![]() |
Eenzame Afghaan doet het met ezel
Eenzame Afghaan doet het met ezel
Uitgegeven: 16 maart 2004 23:09 KABUL - Een Afghaan heeft seks gehad met een ezel omdat hij zich geen vrouw kan veroorloven. De politie liet de wanhopige soldaat dinsdag zonder aanklacht vrij. Een jongetje ontdekte de intieme handelingen van de man met de ezel in een verlaten huis in de Zuid-Afghaanse stad Gardez. De soldaat verklaarde dat hij geen andere keus had omdat hij geen geld voor een bruidsschat heeft, meldde de politie. Reacties op dit bericht? Mail de redactie. Bezoek ook het algemeen katern: NU.nl/algemeen NU.nl homepage _____________________________ Beetje oud nieuws van vorige maand maar wel grappig :D Ik heb zelf ook nog nooit een vriendin gehad maar dan ga je het toch niet met een ezel doen :s |
Dit hoort hier niet als ik je daarop mag wijzen mijn ideologische broeder ;)
|
Citaat:
|
Maar het is geen echt nieuws :p
|
Omg
|
't Is wah.
|
Citaat:
|
Inderdaad, tiswah. Dus moet dit naar het 'tiswah-topic'.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=677795 |
Ooh ezeltje spank me
|
Aangezien dit topic toch gesloten gaat worden:
Spammuhhhhhhhh! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Wij eisen een slotje, of we boren dit topicje in een flatgebouw :p
|
|
:cool: netsop nerovetsrethca nak kI !kijK
|
Niet sterven, we hebben je nog nodig op het forum :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doe jij met plaatjes van mijn vriendin :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waar gaat de wereld toch heen dat je niet eens meer als prairiehondje rustig kan rond huppelen. :( |
Citaat:
:bloos: sejtnemilpmoc raan gaarg siv kI |
Citaat:
|
k snap t wel, zo'n lekkere ezel-bil (L)
|
Citaat:
?etis egidnah n'oz dnamei tneK |
Citaat:
|
Citaat:
? tpyteg nerovetsrethca flez sella |
Citaat:
:( beh tein ejtaammargorp tad ki tad remmaJ |
:eek:
|
:( zielig. ook verschrkkelijk trouwens dat het recht op vrouwen afgemeten word aan je geld.
|
Citaat:
? si nekkur taw tfeeh dreeleg ej dnamein ne tbeh wuorv neeg ej sla nad ej liw taw : cipotno gre lew si ejtols rednoz nak raam oz tid tad tiurethca drah lew newuort taag a&n nav tietilawk ed :) rooh neveg lew ej teh liw ki tbeh tein teh ej tad remmaj aj :p smos tein fo nezel et rekjileom got si drow regitsal teh tad ne uon ozeoh |
hou jullie fucking bek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |