![]() |
vraagie
ik heb nu bijna 3 weken verkering met een hele lieve jongen. maar nou is hij binnen kort jarig. en ik heb geen idee wat ik hem moet geven...hebben jullie misschien een leuk idee?
groetjes lotte |
Citaat:
mijn vriend is 11 juni jarig dit is wat ik in petto heb voor hem ;) we hebben allebei die dag vrijgenomen, alsie wakker wordt (naast mij natuurlijk) verras ik hem met een ontbijtje.. en een kadootje.. in dat kadootje liggen autosleutels van mijn moeders auto.. we rijden naar mijn huis toe.. en hij staptmijn moeders auto in.. die helemaal versierd is met ballonnen en slingers.. en daar ligt nog een kadootje :) en dat zijn 2 kaartjes naar warner brothers movie world.. en daar brengen we de dag door.. Nou isset zo dat mijn vried en ik helemaal weg zijn van pretparken :) maar mij leek dat wel een goed idee.. maarja.. ik weet niet hoe oud jou vriendje is.. offie kan rijden :) je kan hem ook meej uit eten nemen.. mij lijkt DOE dingen leuker dan HEBBE dingen.. alsie jarig is.. MEsschien heb je er wat aan :) |
Inderdaad dat is mijn advies ook koop niks duurs of groots voor hem maar gebruik liever je geld om hem ergens mee naar toe te nemen en er een gezellige dag van te maken.
Is veel beter voor je relatie dan een of ander luchtje ofzo. |
naar een autobeurs/show :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |