![]() |
[Death/Grind Mp3] Foltering - Canine Hate
|
Omdat je niet kan grunten trok je de wc maar een paar keer door tijdens de opname? (y)
|
Je breekt mijn hart.
|
is dit serieus?
zoja, heb je het zelf al beluisterd? ik neem aan dat dit niet serieus is. |
Wat is hier mis mee?
|
Roflmpoit
|
best leuk, al zou ik wat aan de opbouw van het nummer doen.
het mag ook wel iets langer en iets meer variatie kan geen kwaad. maar goed, klinkt veelbelovend en jullie hebben in ieder geval een zieke zanger (Y) |
Hahahahaha...
het is net alsof er op de achtergrond met een hond gestoeid wordt en hij hierdoor bijna verstikt wordt Tjees wat een bagger |
je zit er niet ver naast!
|
Wat een topmuziek (y) ;)
|
Gelukkig weten sommige mensen het wèl te waarderen.
|
die geluiden lijken wel op de geluiden van de (nog) onbekende band mindless violence. band van een neef van mn vriendin. die maakt ook zulke geluiden alleen klinkt t daar heel wat beter.
maar de muziek mag er wezen :) |
dit was dan ook wel het debuut van onze vocalist. je kunt niet meteen een topresultaat verwachten. maar hij heeft iig beloofd om veel te blijven oefenen (Y)
|
ik houd zeker van goede grindcore of death metal..
maar jung...luister nu zelf eens! |
het wekt wel een zekere sfeer op :)
|
ff een vraagje
Canine alsin K9? dan vat ik em wel |
|
Citaat:
|
sorry dat ik het zeg... jullie zullen er wel trots op zijn maar ik vind het kankerherrie.
|
Ons bloed zweet en tranen blijkt dus tevergeefs te zijn. Fijne lui zijn jullie (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar niet serius nee :p |
whahaha dit is echt droog
die hond die er ook echt doorheen gromt wat n pleuris herrrie, ik vind dit echt te gaaf (y) |
zitten hier lyrics in?
het lijkt net alsof je flink moet kotsen terwijl er een grommende hond naast je staat. dat Caninus klinkt ook niet. waar slaat dit hele pittbullcore achtige gedoe op? dit is toch geen muziek meer en al helemaal geen zang. de zangers heten zeker allemaal Mowgli, ook opgevoed door wolven. nee dankje dit is echt helemaal niks voor mij. |
Citaat:
|
christenen branden beter, satan, bladebla, en ben jij dan niet een pubertje :p
|
Als je een discussie over mijn geloof aan wil gaan, doe dat dan ook in het daarvoor geschikte forum, zodat je deze thread in iedergeval niet verpest met je grappige repliek.
Dus ontopic, ja? (y) |
oke mister,
wat zijn eigenlijk namen die je inspireren of die je luustert? |
Citaat:
2. wat is er mis met commentaar van een puber? 3. ik houd niet alleen van nu-metal ga jij nu maar de hond uithangen, buiten is het lekker hondenweer, zijn we (ik en m'n mede forummers) van je af. |
Je lult maar wat.
|
Ik vind het best te pruimen, wat meer variatie en een betere productie zullen geen kwaad doen. En dump de hond....Jullie kennen vast wel iemand die zang kan verwerken in een maaggorgel.
|
Citaat:
en wie moeten we hier nou vooral niet serieus nemen? (info van de TS: Woonplaats: De Hel Hobby's: Schapen slachten. Schooltype/studierichting: Professioneel Slachtafval verwijderaar.) Juist de TS dus. |
omg, opsturen naar martin gaus
|
hoe grappig de TS is
|
Citaat:
|
wel apart dat het mp3tje gehost is op http://www.strain.nl
en als je daar verder kijkt bij foto's: http://www.strain.nl/Index%20Pics/indexPics.htm en dan bijvoorbeeld bij http://www.strain.nl/Index%20Pics/NewYearPics1.htm dan zie ik iemand die post onder de naam Carn dus wat is de relatie? |
Citaat:
|
nou ja! het was leuk zolang het duurde ;)
|
het moge ook duidelijk zijn dat ik de geniale baspartijen verzorg
|
krek iender ja.
|
Citaat:
dat is wat we doen. komop een beetje man kan tegen negatief kritiek :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spetälskahora word veel harder :P
|
klinkt beide een beetje als de muziek van www.vindjehetergalsikinjegezicht.com :P :o :D
lyrics daar te vinden :) |
Citaat:
:nono: dit is geen vergelijking waard. |
dit lijkt net op men hond die alles aant uitbraken is :|
|
ik weet niet of ik erover kan oordelen (dit is zo enorm niet mijn muziek), maar voor zover ik kan horen klinkt het wel reteslecht. (n) (n) (n) (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |