![]() |
Belvedere!
Belvedere is vet! Morgen spelen ze in Bergen op Zoom en ik heb er super veel zin in.
Nog meer Belvedere-fans hier?? |
jup ik vind ze gaaf
maar was er laatst niet al een soort van belvedere topic..? |
Jep. Zijn zeer dope(y)
niet echt fan ofsow..:) |
Leuk, ga ze vanaond ff zien in boxmeer
|
Belvedere? Die spelen toch elke week in de Flaat?
|
k Heb ze een jaar geleden gezien in t voorprogramma van Pulley. Ze zijn wel gaaf, maar echt fan ben ik niet. k Hoef ze niet zonodig nog een keer te zien.. En Bergen op Zoom is wel n beetje boel ver voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn vet :) maar spelen altijd in van die stomme uithoeken :s
|
Stomme uithoeken? Na, ik heb ze gisteren nog wel in Heerenveen gezien. En net als vorig jaar in Zwolle deed 't me weinig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een baggerband.
|
Het schijnt zo te zijn dat ze ooit in de wissel hebben gespeeld, 10mins fietsen ofzo, maar het leek me de moeite niet waard.
|
Is t vast ook niet.
|
Citaat:
en het is zeker wel de moeite waard (y) ze waren vet gisteren in boxmeer |
Citaat:
|
haha, zijn er nog mensen vanuit oost brabant/noordlimburg die gaan vanavond???
ik moet die 4 op een rij scoren! |
Was best leuk, niet hele show gezien omdat we een trein moesten halen.
|
Citaat:
but belvedere takes the cake :D |
hoe vet was het dat ze the people's song als toegift deden
|
dolle stagedive uit het niets
|
ik was al blij dat ze Cellophane Coffins als 1-na-laatste speelden :D
de nummers waarin jason zingt beuken altijd lekker hard :evil: |
Deze band moet wel heel erg kut zijn. Kom je uit Canada speel je in wereldsteden als Bergen op Zoom of Hoerenveen.
|
Citaat:
|
Citaat:
het is maar raar dat ze steeds op van zulke plaatsen spelen, maar wel relaxt dat het dichtbij is.. Ik vond het wel gaaf. Vooral Jux Juction natuurlijk, hoewel ik of no avail ook erg kon waarderen. Zo gaaf om die weer eens te zien.. |
Zal vast wel ontzettend gaaf zijn geweest, maar ik heb een ander concert gezien dat zeker evenwaardig was :) Al is het toaal niet vergelijkbaar...
|
Citaat:
|
was wel grappig. Niet bijzonder leuk.... Of no avail vond ik zeer tegenvallen
Gave cover van Pulley door Jux overigens...ben de titel ff (al 2 dagen) kwijt... |
khad ze in heerenveen met laternpoll, 50/50 en nog wat bands wel willen zien
maarja kzat al erges anders |
Citaat:
Andersom: ze zijn vast héél erg goed, zodat ze zelfs in Bergen op Zoom fans hebben. flauw hoor om een o in te voegen op een plek waar dat niet netjes is |
Citaat:
|
Ze speelden gister dus in Bergen op Zoom en het was super vet! Het ging alleen veel te snel, voor mij mochten ze nog wel 10 nummers spelen. En ze deden weekend warriors en cellophane coffins aan elkaar plakken en dat was vet! Bergen op Zoom rockte :D
|
Citaat:
cellophane coffins is zeker mijn favoriete belvedere nummer. jason rulet (y) |
Citaat:
Is Jason, die wat kleinere gast met kort, blond haar en tattoos? |
jason is de bassist. hij heeft nu kort blond haar ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb ze 3 dagen in a row gezien (in bergen op zoom niet) en ik vond ze in boxmeer het hardst rocken! yeeah baby
|
ohja die treden de laatste tijd echt vaak op ja hier in mijn hometown. heb ze twee weken geleden nog gezien op een feestje. kutmuziek.
|
Ken ze niet, maar ga volgende week naar groezrock en daar komen ze ook meen ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
HK, je begroet me toch wel vriendelijk als je me ziet he :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je geilt op jezelf ja ?
|
Citaat:
|
Ik denk dat de meeste mensen wel een voorbeeld kunnen nemen aan deze band met muzikanten met totaal verschillende muzikale achtergronden.
Ik zeg: beuken makkers! |
elke keer stond ik weer versteld... met open mond .. je kent het wel
|
ik heb het gezien ja. ik stond langs je en ik dacht "kan die kerel z'n mond niet gewoon vijf minuten dicht houden". dat was eigenlijk heel vervelend, henri. de volgende keer niet meer doen he :nono:
ik dank U smakelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |