![]() |
controle iq test
ik ga kijken hoe goed deze iq test een beeld geef bij je werkelijke iq.
http://www.iqtest2.com/historytest.html maak deze iq test effe, en antwoord dan deze vragen. 1 welke iq had je en denk je dat dat klopt.? (ik) 143 , nee 2 ben je onder de 16? (ik) ja, 14 3 kon je de vragen goed lezen/begrijpen? (ik) ja wel redelijk , sommige moest ik een beetje gokken wat ze bedoelde , het koste me wel veel tijd. 4 Hoe lang heb je over deze test gedaan? (ik) 9 minuten |
Citaat:
|
ja, hij klopt bij mij, tenminste, hij wijkt niet meer dan 5 punten af van mijn echte iq volgens een echte test.
mijn score was 151. ik ben 19, dus niet onder de 16, ik begreep de vragen goed, en maakte de test in 12 minuten |
Geen zin..
|
Bij mij kwam er 136 uit. Ik deed er 13 minuten over.
Volgens mij klopt er geen zak van. Mijn IQ is een keer gemeten een paar jaar terug en toen was die 105. |
ja ik denk het ook dat het veel te hoog uit komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanwaar trouwens jouw fascinatie met betrekking tot iq?
Het topic dat jij over karakterschatten opende ging namelijk ook eigenlijk over iq. Oja, wat betreft je reply: Het heeft ook voordelen :D |
1 welke iq had je en denk je dat dat klopt.?
157, helemaal niet 2 ben je onder de 16? ja, 14 3 kon je de vragen goed lezen/begrijpen? sommige zinnen snapte ik niet en ik heb moeten gokken 4 Hoe lang heb je over deze test gedaan? 8 minuten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet credit Card nummer enz gaan invullen.. heb ik voor niks die test gedaan.
|
Citaat:
|
Als deze toets zegt dat je een iq van 140 hebt dan geloof je dat ook nog :eek:
|
Ik heb er weleens eentje gedaan.. Maar ik snapte erniet veel van.. :s
|
Citaat:
Ik had een uitslag van 142, ik geloof er geen bal van en ben 19 jaar. Een paar vragen heb ik gewoon gegokt, omdat ik geen zin had de verhalen erbij te lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
152, klopt wel ongeveer.
ja ik ben 15 |
O , ja ik hem hem nog een keer gemaakt.
en dit keer heb ik gewoon maar wat ingevuld zonder op de vragen te letten en bij de tijd 13 minuten neergezet enm raad eens wat ik had. 91 |
Citaat:
|
Citaat:
|
124.
|
Jij houdt echt van testjes maken he. Ook in al die tijdschriftjes?
|
Citaat:
|
Wat zijn odd numbers? Oneven getallen? Naja ik heb hem niet serieus gemaakt maar er kwam 134 uit wat op zich wel klopt.
|
[1 welke iq had je en denk je dat dat klopt.?
152 , neuh, niet echt 2 ben je onder de 16? ja, 14 3 kon je de vragen goed lezen/begrijpen? ja 4 Hoe lang heb je over deze test gedaan? 7 minuten |
Citaat:
|
geen zin.. later misschien
|
[QUOTE]I love stars schreef op 18-04-2004 @ 10:14 :
1 welke iq had je en denk je dat dat klopt.? 149...klopt nix van 2 ben je onder de 16? ja, ik ben 13 3 kon je de vragen goed lezen/begrijpen? er waren een paar vragen waar ik nix van snapte, die heb ik gegokt 4 Hoe lang heb je over deze test gedaan? 8 minuten en 14 seconden |
Citaat:
Can't help it :o |
Citaat:
|
1 welke iq had je en denk je dat dat klopt.?
199. Lijkt me niet dat dat klopt 2 ben je onder de 16? Nee, ik ben 18 3 kon je de vragen goed lezen/begrijpen? Ja 4 Hoe lang heb je over deze test gedaan? 6 minuten |
Citaat:
Hoe ligt de schaalverdeling voor die test? :cool: |
Average: 85 - 115
Above average: 116 - 125 Gifted Borderline Genius: 126 - 135 Highly gifted and appearing to be a Genius to most others: 136 - 145 Genius: 146 - 165 High Genius: 166 - 180 Highest Genius: 181 - 200 Beyond being measurable Genius: Over 200 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He, die test heb ik een keer gedaan ofzo, scoorde toen 170 ofzo geloof ik :rolleyes: Niet serieus nemen lijkt me (y)
|
Citaat:
je bent te minsten eerlijk :) een wonder |
Citaat:
|
le conclusion est ...............
dat we die test 0,09 % serious nemen. :) |
i love stars , waarom wil jij al die dingen van ons weten, en wat onze persoonlijkheid en die bullshit is :confused:
ga dan naar psych of mystiek ofzo |
ik had 144, wijkt 6 punten af irl.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |