![]() |
rare mensen die je aanspreken
komen jullie wel eens mensen tegen die dan rare dingen gaan vragen ofzo? kwam er nu 2 tegen in 2 weken tijd.
ik liep op t CS en kom langs een bellende spanjaard. begint ie: lady lady! dus ik stop en vraag wat er is. wil ie me zn telefoon geven en zegt: telefoon telefoon! dus ik vraag waarom. telefoon telefoon! dus ik zeg nee en loop weg. belt ie verder en begint hard te huilen... fiets ik vandaag van mn werk naar huis en komt een man me tegemoet gefietst. hij zegt: excusez-moi. dus ik denk dat ie de weg wil vragen ofzo dus ik stop. zegt ie in het frans: ik kan slecht engels, maar ik kan wel frans. kan je frans? dus ik zeg: een beetje. zegt ie: kunnen we vrienden worden? dus ik denk: versta ik dat wel goed? dus ik kijk m wat dom aan. zegt ie: begrijp je me? dus ik zeg: ik weet niet. ja kunnen we vrienden worden? ik zeg: waarom? ja, ik geef je mijn telefoonnummer en dan ga jij me bellen. heb nee en gedag gezegd en ben doorgefietst. hmmm :rolleyes: |
Djeez waar woon jij? :confused:
ik heb wel een bavo in de buurt, maar dan loop je met grote lussen omheen.. |
Amsterdam :D
|
Ik liep laatst samen met Bazz op Utrecht CS en kwam er een junk aan die begon te blaten dat we gezegend zijn door God enzo. In plaats dat hij geld vroeg, gaf hij Bazz een paar euro die hij goed moest bewaren omdat die paar euro hem geluk brachten ofzo :confused:
van het laatste beetje geld ging die junk een pijpje cocaïne trekken :cool: |
Ik kom zovaak uitzonderlijke lui tegen.
Is niet altijd erg hoor. :) |
Ja, ik was met wat vrienden aan het voetballen komt er opeens een man op ons af dat we zondig waren en dat God ons zou straffen. En vlakbij het winkelcentrum is hier een psychiatrisch ziekenhuis waar ook wel vreemde mensen vandaan komen. Niet echt hinderlijk, maar wel vaag.
|
owja op Amsterdam CS zat laatst ook een vent in zo'n inham waar de metro in hoort te liggen aan iedereen te vertellen: ik ben Jan Taliban :D
|
ik ben fleet admiral ook een aantal keer tegen gekomen :p
|
Ik liep laatst met een paar vriendinnen op de straat. Komt er opeens een jongen van rond de 19 naar ons toe. Mag ik jullie misschien wat vragen. Wij dachten, die wil de weg weten ofzo. Dus wij staan stil zegt ie: Dit klinkt een beetje stom. Maar willen jullie in mijn mond spugen? Ik heb een weddenschap met een vriend. Dat terwijl er niemand anders bij was. Toen zijn we maar heel snel weggelopen. Rare gast. :/
|
Een paar jaar geleden kwam er steeds een Pool van een jaar of 40 bij mij aan de kassa. En hij wachtte me op buiten, als ik klaar was met werken. Hij vroeg of ik met hem mee uit eten wilde, zodat ik hem beter Nederlands kon leren. Ik vond het maar niks. Daarna bleef hij maar komen elke week, en af en toen nam hij kadootjes voor me mee. Een flesje sterke drank, gedichtjes, een roos met Valentijnsdag.. uiteindelijk heb ik 'nee' gezegd toen hij weer wat wilde geven, en daarna is hij nooit meer terug gekomen :)
En zo als ik door de stad loop, of op het station, ook wel eens ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hij betaalde steeds, en dan duwde hij nog snel zo'n kadootje in mn hand. En ik zat zo van: huh? En dan was hij alweer weg.. |
Wij zijn in een Poolse stad - tijdens het eten van een ijsje - aangesproken door de locale tv-ploeg die ons uitgebreid stond te filmen. Eerst begon die presentatrice ons uitgebreid vragen te stellen in het Pools, waarna wij pas met moeite duidelijk konden maken dat wij toeristen waren en daarbij geen woord (behalve 'mais') in het Pools konden :D
Eigenlijk waren wij dus de vreemden, maar de hele situatie was wel erg gaaf. |
Zelden.
|
Citaat:
|
ik woon in een dorp met twee psychiatrische inrichtingen. ik kijk nergens van op.
|
Mij is op CS wel eens drugs aangeboden. Alsof ik eruit zie als een junk :confused:
Amsterdam CS dan he |
Ik dacht al "waarom wil dat kind mijn telefoon niet hebben?"
tjah, daar moest ik idd van huilen. :( :D :p |
Citaat:
|
In Utrecht lopen vreemde figuren rond, maar ze spreken mij nooit aan gelukkig.
|
Hehe, wat een verhalen hier. :D
Echt rare mensen kom ik hier niet zo vaak tegen, jammer, want ik vind dat soort mensen meestal wel interessant. |
Citaat:
|
Ik ben wel eens aangesproken door linkse figuren :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weinig :)
|
ok ik zal dan ook maar 'ns ontopic antwoorden...
in de goeie oude middelbare school tijd, ging ik een keertje samen met een vriend van me naar een schooldisco in de stad. Hij met de scooter, ik met de fiets. We parkeerden onze voortuigen in een bewaakte fietsenstalling en gingen naar het café waar de disco was. Mja die vriend van me zou de kaartjes meebrengen, maar met zijn dommigheid was hij dat dus vergeten. We liepen terug richting de fietsenstalling waar ik op een muurtje ging zitten en hij met z'n scooter de kaartjes ging halen. Plotseling kwam er een stuk zwerver naar me toe gelopen, die vroeg me om een peuk ("jammer dan, ik rook niet") en begon een beetje te vertellen dat ik een coole gast was zodat hij me daarna om wat kleingeld kon vragen... Ik pakte m'n beurs en kiepte het kleingeldvakje om boven zijn hand. Niets speciaals dus.. Maar even later kwamen twee vrouwen (ik schat begin 30 jaar) naar me toe gelopen: Vrouwtjes 1 en 2: "heeeeeeeeeeeeeeeyyyyyy wat zit je hier nou zielig alleen op dit muurtje?" ik: "wachten op een vriend die de kaartjes is vergeten voor de disco waar we naar toe zouden gaan" Vrouwtje 1: "Ohwwwwwwwwwww maar dat maakt toch niet uit, ga gezellig met ons mee, dan maak je veel meer plezier hoor" Vrouwtje 2: "Nee vraag dat nou niet, dat doet ie toch niet" Vrouwtje 1: "Ja tuurlijk gaat hij mee, tis toch een superleuke jongen, kijk in zijn ogen dan zie je dat hij best mee wil gaan" Vrouwtje 2 (tegen mij): "Let maar niet op mijn vriendin hoor, ze is een week geleden gescheiden van haar man en nu is ze ladderzat" Vrouwtje 1: "Moet jij nodig zeggen!" Ik: "Maakt mij helemaal niet uit hoor, maar ik kan helaas niet met jullie mee gaan, ik kan natuurlijk niet die vriend van me in de steek laten" Vrouwtje 1: "Jammer, nou ja dan gaan we maar alleen verder" Ik (helemaal verward): "Okeej, veel plezier nog vanavond!" Vrouwtjes 1 en 2: "Dankjewel!! Jij ook!" Na 20 meter gelopen (beter gezegd gewaggeld) te hebben draaiden ze zich weer om en kwamen terug naar me toe gelopen. Vrouwtje 1 ging voor me staan en begon mijn blouse open te knopen, nadat ze de eerste 4 knoopjes had gehad zei ze: "Zo, nu ben je veel aantrekkelijker voor de meisjes" Ik wist niet wat me overkwam en zei niks terug. Daarna liepen de twee vrouwtjes weer weg. Tien minuten later kwam mijn vriend aan op z'n scooter met de kaartjes. Ik: "Je raadt nooit wat ik het laatste kwartier heb meegemaakt" :D |
Citaat:
Ik heb nu ook een sweater aan. :cool: |
@Moby: geil man, je had mee moeten gaan. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was 16, zij waren in de 30 :bloos:....
ik had idd mee moeten gaan :( |
Nee, ik zet altijd berenklemmen uit.
|
Citaat:
lol @ forumvijand :D |
Ik liep eens in de winter, er was een koude wind en ik had er een beetje tranen in mijn ogen ervandenk ik. Spreekt een man me aan: Why are you crying? Ik legde hem uit dat ik niet aan het huilen ben, ik heb vast tranen in mijn ogen van de wind. Vraagt hij: Do you have a creditcard or money with you? Ik zeg nee (no) en hij loopt gewoon door.
|
Citaat:
Ik stond met een paar vriendinnen op het station, komt er een jongen aan (droogklootje rond 18/19) en die vroeg bijna hetzelfde. Alleen moesten wij hem in z'n gezicht spugen. :D Reist die gast stad en land door om mensen te vragen om zijn gezicht onder te spugen of zo? :s |
Oohh ik heb daar echt een hoofd voor. Mensen die de weg willen weten vragen het ook altijd aan mij :/
|
Ik denk ongeveer 7 jaar geleden zat ik samen met een vriendin spulletjes te verkopen met koninginnendag...kwam er ineens een negeroide potloodventer naast ons zitten. Me vriendin zag het niet en zat gewoon leuk met hem te praten, terwijl ik snel aan de andere kant van het muurtje ging zitten en hem begon te negeren...gatverdamme :| :|
En in Amsterdam (vooral op CS) gebeurd er altijd wel wat. Iemand die je de hele tijd blijft volgen en als je vraagt wat er is dan wou hij alleen weten waar je die nikies hebt gekocht... :mad: :mad: Als je nog nooit zoiets heb meegemaakt als wat hier in deze topic wordt behandeld...ga naar Amsterdam!! Daar gebeurd altijd wel wat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hm ja...congierges bij mij op school :| dan kom ik 's morgens aan fietsen, of ik loop er ofzo, en dan denk ik "rot op, ik zeg niks" want die gasten staan altijd bij het hek te loeren.....ik zie ze vanuit m'n ooghoek al naar m'n kop loeren, maar ik kijk expres niet terug...en dan zeggen ze: "mogguh" aaaargh ga weg! :( die lui irriteren me
|
Ben meestal zelf die de rare vragen stelt.
Bij de slager Verkoopt u ook slagersachterham? Like duh. :o |
Ik noem ze niet raar, maar ik heb een hekel aan mensen die me een geloof proberen aan te smeren.
want ik heb al een geloof he :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ze nog steeds netjes in m'n zak zitten (y) En als ik later miljonair ben, moet ik aan hem denken! En hem het geld teruggeven! :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |