![]() |
devious
wat vinden mensen hier van devious!?
www.devious.nl haunted naar mijn mening toch wel twents metal trots! :) |
Maarten jij promoslet :p
voor artwork en t-shirt vragen moet je bij mij zijn, aangezien ik die shit ontworpen heb :rolleyes: |
hehe achja.. ik dacht laat ik mn collega eens ff een favour doen! :)
|
Fucking hell zeg :s
Maarten heeft de nodige wijze lessen nog niet genoten.:o |
Citaat:
|
Citaat:
Nee tuurlijk niet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom op man Devious :s Paraat eens wat meer met Anel. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed ik vind de helft van de band qua persoonlijkheid dikke stront En de muziek ook niet echt denkderend. |
Citaat:
t gaat toch vooral om de muziek die ze maken lijkt me? :) en nouja ken jij een betere death metal band uit twente dan? |
Citaat:
|
Sven is iig cool.
Verder ken ik ze eigenlijk niet echt, heb de cd wel eens gehoord maar het is allemaal niet echt mijn ding he :) Cool trouwens dat jij het artwork gemaakt hebt lennard, die promo poster kom je echt overal tegen hier in de buurt |
Devious is de grootste klote band uit Hengelo EN omgeving.
BBK kan er ook wat van, trouwens. |
Citaat:
|
hij is te emo
|
Citaat:
ja en? ik ook! nou goed!? :p |
Devious!
Ik heb nog een gesigneerde drum stok van de drummer :D "Groetjes van Frankie" <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Devious zal voor DM-begrippen vast goed te noemen zijn, zoveel verstand heb ik er niet van. Een concert zo een keer per jaar is leuk omdat ze opzwepende ritmes hanteren, maar daar blijft het eigenlijk bij. Kritiek is vaak het onnodige gepiel, maar dat begin ik eigenlijk wel steeds meer te waarderen.
Ik zou eigenlijk wel Meslamtaea als Twentsche metal trots voorop stellen. Daarna Escutcheon. |
Citaat:
Meslamtaea? hmm ken ik niet.. waar komen ze vandaan? en euh escutcheon is toch voort gekomen uit devious? persoonlijk vind ik devious iets meer power hebben.. |
Citaat:
Devious heeft wel power, maar da's wel heel hardcore om te zeggen. |
Escutcheon is voor mij toch de metalband van omstreken en bestaat geloof ik ook al een tijdje langer dan Devious.
|
Citaat:
maarten! ben je weer eens aan asskissen? twents metaltrots aller tijden: pestilence. devious: tja, ik ben niet zo weg van meneer arnold met zijn 'mooi, al da geteisem n gepruttl hier' 'beuken en ongoan' |
wat was ook alweer die kut band met die dronken kale zanger dude?
against religion ofzo? jezus wat is dat slecht |
Citaat:
|
against religion? :D
wat een baggernaam |
Citaat:
|
devious is gewoon iets meer mijn ding..
en tsja toch netjes hoe ver ze t nu al geschopt hebben.. alleen jammer dat dat boekingsbureau van die lui zo op hun kont ligt.. en de cd is te duur... maarja dat ligt aan t label |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ja met anderen ook natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel |
Citaat:
En MikeyMo, jij woont hier zeker niet in de buurt of wel? |