![]() |
verlegen
ik ben nogal verlegen tegen een jongen die ik heel erg leuk vind
we praten we eens.. maar niet zo heel veel hij is volgens mij ook verlegen maar geeft wel kussies! help.. wat kan ik zeggen?! :confused: |
Praat over dingen die jullie gemeen hebben bijv. school welliswaar niet orgineel maar werkt wel. Vind uit wat hij leuk vindt en praat daar over via een smoesje bijv. ik zag net z'n klein lief kindje lopen..... enz enz
Sterkte. |
en als hij jou een vraag stelt, stel dan een vraag terug. Dus als hij vraagt 'ga je nog op vakantie?' en je gaat niet op vakantie, dan zeg je niet alleen maar 'nee', maar je vraagt ook nog 'en jij dan?'. Hij stelt die vraag namelijk omdat hij vakantie een goed gespreksonderwerp vindt, dan is het leuk als jij daar interesse naar toont :). En als hij dan niet op vakantie gaat, dan zeg je iets van 'gelukkig maar, dan blijf je hier' of 'vervelend he, altijd maar thuiszitten', of wat je er dan ook bij denkt.
|
Citaat:
|
vraag wat zijn interesses zijn, dan kun je saampies iets leuks met hem gaan doen
|
OKe.. hartsikke bedankt!
ik ga mijn best doen! |
Ga gewoon lullen over werkelijk NIKS, ga een eind in het rond zeveren alsof je toch een partijtje stoned bent. Tjoah, het werkt best aardig, je hebt plezier en als die ander ook zo is, dan heb je een leuke dag, weekend, week, jaar, decennium, eeuw...
|
en als de ander niet zo is denkt die dat je gek bent... Die manier had ik niet zelf gekozen maar 50% kans dat het lukt... Dus tja, gewoon even nadenken wat jij zelf het beste vindt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |