![]() |
Prince Of percia
heeft iemand wel een Prince of Persia gespeelt op de game-cube is echt een leuk spel:P:P
|
Ik op mijn pc.
de besturing zuigt. (n) Goede graphics. (y) Voor de mensen die vandaag de dag nog netjes in de winkel software kopen, neem maar een ander spel! |
Citaat:
|
Yup, op PS2 heerscht hij. Afgezien van de slowdown die je later soms zult hebben als je vrij veel vijanden opeens hebt en dan ook nog de FX er bij.
Alleen wel jammer dat hij zo kort is :( |
Ik heb gelezen dat hij op de pc mooier zou zijn dan op de PS2. De besturing op de pc is inderdaad niet erg fijn met die muis en pijltjes, maar ik denk dat het op de andere consoles eritanter is om te besturen. :p
Maar verder vind ik het een heel goed spel voor zover ik het gespeeld heb. Wel jammer dat hij directx 9.0 nodig heeft. Nu moet onze computer op vrij lage instellingen werken. Dus de special effects op low, fog off en dat soort dingen, anders dan speel ik in een zwart of wit beeld (daar zie je dus niet zoveel). :( |
Ik heb hm op de PS2. Mooi spel hoor. Geen spijt van mn aankoop. Maar als je hem 1 keer hebt uitgespeeld is het wel af. Voor de langdurigheid moet je t dus nie doen. Hoewel ik er af en toe aardig denkwerk in het spel te pas kwam. Maar nogmaals... geen spijt dat hij nu op mn gamestapeltje ligt. Was grafisch mooi en bestuurbaarheid was wel easy.
|
Ik heb hem op de Xbox. Leuk spel, maar wel heel erg herhalend.
|
Prince Of Persia: The Sands Of Time?
(Ik heb hem op de PC) Ach, ik vind het wel vermakelijk. De gevechten zijn soms wel moeilijk, zeker bij lange gevechten tegen veel ventjes. Ik vind de besturing wel meevallen; werkt wel goed bij mij. Alleen jammer dat je maar een kant op kunt en problemen maar op één manier kunt oplossen; een beetje te lineair voor mijn doen. |
Leuk spelletje is dat. Kep 'm allang uitgespeeld. En ik was er wel wat uren zoet mee.
|
Citaat:
Maar het was dan wel wer een topper vergeleken met het spel wat ik eerst had gekocht, maar meteen heb ingeruild; Sonic Heroes. Die is echt zo slecht op PS2 :s |
Ik heb hem gisteren uitgespeeld, heb er iets van 5 dagen over gedaan. Het was mij wat te makkelijk. Alleen dat gevecht in die lift vond ik moeilijk, heb ik een aantal maal overnieuw moeten doen.
|
En de eindbaas was veel te makkelijk. Ik had een heel stuk meer moeite met een zekere dierbare.
|
Citaat:
|
Die bedoelde ik ook zonder iets te spoilen voor degenen die het nog moeten spelen :P
|
ik speelde hem op pc, prince of persia 1 ;)
Hij was echt VET |
Speel hem nu op de ps2 en ik vind et makkelijk :|.. Maar het ziet er wel te gek uit, en zover ben ik nog niet dus het zal wel moeilijker worden:p
|
Persia.
het spel is wel leuk. |
Ik heb Prince of Persia hier nog wel op mijn PC (deel 1)
|
Sands of time vond ik goed te spelen.. tot ik bij een stuk eruit klapte.. toen heb ik het spel eigenlijk niet meer aangeraakt :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt m.i. doordat ik het vechten nu wel onder de knie heb. En nu weet je ook beter hoe je de verschillende ventje moet afslachten.
Spoiler
|
Tja en toen kwam ik niet verder. Ik ben bij zo'n groot rond ding die je moet ronddraaien en naar boven kan bewegen en naar beneden en dan heb je van die lichtstralen ofzo maar ik snap er niks van :confused: het zal natuurlijk wel makkelijk zijn:p maar ik kom er nu echt niet uit. Iemand die mij kan helpen?
|
Citaat:
Ik deed er ook ff over, maar toen ik het eenmaal doorhad lukte het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ik hier iets vertel dat niet nutteloos is. :rolleyes: |
Citaat:
|
Net voor de tweede keer uitgespeeld. Bij de laatste save op 98% was ik 05:27 uur bezig... Terwijl ik de eerste keer er 12:36 uur over deed.
Iemand die het sneller kan? :) |
Aangezie me eerste keer zo'n 7 uur was zou ik misschien denken van wel. Hmmm, moet nog ff zin kweken :P
Misschien dat ik er morgenavond aan begin na me werk. Leuk, zo'n tijdcompetitie :P Edit: is dat met filmpjes skippen of kan dat niet/wordt die tijd niet meegeteld? |
Citaat:
BTW: Ik heb de tweede keer wel geprobeerd zoveel mogelijk 'geheime' doorgangen door te lopen (waardoor je levensbalk groter wordt) en volgens mij heb ik ook alle zandwolkjes (hoeveel zijn er?) gehad. |
Ik heb, voor zover ik weet, ook alle zanddingen en levensbalkzooi gepakt :P.
Ik heb nog ff een uurtje voor ik ga werken. Ik ga nu ff beginnen ;) |
Nog een leukigheidje:
Het eerste level van POP1 zit in het spel :) http://www.erikdokter.nl/images/start.jpg http://www.erikdokter.nl/images/spikes.jpg http://www.erikdokter.nl/images/spikes2.jpg http://www.erikdokter.nl/images/vloer.jpg http://www.erikdokter.nl/images/zwaard.jpg Screens zijn een beetje donker. Hoe te bereiken (met dank aan GoT): Start een nieuw spel. Blijf op het balkon staan. Wanneer je de controls niet het veranderd, doe het volgende: Houdt X ingedrukt. Daarna: spatie, LMB, E, C, E, spatie, LMB, C LMB = Left Mouse Button E = Use Dagger C = Cancel Spatie = Jump X = Alternate Camera View Houdt je weer even bezig :) |
En nu de code voor de PS2. Met dank aan Gamefaqs
Unlock PoP first level in 3D Start a new game. Stay on the balcony and hold L3 (left analog stick). Then, quickly input the following cheat: X, Square, Triangle, O, Triangle, X, Square, O :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |