![]() |
Wat is de chillste smoke muziek?
Wat is de chillste smoke muziek?
|
Time van Pink Floyd, vooral door het luiden van die kerkklokken op het begin :D
|
Citaat:
|
KUT Ik wilde er een poll van maken maja
MOVING OUT OF BABYLON van LUCIANO tijdens de sessie van KING SHILOH SOUBDSYSTEM in de Occii in Amsterdam EN dan springen en dansen met je ogen dicht en helemaal los gaan. Dat is voor mij de ultieme extase. |
|
Shpongle - Chucumba
Infected Mushroom - Disco Mushroom Pink Floyd The Doors The Beatles Sisters of Mercy Siouxsie & the Banshees Smashing Pumpkins Soft Cell Jefferson Airplane Guns 'n Roses Einsturzende Neubauten David Bowie Bob Marley, maar goed, da's vrij logisch ;) Bloodhound Gang Bjork Air En ja, ik ben inderdaad mijn mp3-lijst van onder naar beneden afgegaan :D |
Bwa, polls. heb ik net een mooi lijstje gemaakt :D
|
AIR is zeker chill, echt muziek om dan weg te dromen!!!!
|
Juh :]
En oeh, ik ben er eentje vergeten: Aphex Twin (y)(y) |
boards of canada, brian eno, the postal service, eels en vast nog wel wat meer.
|
Citaat:
en the crusaders, is funky jazz..heel erg goed en erg relaxed voor de rest alle stonede nummers van grateful dead..dé lsd band uit de hippietijd en nrs als rainy day women #12 & 35 van bob dylan |
pink floyd
led zeppelin van halen :cool: |
hendrix
gnr prince hooker vaughn plant zero7 supperclub cd's the thrills en mijn favo: Mando Diao (luister lady, laurent's cathedral en to chila with love) |
|
Infected Mushroom - Bacteria
Omdat je er zelf helemaal te kriebels van gaat krijgen. Sommige mensen kunnen er tegen, sommige niet :P |
trip hop, chilller kan niet
|
massive attack
tricky daft punk the doors jefferson airplane audioslave queens of the stoneage DnBarena studiomixes die uren doorgaan, hypnotiserend |
Citaat:
Euh welke muziek als ik stoned ben, weet ik zo ff niet. Verschilt nogal volgens mij. Als ik speed op heb is alles mooi, maar dan ook echt alles. :cool: Gister fucking happy met nelly furtado, anastacia, pink, pianomuziek :| (normaal is dit niet echt mijn voorkeur ofzo (n) ) :D |
The doors,
Pink Floyd, Janis Japlin, Norah jones, Coldplay, Björk, Sphongle, Within Temptation, Epica, Rammstein, Einheit, Daft punk, Joss stone, Fiona Apple, Tori Amos, Pulp fiction filmmusic Nirvana, Red hot chily peppers, Meditatieve zeehonden-sound, jimmy hendrix, Disney tracks :p rem, Synergie, .... |
Citaat:
Ik was in mijn lijst bob marley, laibach en infected mushroom vergeten te vermelden :bloos: |
owowowowo natuurlijk!
the doors en RHCP .. road trippin scar tissue en fortune faded! |
portishead
sneaker pimps tool |
alle electro, downtempo, reagge etc.
|
einsturzende neubauten :cool:
pink floyd isis a silver mt zion david bowie tool/apc the doors the smashing pumpkins led zeppelin thursday the gathering dead can dance king crimson electric wizard mogwai r.e.m opeth the cure portishead denali pj harvey massive attack teebee pendulum photek digital polar panacea goldie nightmares on wax jazzanova london elektricity calibre bad company autechre aphex twin hrvatski amon tobin ltj bukem kid 606 boards of canada godspeed you black emperor meer dan genoeg ;) |
daar hoef ik niet echt lang over na te denken..
Ltj Bukem ..en mede Ltj Bukem stylo drum 'n bass dj's :p infected mushroom hallucinogen ...en af en toe harde terror wil je niet spacen..:D |
Weet iemand hoe we hier een poll van kunnen maken?
dan met zo'n lange lijst met keuzes: hiphop, reggae, dancehall, electro, drum &bass, ukgarage, ska, jazz, rock, punk, etc.... ? |
Citaat:
Bovendien komen 'the doors', 'pink floyd' e.d. naar mijn verwachtingen wel op 1 en 2 :D |
mononom- instant coffee 006
spiral tribe- network 23 (y) |
Shpongle
Air Binah |
|
Citaat:
Ik baal er nog steeds van. |
het leven is te kort om ergens lang over in te zitten joh :)
|
Citaat:
:( in dat geval baal ik intens met je mee! ! ! KUT! |
eels bv. ja.
whatever, je kunt van alles proberen, eng, vrolijk, snel, langzaam, en als je maar diep genoeg in je trip zit heeft het een overrulend effect op je trip, dus kies goed en kies wijs maar kies zeker. :) |
Project pitchfork is wel relaxed :) om maar ff iets nieuws in de groep te gooien, bijna alle goa en electro achtige muziek is wel tof.
|
The Fraternity of Man- Don't Bogart Me
Don't bogart that joint, my friend Pass it over to me. Don't bogart that joint, my friend Pass it over to me. Roll another one Just like the other one. This one's burnt to the end Come on and be a friend. Don't bogart that joint, my friend Pass it over to me. Don't bogart that joint, my friend Pass it over to me. Ro-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-oll another one Just like the other one. You've been hanging on to it And I sure would like a hit. Don't bogart that joint, my friend Pass it over to me. Don't bogart that joint, my friend Pass it over to me |
^juh chill nr
|
vanalles wel... maar klag laatst half-dood/coma op uhm.. portishead - roads... maja vanalles dus :p (goa, D&B, punk)
|
Aphex Twin
Tarmvred (m.n. Viva 6581) BiLE Ska-P Hmmm... Stoned... Geen zin om 't lijstje af te maken... :p |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=250197
Hier zul je veel tips vinden. En ik heb veel moeite moeten doen om het te zoeken ja! |
En aanvullingen:
punkdingen gecombineerd met reggea en andere vage shit: Luckyboys confusion Willem Breuker Collectief: happy jazz, jaren 30/40, volksmuziek, folk, ... heel leuk iig. |
Citaat:
|
waarom vergeet iedereen the Deftones?
zo erg chill als je dat luisterd, vooral met tekst erbij lezend. |
Ulver - Perdition City.
Ultiem :) |
IMHO is dat dub, ambient, lounge, acid jazz en downtempo. Technische termen.
|
Citaat:
|
Juist passenger, ik voel me nog steeds geflashed dat ze die neit speelde tijdens ut optreden.
I kill those cockaroaches!!! |
House,Electro, Tech-House en Techno.
IN dat straatje vind ik het altijd erg goed te pruimen als ik stoned ben. |
Norah jones (y) & drum n bass
|
Zonder twijfel..
the orb - little fluffy clouds of boards of canada 1969 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |