![]() |
Ongesteld, zo weinig.. :(
Misschien een heel raar "probleem" en misschien zullen mensen wel denken, "wat nou probleem, das toch relax" ja, misschien is dat waar, maar ik maak me zorgen.
Ik ben vrijdagmiddag ongesteld geworden. Ik ben het altijd heel licht hoor maar nu, zondagochtend, is het al bijna over. De kleinste tampon kan ik amper in. :( Ik vind het maar vreemd. Is dit wel normaal? Wordt het nu steeds minder ofzo? Ik begrijp er echt niks van, is dit wel gezond? oke, misschien een beetje vaag maar goed.. :o xxx mir |
Ben je misschien net aan de pil??
Of zit je in de stress over iets?? |
Citaat:
|
jaah k ben een jonge dus k weet et niej :confused: maar mischien hoort et sow...... en door stress kan et denk niej kome hoowr... :nono:
;) |
Citaat:
t kan wel degelijk door stress komen. maak je niet te veel zorgen. kijk het even aan, ook volgende maand, en als je het dan niet vertrouwt, kan je de huisarts bellen. |
Iedereen is verschillend en dus verschilt het ook per vrouw hoeveel ze bloedt. Maak je niet te druk en wees eigenlijk toch maar een beetje blij.;) Ik bloedde vroeger 8 dagen lang heel hevig, nou, dáár word je blij van..:|
|
ff een vraagje: hoe zet je een forum op? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik meen te herinneren dat je eetproblemen had/hebt? Ik meen tevens te herinneren dat, als het 'vrij erge vormen' aanneemt, dit ook invloed heeft op je menstruatie. KAn iemand dit bevesitgen of ontkennen?
|
Klopt, eetproblemen en stress kunnen wel degelijk een grote invloed hebben op menstruatie (zelfs een maand geen bloedingen etc.)
|
Als ik de pil slik is mijn menstruatie minimaal tot soms niets..slik ik de pil niet heb ik last van ouderwetse bloedbaden.
Ben ik druk en gestressed blijft het soms ook uit. Het is bij mij wel eens een aantal maanden achterelkaar uitgebleven, ik heb het aan de huisarts gevraagd, die vond het wel vreemd, maar zei dat als ik een half jaar niet ongesteld zou zijn geweest ik dan maar eens moest langskomen. Ook gestoorde eetpatronen kunnen van invloed zijn, bij meisjes en vrouwen die anorexia hebben kan de menstruatie uitblijven. |
waarschijnlijk is het stress, of een veranderd eetpatroon... Ik zou je niet druk maken, ik stress (*kuch*bijna*kuch) nóóit en ik heb het ook heel weinig en maar een dag of twee/drie (ben wel aan de pil maar het is ook zonder de pil niets om je druk over te maken) :)
|
Heey! ja door de stress kan het zeker komen. heb je ook minder last van kwaaltjes om je menstruatie heen. Suikerzin, puistjes, misselijk, hoofdpijn??? Ja misschien kan je wel blij zijn dat het zo weinig is. Ik heb sinds 1,5jaar de pil en mijn menstruatie is nu gereduceerd ttot 5dagen hevig en 3dagen nasleep zegmaar :( echt niet grappig. Als je je echt zorgen blijft maken en volgende maand is het nog steeds zo zou ik even een bezoekhe aan de dokter ofzo brengen! Sterkte ermee.....
|
Citaat:
|
Wat FoL zei.
Rommelen met eten leidt tot een rommelende hormoonhuishouding. (en wel meer.) |
allerlei soorten inspanning hebben zulke gevolgen, duz idd stress, maar ook een grote lichamelijke inspanning als veel sport kan het remmen
|
Wanneer je een eetprobleem hebt kan je menstruatie lichter worden of zelfs helemaal wegblijven.
Geleerd bij biologie 2 jaar geleden. Ik denk dat dat het is dan. Aangezien ik ook al wist dat je een eetprobleem hebt. |
Citaat:
Wat ik hoor van de dames om me heen is het niet echt een pretje om ongesteld te zijn, dus ik zou er als ik jouw was niet zo overin zitten. Als je een antwoord wilt dat meer over gezondheid ed gaat, zou je een bezoekje moeten brengen aan je huisarts. (Wat ik wel weet , en net al gezegd werd, is dat je eetpatroon er veel mee te maken heeft,...dusjah) |
ja dit had ik ook ineens. von het best eng. maar was ook wel blij. ik weet niet hoe het komt maar maak me er nu niet zo veel zorgen meer om, eig.
|
Het is zeker wel iets om even op te letten.
Maar joh, er gebeurt zoveel voor je momenteel, misschien is je lichaam ook wel in de war... Mijn advies: wacht het even af maar hou het WEL in de gaten... En anders ff naar huisarts, kan een hoop zorgen wegnemen. |
Door te weinig eten gaat de menstruatie vanzelf weg...
Ik heb een tijdje max. 2 boterhammen per dag gegeten en toen is mijn menstruatie iets meer dan 6 maanden weggebleven... Het kan dus prima dat hij nu aan het verdwijnen is hierdoor... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |