![]() |
hotels
Hallo,
We willen een hotel/hostel boeken, maar we snappen niet helemaal wat ze met elke kamer mogelijkheid bedoelen: http://www.xs4all.nl/~pichon/hotels.jpg Weet iemand wat ze met "ensuite" bedoelen?? En het verschil tussen Double Bed Private en Twin Private? Ik wil iig met mn vriendin een 2p kamertje, maar mijn eenvoudige eierhoofdje snapt alle mogelijkheden niet meer :confused: . Alvast bedankt:)! |
Wil je één tweepersoonsbed of twee éénpersoonsbedden? ;)
|
Doe maar 1 tweepersoonsbed:p, is dat double bed:s?? Of toch twin:p.
Ensuite :confused: ? |
Double bed is een twee persoonsbed, dat moet jij dus hebben.
|
Citaat:
wel goedkoop hotel trouwens. |
Ik denk dat het een soort jeugdherberg idee is. Je kunt prive kamers boeken, maar ook met vreemde mensen in één kamer slapen. Privat betekend dus dat je slaapt met diegenen met wie jij boekt. Ik weet nog niet wat ensuite betekend, het woord suite zit daarin, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
|
ik denk dat ensuite een iets luxere kamer is, mss met eigen badkamer ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ensuite is toch vervolgens :confused:
misschien kun je dan twee kamers naast elkaar boeken ofzo *heeft ook geen idee* |
Citaat:
|
Hehe mn moeder dacht dat ensuite betekende als je nog een twee bij-kamertje hebt in een hotel ofso :confused: , maarja die prijs:).
Denk dat ik dan maar gewoon een Double Bed Private zonder Ensuite boek:)! Tis trouwens een cheap ass backpackers hotelletje in Istanbul, dus vandaar de lage prijzen. Bedankt iig!! |
ensuite is gewoon dat je douche/wc op je kamer hebt, anders is er een gedeelde wc/douche op de gang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kun je het niet gewoon even vragen als je gaat boeken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |