![]() |
Zoentechnieken
Naar aanleiding van een topic over zoenen op liefde en relaties, over dat je met de een heel goed kon zoenen, terwijl het met de ander absoluut niet werkte.
Hoe zoen jij? Teder, met je lippen, met je tong enz. Zo heb ik een vriendje gehad die op een gegeven moment "toesloeg" en z'n tong in je mond stopte, terwijl ik op dit moment meer een "likker" heb. Dat klinkt wel een beetje stom zo :p maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. |
teder met mijn lippen, en een beetje tong, als ik geil ben, met wat meer tong
|
het leukst vind ik gewoon kusjes..
maar soms met tong, teder |
tsja van alles wat, heel afwisselend meestal :p
|
Citaat:
|
Met likjes over zijn/haar lippen
Met af en toe zachtjes zijn/haar lippen bijten, Rustig verkennend met mijn tong Zachtjes op zijn/haar tong zuigen eventjes Lekker vochtig maar niet zodat het speeksel op de grond druipt Zeker handen gebruiken (in nek, haar, over gezicht) Opbouwend, steeds heftiger (als het er de situatie voor is) Afwisseling (niet 5 minuten rondjes cirkelen) Lang (op voorwaarde dat het lekker is) ^ Zo zoen ik ongeveer. :) ^ Ik word zelf graag stevig gezoend, met strakke handen om mijn nek, verlangend naar je toe trekkend. Maar een subtiel teder kusje is ook fijn. Ligt ook heel erg aan het moment. |
Citaat:
|
wat ook gigantisch is:
- stop abrupt met zoenen... - je partner kijkt je raar aan op het moment ;) - ga heel rustig met je lippen naar haar/zijn lippen - als ze je wil zoenen, trek je je gezicht terug sta niet toe dat hij/zij wat met dr mond doet - lik heel kalm, sensueel over de lippen van hem/haar heen dat is echt goddelijk |
Citaat:
Ik zoen meestal rustig en teder. Maar soms heb ik trek, dan zoen ik wat wilder. :bloos: |
Citaat:
Ik hou het liefst van teder zoenen als je bijv. rustig op de bank/bed ligt met z'n tween (dan moet je juist rustig over haar lippen likken ;)). Als je binnen komt rennen met enorme zin dan moet je gewoon te keer gaan! hahaha |
Uhm, tong. Eerder fanatiek dan rustig en teder :P Nou ja, als het maar lang genoeg duurt dan wissel ik wel af, volg zijn voorbeeld, plaag hem, etc.
|
Citaat:
|
tsja... geen eigendunk maar hoor welles dat k wel redelijk goed ben ;)
begin gewoon rustig.. beweeg je mond telkens wat op en neer en neem vooral de lippen van de ander ook mee dus lik daar ook is op etc.. gebruik je handen vooral leg die bij het meisje eerst gewoon normaal om haar zij en pak ook is een keer haar hoofd met 1 hand beet en streel wat over haar gezicht.. later kan je dan wat sneller gaan en pak je bijvoorbeeld bij de kont beet... en doe je meer tong gebruiken en ga je sneller doen.. leuk is ook afwisselen dus draai eens met je hoofd enzo en wissel van plaats met je handen.. hoe geiler je bent hoe intiemer je beet pakt en trek het meisje als je wat geiler bent is ff naar je toe ;) ook grappig is in een keer stoppen en dan ff diep aankijken in de ogen.. en dan weer verder.. of dan juist steeds ff je hoofd achteruit doen.. haar net ff plagen.... naja zo doe ik ut dus altijd een beetje hoop dat je er wat aan hebt ;) |
Ik pas me zo goed aan aan de persoon waar ik mee zoen, en ik verlies mezelf er zo volledig in, dat ik het eerlijk gezegd niet zo goed kan navertellen WAT ik nou precies doe. Ik ga mee, daar komt het op neer, dat gaat vanzelf. Ik doe het dus allemaal, van zachte tedere kusjes en plaaglikjes, tot heftig aanvallen met mijn hele mond en lichaam..
|
Ik pas me idd ook altijd aan, maar niet dat ik dat wil! Ik heb precies in mijn hoofd hoe ik wil zoenen/gezoend wil worden, maar als die ander dan het idee heeft van: "ik ga mijn tong helemaal in je steken en je gezicht aflebberen" dan kan ik daar op dat moment weinig tegenin brengen...
Dus eigenlijk: hoe overmeester je de ander op het moment van je zoen? En dan op een subtiele manier :) |
met jou lippen een van haar lippen vastpakken .. en net beetje druk geven .. niet te veel ..
zachtjes zuigen .. of naar d'r mond gaan en ineens 'n kusje op d'r neus geven :D |
Citaat:
:eek: Kijk je haalt me de woorden uit de mond!! (y) |
Ik zou het niet weten, ik heb maar met één persoon gezoend, en ik heb me gewoon aan hem aangepast.
Jammer daaraan is wel dat het even duurt voordat ik de techniek van de andere persoon onder de knie heb, dus als ik voor het eerst met iemand zoen kan het helemaal fout gaan :s |
Ik plaag heel graag tijdens het zoenen, dus plots stoppen, je mond terugtrekken.
Maar ga er ook vaak op in, vol passie zoenen, dat kan zijn af en toe de tongen laten botsen ;) of juist alleen maar zoenen geven op de lippen, wang, nek etc. Als ik echt op dreef ben, of zin heb, dan zoen ik vol overgave, heftig en ruw... Maar ben wel iemand die adaptief zoent, die zich aanpast aan de manier van zoenen van de ander. |
teder en vol passie dat vidn ik zelf namelijk t lekkerste en geloof mn vriend ook wel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we 't nou allemaal hetzelfde doen, zal niemand zich ongewenst voelen.
|
Citaat:
|
ik vin heel veel lekker, behalve als een jonge zn tong helemaal in me keel steekt.. :nono:
ik speel graag met 't puntje van me tong, heel zachtjes. kleine kusjes geven. als ik echt zin heb ga ik wat ruiger kussen, beetje happen en dan me je tong stevig te werk gaan :o heb nu spontaan zin om te gaan zoenen, helaas is me vriend bowlen :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |