![]() |
Krijg condoom niet afgerold :S
hey.
ik heb een probleemjpe.. elke keer als ik een condoom probeer af te rollen dan lukt dit niet.. ik let altijd op of de goeie kant buiten zit, en toch doe ik iets verkeerd.. iemand tips? |
Citaat:
Heel goed het puntje vasthouden net boven je eikel en dan heel stevig afrollen... Ik zou zeggen oefen eens een paar keer zelf, zodat je niet tijdens sex zit te klooien... Suc6 |
Citaat:
|
Ik vraag het me ook wel af, want ik krijg een condoom wel afgerold over de eikel (gewoon zo veel mogelijk vingers gebruiken om alls op z'n plaats te houden) maar dan blijft-ie hangen in het randje tussen de eikel en de basis van de penis en krijg ik 'm niet verder...
|
Citaat:
|
als ie blijft hangen in dat randje, kun je ook even met je vinger (Let op! niet met de nagel) eronder en hem er over heen tillen... werkt perfect. En wel opletten dat je hem niet binnenste buiten hebt! Oefen een paar x alleen!
|
Afrollen met het topje van je vinger, beter niet met je nagel
|
En eerst de voorhuid naar achter trekken en dan pas rollen. Als het dan nog niet lukt gewoon met je vinger ertussen en hem dan eromheen trekken (maar wel voorzichtig doen!).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb eens een vriendin gehad die het met de mond kon!!! Echt super fantastisch!!!
Meiden: - Nee het tuitje van het rubbertje in de mond; - Leg hem er goed op (druk met je tong het tuitje omlaag ivm lucht); - Rol hem met de tanden af!!! Echt fantastisch! |
Citaat:
|
:D
Citaat:
|
Het kan soms ook makkelijker zijn om hem eerst al even een paar centimeter af te rollen en hem dan pas om te doen. Je moet hem nu niet meteen helemaal afrollen he, want dan lukt het ook niet meer :P . Een 3 of 4 cm ongeveer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet hierbij echt even denken aan een hele flauwe grap:
Weet jij wat er op het randje van een condoom staat? Nee?? Dan heb je em zeker nog nooit helemaal af hoeven rollen :D :o |
Citaat:
|
Citaat:
En die rubbersmaak: je hebt toch ook condooms met aarbeien, mint, banaan en nog iets??? |
Groter condoom kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast is het een groot verschil; rubbersmaak of 'kutvochtsmaak'. ;) |
Citaat:
ten tweede smaken die fruitcondooms nog slechter dan een gewoon geval, en zo'n gewoon geval smaakt zo mogelijk nog slechter dan een ongewassen penis. |
Citaat:
hmmmz, ligt eraan hoelang je je niet gewassen hebt natuurlijk??? 3 mm. smegma lijkt me niet echt fijn? |
Citaat:
|
Misschien grotere condooms kopen? bij mijn ex wouden ze ook niet vaak erom heen vaak gingen ze gewoon stuk zeer irritant (n)
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |