![]() |
Ska-p komt weer naar nederland
Jaha iedereens favoriete spaanse ska punk band komt ons koude kikkerlandje weer even opsieren met n fijn feest in de melkweg
13 juli staan ze in de melkweg en de voorverkoop is geloof ik vrijdag al begonnen ik ga morgen ff een kaartje halen denk ik vorige keer was t echt heel d00p in de melkweg, de sfeer die er hing was echt zwaar gaaf voorprogramma is nog niks bekend over |
Hoera (:
Heb je nog wat gedaan vrijdagavond? (dit mag niet, dit is offtopic, maar helaas - want jij ging nog niet naar huis toch?) |
Koel!...even kijken of het lukt om er te komen :)
|
lelijke kutspanjolen
dan ben ik er niet |
Citaat:
|
ow, das mooi, das na mn verjaardag.
|
Ik ben erbij !
|
Mmm ga ik ze alweer missen :s
|
Citaat:
|
hoogstwaarschijnlijk ben ik er bij :) op parkpop vond ik het erg gaaf.
|
Om correct te zijn, het zijn Basken en Basken zijn geen Spanjaarden :P..
Maar best leuk band, alleen in de Melkweg vorig jaar was het zooooooooo druk.. |
Citaat:
|
Ik zal er zijn :D.
En iedereen die probeert mij te weerhouden om te skanken kan een knal krijgen, net als vorig jaar (y). |
Citaat:
ik hoop dat ze toch nog op een andere dag in de buurt komen |
een vriend van me is helemaal weg van ze en als hij niemand heeft om mee te gaan wil ik best met hem mee.
|
Citaat:
maar ska-p vind ik eigenlijk niks aan. maar andere spanjaarden zijn leuk. |
Citaat:
niks tegen spanjaarden natuurlijk tenzij ze kleiner zijn dan een meter veertig :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geloof dat ze zich het meest in Basken thuis voelen, gezien hun politieke mening enzo.. Ach kut spanjaarden ook, stom achterlijk volk, ze liepen tot de jaren 60 flink achter op de rest van Europa, bedoel hoe idioot is dat :p.. |
Citaat:
|
Hoor net van een vriend van me dat het afgelast is?? Hij belde net naar de Melkweg om kaarten te bestellen en toen gaven ze dit door.
Iemand meer info? Staat niks over afgelasting op de melkweg-site en ook niet op de officiele site van Ska-p (maar daar is sowieso niks te vinden over het optreden.) |
mja niet zoveel zin in. en ook niet in die makkelijke populistische anti-bush/anti-amerika boodschap waarbij elk schaap in het publiek dan dom gaat juichen.
bovendien al 3 keer gezien. |
Ska-P is cool. t Enige ska bandje die ik gaaf vind (ben niet zown ska-fanaat normaal gesproken) Jammer alleen dat ik dan op vakantie ben :(
|
Pffff, niemand leest het ook hč
waarschijnlijk is het afgelast!!@ |
Citaat:
|
juh, ska-p :) *blij* zeker dat ik daar heen ga
|
Citaat:
nee maar nu ff serieus als het afgelast is baal ik dus echt wel hard dan is t gvd al de 2e keer dat ze me eerst blij maken door te zeggen dat ze komen en dan komen ze uiteindelijk toch niet :s |
Citaat:
Maar goed, die vriend van me had het van de Melkweg zelf toen hij belde voor kaartjes....dus lijkt me vrij betrouwbaar. |
:(
|
maar op de melkweg site staat t (nog) niet.. naja, ik hoop dat ze in augustus komen ofzo
wel 15 euro trouwens (n) |
Citaat:
|
Jaja ik ga er natuurlijk aanwezig zijn mocht ik dat nog niet in dit topic vermeld hebben!
|
Citaat:
Niet echt officiele bron dus. |
Citaat:
|
ze staan op de melkweg site en op ticketmaster.nl dus ze komen wel!
|
denk idd dat als het nu nog niet van de site is gehaald, dat het wel doorgaat....vage zooi weer
|
het gaat wel door..ik heb al een kaartje...dus :)
|
Zal ik binnenkort ook maar gaan doen, een kaartje kopen
IEMAND EEN SLAAPPLAATS VOOR MIJ??? |
cannábies , cannábies, cannábies, cannábies :cool:
|
morgen kaartjes kopen...k heb ze nog in te halen van lowlands toen de vrouw van de drummer ofzo onverwacht (???) een kind kreeg...teminste dat scheen
|
Citaat:
|
:) stoer! mijn favo spaanse skaband :cool:
|
Citaat:
wat is je favoriete litouwse skaband? |
Citaat:
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er maar 1 ken... |
ska-p gaat neem ik aan niet meer door, er staat op de melkweg site dat t gecancelled is :(
|
Toch wel? fucked, blij dat ik mn kaartje nog niet heb.
|
Citaat:
|
Kenker als ik nou ergens zin in had was het wel ska-p :(
|
juh same here ik baal er ook echt hard van
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |