![]() |
[Internet] Niet kunnen binnenhalen provider-mail via router
Sinds mijn internetverbinding via het huisnetwerk gaat (dus via een router), kan ik via outlook express niet langer de mail van mijn @home-mailadres binnenhalen:
Kan de host mail niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D Ook kan ik niet meer bestanden uploaden naar m'n webspace (via homedrive.home.nl). Is er misschien iemand die weet waar dit aan ligt? Of nog mooier, iemand die een oplossing heeft? En voor het geval er met heel veel termen gesmeten gaat worden: normaal nederlands zou ook erg fijn zijn voor dit leekje :) |
Volgends mij moeten er een paar poorten worden geopent in je router.
In iedergeval als we hier kijken, lezen we Citaat:
Citaat:
En hoe je poorten moet openzetten (=forwarden), lees je in je handleiding van je router. Offtopic: is dit moeilijk uitlegd? Dacht het niet! Maar is zoeken met een zoekmachine dan moeilijker? :s |
Dankjewel! Het is gelukt, allebei werken ze nu weer zoals t hoort. En je had gelijk, misschien had ik t net zo makkelijk via google kunnen vinden, maar het is nu ook opgelost. Thanx.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |