![]() |
Wie kan me helpen met GTA Vice City?
Ik speel al een tijdje GTA Vice City op de xbox, maar ik kan niet verder: dat wil zeggen: ik krijg geen missies meer.
Ik heb 44% van het spel uitgespeeld en heb (volgens mij) alle gebouwen gekocht en uitgespeeld. (film studio, haven, garage, malibu club, taxi bedrijf en al het kleine spul.) Mijn laatste missies waren voor Phil's place en Love Fist. Deze dus ook gehaald maar ik krijg nou al een tijd geen telefoontje of iets meer. Iemand een oplossing? |
heb je de credits al gehad??
|
je hebt dus nog niet alles, want de laatste missies die jij hebt gedaan zijn niet de laatste van het spel:p
Gebruik ff de zoekfunctie in dit forum daar is al een x wat gepost over een site die een mapje geeft met foto's waar alle missies en hidden packages zijn etc. je moet dus eerst nog wat missies doen. als je alle missies gedaan heb je nog maar ongeveer 60 % van het spel uitgespeeld d8 ik. je kan dan nog alle hidden packages en die politie missies etc doen... |
Je moet alle gebouwen in je bezit hebben. En alle missies gecleard hebben. Ook alle street races gewonnen.
Ga naar de Pole Position club en ga naar binnen. Binnen is er een kamer met een danseres. Blijf daar ongeveer vijf minuten en je hebt de Pole Position missie uitgespeeld. Je krijgt daar nu ook geld. Dan moet je gewoon in de stad rotzooi gaan trappen en geld ophalen, en na een tijdje wordt je gebeld door vince voor de laatste twee missies. |
^^ maar hij zat toch pas op 44 procent dan :confused: :s
|
Elk gebouw heeft een aantal missies, heb je de missie al gehad dat je lance moet vermoorden en je mansion word bestormt?
|
Ja en dan nog alle andere missies en dingen:
hidden packages rampages police missions firefighter missions ambulance missions pizza missions top fun missions en dan nog die dingen als cone crazy, test track enzo... |
Citaat:
|
die packages duurt echt lang als je die allemaal zelf gaat zoeken (was na 30% toch wel zat en ben toen gestopt met het spel :P)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |