![]() |
Fysica !!
over het hele jaar ben ik alleen voor Fysica gebuisd..
en het lukt me maar niet om het op te halen en te begrijpen ik snap er niets van !! uitleg vragen aan die lerares helpt niets, dan snap ik er nog minder van ! wat moet je doen als je meer en meer last hebt om je te concentreren ?? en ook hoe zorg ik dat door dat ene vak, men andere vakken waar ik moeite mee hebt ( geschiedenis, wiskunde, chemie, frans) niet naar beneden haal ?? ik heb ontzettend veel schrik voor dit eindexamen en ik wil zeker niet mijn laatste jaar herdoen herexames doen ze niet meer alleen voor uitzonderingen... :( :( :( :( :( :( :( |
Misschien zoŽn examentraining van een paar dagen bij een universiteit doen?
|
fysica... dat vak ken ik niet eens :s klinkt iig interessant. Maar ja zo'n bijscholing, bijles van je lerares, heel veel overleggen over t vak men een vriend/vriendin.
Het concentreren is wel op te lossen, is het wel helemaal stil waar je werkt? Geen broertjes/zusjes/muziek/computers/straatgeluid op de achtergrond? Wanneer je wel herrie hoort ga dan naar de leeszaal in de bibliotheek, dat wil meestal wel helpen. Als het gewoon echt erg is moet je even een bezoekje aan de huisarts plegen, die heeft wel ens anti-stress-examenpillentjes en kan je ook meer nuttige tips geven! succes! |
Citaat:
|
Citaat:
>> S&S |
Citaat:
*lol* |
Citaat:
|
Bestel de natuurkunde-versie van 'Samengevat.' :)
|
en het is zo makkelijk
:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |