![]() |
reclame 'out of bed'??
Van welk merk is die reclame waar die jongen van de trap af rolt en dan een out of bed-kapsel heeft? Mijn vriend en ik hebben nl een weddenschap. Hij zegt Andrelon en ik zeg L'oréal.
|
ariel
|
het is zeker weten andrelon! :D
je hebt verloren.. |
jah en die reclame dan liggen een jongen en een meisje in bed en gaan ze daarna op allemaal plaatsen op straat hun kleren terugvinden.....
|
volgens mij zijn het ze allebei.. ben even op zoek gegaan en chek -> http://www.lorealparis.nl/media/NLDU...03BD8710A}.JPG
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snapte m eerst niet eens blonddd wel raar trouwens dat je je schoen al uittrekt in de supermarkt |
Die met het van de trap afrollen is van Andrelon.
Heel heel heel zeker weten. |
maar waar die jongen van de trap afrolt he, heet die gel dan ook "out of bed" ?
|
L'oréal.
|
andrelon
|
sars
|
Onzin
|
Citaat:
Van Andrelon heb je oa Aqua beacheffect met dat mens dat door d'r hond wordt meegesleurd over het strand en dat spotje waarbij een stel in bed ligt en waar hij steeds van plek verandert zodra zij zich met haar gezicht naar hem toekeert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker weten Andrelon, anders eet ik mijn schoen op.
|
Andrelon. Je hebt er ook zo een van een vrouw die haarzelf over het strand laat sleuren door haar hond.
En die van die kleren oprapen is idd van Axe 24 h. Ik verwachtte eigenlijk wel beter van Axe :nono: |
Durex
|
Andrelon.
|
ik wete het!:) Het zijn ze allebei! :D
|
---> Films, TV & Radio
|
Citaat:
|
het is andrelon, maar loreal heeft vast ook wel zoiets.
|
ik gok op pedigree..
|
Citaat:
|
Citaat:
mooie reclame (y) |
Andrélon. Zelfde soort reclame als de vrouw met de hond op het strand, iig voor dezelfde haarspullen lijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |