![]() |
Zijn feministen altijd lelijk?
Je kent ze wel, van die net-niet-feministen [hallo vrouwen, het feminisme is echt achterhaald, en die beweging is allang over], die zo graag in de "mannen cultuur" mee draaien.
Types alla Miranda van SATC http://www.episodelist.com/shows/ima...st_miranda.jpg Vaak hebben ze spuuglelijke kapsel, en kleden ze zich a-seksie... het zijn nog net geen tuinbroek potten. Bah Bah Bah |
hahaha
dat zou best eens kunnen :cool: |
Ja, check me out
|
dat ode-aan-riddies-productiviteit-van-teun-topic mag wel weer open :o
en feminisme is alleen een droom van vrouwen die niet weten te profiteren van mannen en daarom zelf de man denken te moeten zijn :nono: |
mwaah vast niet allemaal
|
Nee.
Misschien is het verruimend om aan meer te denken dan aan uiterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik erger me zo aan feministen; altijd maar zeuren dat ze achtergesteld worden, en dat ze 'baas in eigen buik' willen zijn... dat je Dokter wilt worden, maar niet toegelaten wordt op eens universiteit en dat je daarvoor gaat strijden, okee, maar beter willen zijn dan mannen... ach mens, ga toch koken...
en ze zijn negen van de tien keer leleijk, inderdaad |
Ik ben ook feminist. zleep
|
Feminisme is dom en achterhaald.
Je moet mensen op basis van kwaliteit beoordelen, ongeacht van het geslacht. Kijk naar wat mensen kunnen, daar gaat het om. Stel je hebt een baan waar het alleen om spierkracht gaat en er melden zich 70 mannen en 13 vrouwen aan en de sterkste persoon blijkt een vrouw te zijn nou dan neem je die vrouw aan. Waarschijnlijk zal de gemiddelde spierkracht van de mannen veel hoger zijn, maar dat boeit niet want je wilt de beste persoon toch? In de werkelijkheid worden vrouwen inderdaad achtergesteld, maar het is hypocriet om daar op te reageren door mannen achter te gaan stellen want dat lost niks op. Positieve discrimnatie en dat soort ongein (vrouwen die geen zak kunnen en toch hoogleraar worden omdat het politiek correct is) slaat echt nergens op. Feminisme is zo dom, het maakt eerst onderscheid tussen de geslachten en dan wilt het ze gelijktrekken. Mannen en vrouwen ZIJN niet gelijk. Gelukkig zijn ze dat niet, maar daarom moet je ook kijken naar wie wat het beste kan, en niet naar wie wat van welk geslacht het beste kan. |
Ani DiFranco, het boegbeeld van (bijna) alle lesbische meisjes, is een goed voorbeeld van een mooie vrouw, die opkomt voor vrouwen <3
http://www.hourfollowshour.com/image...w-vertical.jpg http://www.music-critic.com/graphics...ni_concert.jpg http://www.metroactive.com/papers/cr...ranco-9643.jpg |
woah..
zonde zeg :( |
Citaat:
Zonde :p |
ze is zelf niet lesbisch, maar wel een toonbeeld voor alle lesbische meisjes? is ze dan zo vrijgevocten? want over het algemeen ( bonjour vooroordeel) zijn lesbische meisjes tamelijk vrijgevochten, voor zover ik een lesbienne ken ( ken over het algemeen alleen maar mannen die op hetzelfde geslacht vallen)
maarja, lesbiennes zijn natuurlijk niet altijd feministen. |
Citaat:
|
"Support feminists. Hairy women need love too."
From 'Married... with Children'. :D |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
anticipate you are subtle as a window pane standing in my view but i will wait for it to rain so that i can see you you call me up at night when there's no light passing through and you think that i don't understand but i do we don't say everything that we could so that we can say later oh, you misunderstood i hold my cards up close to my chest i say what i have to and i hold back the rest 'cause someone you don't know is someone you don't know get a firm grip, girl before you let go for every hand extended another lies in wait keep your eye on that one anticipate dress down get out there pick a fight with the police we will get it all on film for the new release seems like everyone's an actor or they're an actor's best friend i wonder what was wrong to begin with that they should all have to pretend we lost sight of everything when we have to keep checking our backs i think we should all just smile come clean and relax if there's anything i've learned all these years on my own it's how to find my own way there and how to find my own way back home |
Citaat:
|
Omdat ze geen man krijgen, worden ze feminist. Dat is de enige manier waarop ze kunnen verklaren waarom ze geen vent hebben. dus ja, allemaal spuuglelijk :evil:
|
ik snap lesbiennes niet zo eigenlijk. wat is er nou mooier dan een vent? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol gave topic-titel (Y)
|
Citaat:
|
Ik hou niet zo van Feministen, die hebben en mening, en slikken niet zomaar alles :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar een piem0l! |
Citaat: