tarantino niet de best vindt. De eerste keer dat ik deze film keek, keek ik echt uit naar het laatste gedeelte omdat dat door QT gedaan was, maar ik dat was best wel een teleurstelling.
|
Ik heb hem gezien maar vond er geloof ik niet zo bar veel aan. (Is alweer een aantal maandjes geleden)
|
Citaat:
|
tis iig bezig op mtv :p
|
Citaat:
|
Fantastische film
|
Hij is wel droog. Dikke chaos en wicked situaties.
|
Vergeten :(
Nja, vrijdag dan maar de herhaling opnemen. |
Citaat:
|
Ik moet hem nog zien en verwacht er niet teveel van, omdat ik al een fragment ervan heb gezien met een pijnlijk slecht acterende TIm Roth.
|
Kvind de humor vrij saai, behalve met het stuk dat die gozer z'n vrouw heeft vastgebonden enzo.
maar dat vond ik ook vrij matig. |
Citaat:
ik hd dat laatste stukje gezien en dat was grappig |
Ik heb af en toe een stukje gezien, maar het kon me niet echt boeien... mmm.. anders vrijdag nog maar even kijken.
|
Geniale film :), gister gezien. Vooral Ted aka Theodore speelde geniaal. De eerste kamer met madonna vond ik niet echt goed, de rest was geniaal :)
|
ja de 1e kamer was kut, de andere 3 waren wel cool
|
Citaat:
die vond ik het leukst :cool: |
Ik vond m tegenvallen...de laatste 2 waren wel leuk, maar meer ook niet.
|
Hmm, heb alleen de laatste 2 gezien, en vooral die met die kinderen was goed (y)
Wat een kutkinderen! Die laatste was iets minder vond ik, maar nog steeds best wel leuk :) |
Jezus kristus wat een lompe film :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |