![]() |
Nokia 3100 GPRS
Hey mensen ik heb net een nieuwe Nokia 3100 en daar zit dus die GPRS op. Kun je radio mee luisteren ofzo. Nou dat doe ik thuis wel want dit kost me mn hele beltegoed! Zodra ik perongeluk op het verkeerde knopje druk gaat ie direct verbinding proberen te maken!! Hoe kan ik instellen dat ie het niet meer doet?
Thanks for the advise... |
je account deleten/ staat ergens bij instellingen/verbindingen en dan t-mobile gprs verbinding.
Het heeft trouwens niets met radio te luisteren te maken.. |
General Packet Radio Service
Dat is toch de betekenis ervan? |
Citaat:
|
LOL, n00b, GPRS is een redelijk snelle (nouja, 3-5 Kb/s) en always-on dataverbinding. Kun je gebruiken voor WAP, e-mail en modemgebruik, dwz je telefoon als modem gebruiken zodat je met je laptop overal kan internetten. Wel prijzig, maar ligt eraan welk abbo je hebt. Ennuh, ik heb nou een Nokia 3200 een weekje voor een review en radio luisteren kost helemaal niets hoor :P Wel een geinige feature maar ik luister liever mp3's op mn telefoon.
|
Ik heb ook Nokia 6510 met GPRS en dat is idd voor internet en dat soort dingen. ook in combinatie met laptop gebruik.
De radio op mijn telefoon kan ik gewoon met een headset gebruiken. verder geen extra kosten ofzo. |
Oh oke! thanks! Hoe kan ik dan radio luisteren?? ( GRATIS!! )
|
Citaat:
ff serieus: volgens mij kan dan niet jouw telefoon |
Nope, de 3100 is zo vreselijk basic, die heeft geen radio. De 3200 wel (heb ik in mijn bezit voor een review) ook al-is ie mono maar het werkt wel aardig.
|
Helaas pindakaas....
|
6510 heeft gewoon stereo radio :cool:
Maar ik heb al een mp3 speler :) |
Hahaha zoals iedereen nu
|
Citaat:
|
Ja dat wil ik wel. Maar die functie staat er dus niet op.
|
Hardware
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |