![]() |
De ruimte in!
Zoals jullie waarschijnlijk in de journaal hebben gezien, gaat morgen Andre Kuipers als 2e Nederlandse astronaut/kosmonaut de ruimte in.
Zou jij, als die mogelijkheid er was, ook voor 7 dagen de aarde verlaten en op ruimtereis gaan? Of lijkt het jou helemaal niets en blijf je liever met je beide benen op aarde? :) |
Ik zou het wel gaaf vinden. :cool:
|
het lijkt me wel leuk :)
|
Ik zou wel willen. (y)
|
Het is wel heel erg hoog :s, blijf dus maar liever met beide benen op de grond.
|
zou k wel wille (y)
|
Lijkt me niets... Mja, wel lollig om dan een beetje te vliegen en naar de aarde te kijken, maar 7 dagen in zo'n klein hok zonder privacy? Nee dank je! Een paar uurtjes lijkt me wel leuk, maar niet langer :)
|
Echt wel (y) (y)
|
Ik zou zeker wel willen, alleen heb ik niet zo'n zin om veel van die proeven uit te voeren. maar ik zou graag dat uizicht eens hebben, gebrek aan zwaarte kracht ervaren en de lancering (en terugkeer) willen voelen.
|
ja, zou ik zeker doen:) lijkt me geweldig. wel doodeng, maar dat is een klein detail. prachtige kans.
|
Tuurlijk zou ik het doen. Tenzij het zou waaien. Dan ga ik liever windsurfen :cool:
|
Citaat:
|
hij is niet de 2e, maar de derde :eek:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
nee, ik wil niet dat mijn spieren afbreken :P. bovendien zou ik er niet tegen kunnen, en de hele week lang kotsmisselijk zijn.
|
hmmm, ik dacht eerst ja! maar toen vond ik t toch wel een beetje lang :)
|
Citaat:
|
Nee, dat is niets voor mij..
|
Lijkt me leuk.:cool:
|
7 dagen misschien wel, maar niet langer.
|
Dat lijkt me een geweldige ervaring (y)
|
Ach, ik kom die testen al niet eens door ;)
|
Citaat:
|
ik zou zo meegaan :cool:
|
Ik hoef dat niet!
Ik zit me wel net te bedenken, stinkt dat niet 7 dagen in hetzelfde pak? Hoe werkt dat eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij kunnen ze zich best wassen hoor.. En naar de wc ook, alleen zonder privacy... 't is echt piep klein.. En ik hou wel van een beetje privacy :P |
Citaat:
|
echt wel maar niet om van die ruimteproeven te doen maar om te zien en te voelen hoe het is als er geen zwaartekracht is
|
Citaat:
|
Als ik door de selectie heenkom, zou ik het best willen(y)
|
Hmm misschien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me geweldig, maar is niks voor mij. Ik durf al niet in een achtbaan, dus laat die hele lancering maar zitten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaaaa :D :cool: :D :cool: :D
|
Citaat:
|
Ja!
|
Als ik dan doorbetaald krijg vind ik het al lang best.
|
Citaat:
|
Als ik zeker weet dat het veilig is. Maarja dat weet je nooit dus nee :o
|
Citaat:
Sex in space :p :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: