![]() |
Jamie Cullum?
Iemand die deze ongelovelijk goeie 'jazz' artiest nog meer kent? Ik weet niet waarom, maar op de 1 of andere manier doet dit me iets...
Site: www.jamiecullum.com Daar staat ook muziek van m op. Hij was laatst trouwens ook nog bij MTV, daar speelde hij een, niet onverdienstelijke, cover van Frontin' van Pharrel en Jay-Z |
Citaat:
Best jonge meneer achter een piano? Dat klonk best wel gaaf (y) Ik zal eens wat downloaden zo meteen. tips? |
volgens mij heb ik die ook gezien (y) :cool:
[edit] idd gezien, net zo mooi (y) [/edit] |
hij is echt heel koel
ik hoop dat hij binnenkort weer naar nl komt , wil hem wel live zien eigenlijk :) doet me trouwens wel denken aan john mayer , maar dan op piano ipv gitaar , en meer jazz - achtig ( minder pop ) goed ! |
volgens mij is dat wel leuk ja.
|
zeker erg mooiig (y)
|
Citaat:
Twentysomething Old Devil Moon en het is te vinden op mn soulseek (nog niet helemaal compleet): RHM |
Citaat:
|
Citaat:
|
Frontin' vind ik wel errug lekker, maar de rest vind ik niet zo heel super eigenlijk. Verveelt een beetje snel...
|
Ik vind zijn muziek echt superlekker. Pointless Nostalgic, vind ik erg mooi.
|
die Frontin' die regelmatig op Mtv te zien is, is wel cool! De rest ken ik niet
|
jamie cullum (ook op e-mule te vinden :p :rolleyes: )
Fijne muziek! |
Kheb net zijn cd gefikt... zeker mooi...
|
als het is wie ik denk dat het is vind ik het gay
|
Hoe kan ik bij soulseek invullen van wie ik het wil downloaden?
K heb net soulseek gedownload, ben nog n beetje aan het uitvogelen weet je..:P |
ik heb al gedonlooad
|
Frontin' vind ik niet zo leuk, misschiena ndere liedjes wel.. maar dat weet ik niet.
|
super!
ik heb de cd en ken hem bijna uit mn hoofd! vooral High and Dry, All At Sea, I Could Have Danced All Night. ben benieuwd of hij ook een x naar nederland komt! |
ken alleen frontin' en dat klonk wel leuk
ga wel keer meer dloaden |
Jamie Cullum staat op North Sea Jazz
|
hij is goed ja :)
|
Ik zal het eens downen... laatst een nummer van gehoord en klonk best ok.
|
Hij is wel lief. Z'n muziek is wel aardig..
Nutteloze reply. |
Frontin' van pharrell & jay-z heeft ie anders mooi verkracht,
weg met die gast |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |