![]() |
MotoGP
Morgen de eerste race. Ik wil het dit seizoen eens een helemaal gaan volgen, vind het motorracen ook wel erg leuk om te zien :) Morgen dus de eerste GP, in Zuid-Afrika. Rossi heeft de pole gepakt met zijn nieuwe Yamaha motor.
Verder weet ik er niets vanaf :o ik zie wel wat de race brengt. |
Ik denk dat Rossi "gewoon" kampioen gaat worden mocht hij niet een ongeluk krijgen oid.
|
Rossi is op dit moment gewoon de beste motorracer. Zijn grote voordeel is dat hij de beste is, want als Rossi iets zegt, dan zal het wel waar zijn... Ik vind het wel klasse dat hij ( als beste coureur op de beste motor ) overgestapt is naar het mindere Yamaha.
Ik zie wel, ga lang niet alles volgen hor... Hoop wel dat Raymond Schouten nog wat klaarspeelt dit jaar |
Ik denk dat het een hele leuke wedstrijd gaat worden, en dat Rossi ondanks dat hij de pole heeft het weleens heel moeilijk kan gaan krijgen... :) Hij heeft aangegeven dat de kwalificatie banden super zijn, maar dat ze nog problemen met de racebandjes...
Mijn favouriet is Biaggi. Een man met een prachtige rij-stijl. En ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij niet het nieuwste materiaal krijgt van Honda (Barros, Haydon en Gibernau wel). Dit zou hem nog wel eens de kop kunnen kosten. (n) Mijn voorspelling: 1. Biaggi 2. Gibernau 3. Rossi 4. Capirex 5. Roberts Jr. (de Suzuki's lijken ook weer snelheid te hebben) 6. Haydon 7. Edwards |
oke m'n voorspelling als motoGP én motorfanaat:
Rossi Gibernau Biaggi ben eigelijk te bezopen (kom net terug van uitgaan:)n ) om te reageren, dus ik ga moregen wel verder met m;n top 5 racer en constructeur.......... peace........ |
Citaat:
|
Nicky hayden :cool: (y)
|
Rossi:D (y) :cool:
|
Prachtige race tussen die Rossi en Biaggi... :cool:
Jammer dat uiteindelijk Vale won. :p Die twee manen zijn echt beiden tot op het randje gegaan de hele race lang, met de snelste ronde van Biaggi als bewijs die hij reed in de allerlaatste ronde... Ik hoop echt dat de rest van de races ook van dit niveau zullen zijn, en ik denk dat dat ook wel zal gebeuren. Ik wordt trouwens wel strontziek van die 2 commentatoren van Eurosport die niet 1 minuut kunnen commentaar geven zonder een zin te zeggen als "Rossi is zo fantastisch". (n) We weten wel dat Rossi van uitzonderlijke klasse is, maar ze lopen zowat de hele race Biaggi zwart te maken. :mad: @Metal: Je doet nu net of je de enige motorsport fan bent op dit forum omdat ik de naam van Hayden fout spel... :rolleyes: |
En vooral de vergelijking tussen Biaggi (2 jaar terug) op de Yamaha en Rossi (nu) vond ik zo onbegrijpenlijk. Dat het een goeie prestatie is van Rossi bestaat geen twijfel over. Maar dit betekend niet dat Biaggi ten onder doet van die prestatie... Biaggi won immers 2 jaar terug op de Yamaha ook zijn races terwijl de Honda ook toen de snellere machine was... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En om nu na 1 race (op een circuit waarop de rijkunsten belangrijker zijn dan het vermogen van de machine) al te zeggen dat het team is getransformeert in een top-team is misschien ook een beetje overdreven... En vergeet trouwens niet dat de prestatie van Biaggi er ook mag wezen... Hij rijd namelijk niet met het nieuwste fabrieks materiaal rond en rijd vandaag wel ff weg van die jongen die dit wel krijgen van Honda. Rossi krijgt juist wel een absolute voorkeurs behandeling bij Yamaha dus het is voor hem allemaal net iets makkelijker... Begrijp me goed: Ik heb absoluut bewondering voor wat Rossi presteert hoor. Maar ik geef toch mijn voorkeur aan Biaggi, die naar mijn mening toch te vaak wordt onder-gewaardeerd (ik weet niet of dit ABN is...). Ik ben wel benieuwd wat er in de volgende race gaat gebeuren. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |