![]() |
Eenzame Afghaan doet het met ezel
Eenzame Afghaan doet het met ezel
Uitgegeven: 16 maart 2004 23:09 KABUL - Een Afghaan heeft seks gehad met een ezel omdat hij zich geen vrouw kan veroorloven. De politie liet de wanhopige soldaat dinsdag zonder aanklacht vrij. Een jongetje ontdekte de intieme handelingen van de man met de ezel in een verlaten huis in de Zuid-Afghaanse stad Gardez. De soldaat verklaarde dat hij geen andere keus had omdat hij geen geld voor een bruidsschat heeft, meldde de politie. NU.nl homepage ANP _____________________________ Ik heb zelf ook nog nooit een vriendin gehad maar dan ga je het toch niet met een ezel doen :s |
ach ja... als je ziet wat er al aan echtgenotes rondloopt... :rolleyes: dan heeft ie het misschien beter :D
maar ja, hij was vast ongelofelijk wanhopig, tja, nouja.... boeie... |
Citaat:
http://www.nca.no/ezimagecatalogue/c...47-410x350.jpg Je weet maar nooit wat er onder die sluier schuilt :D |
Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal het idee dat masturberen zo'n grote schande is dat je maar beter een dier kunt verkrachten. Nouja, erg vervelend zal de ezel het niet gevonden hebben, want dan was-ie wel agressief geworden.
|
In de klassieke Italiaanse speelfilm NOVECENTO zit, dacht ik me te herinneren, een scene met jongens die een ezelin te grazen nemen...
Kortom, zolang mensen huisdieren hebben komt dit al voor denk ik. |
:D het is maar waar je geil van word, ik snap het iig niet.
|
Ik snap het wel een beetje. Als je zo wanhopig bent omdat je geen vrouw kunt krijgen en als de hand aan jezelf slaan begint te vervelen na een tijdje en er staat een mooi ezeltje in je stal...
Kijk, zo'n beestje voelt er niks van (een ezellul is veel groter) en mocht hij of zij er iets van voelen, dan traptie wel naar achteren. Dus ik vind dat je het niet de stempel verkrachting kan geven. En dierenmishandeling al helemaal niet. Begrijp me goed: ik zou het zelf nooit doen en ik vind het een behoorlijk zieke gedachte, maar ik kan het in zo'n situatie best begrijpen. |
slotje (n)
|
Dat is FOUT!!!
Sorry, maar hier kan ik met mijn gedachte dus echt niet meer bij... ...Als je jezelf zo dwangmatig tot seks bekeerd...sorry, je neukt toch geen dieren? |
Ja ja, als dit topic op N&A niet mag dan maar hier he? ;)
|
Citaat:
Heerlijk, en nou hier met alle sexbeesten op dit subforum. Ben benieuwd of de reacties hier hetzelfde zijn als daar. |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(terwijl priesters wel eventjes kleine jongetjes en meisjes sexuel misbruiken :mad: zie de seksschandalen in de roomskatholieke kerk) (n) |
Citaat:
|
Ik vind altijd dat als iemand seks met een dier heb op een manier die niet vervelend en hoogstwaarschijnlijk zelfs fijn voor het dier is dat iemand dat dan zelf moet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat niet masturberen onder de moslims gedeelte is al lang achterhaald. En dan nog... je lusten dan maar botvieren op een onschuldig beest die geen nee of ja kan zeggen vind ik vuil, laag en zwaar strafbaar! |
Citaat:
En over die afganen: ik denk dat er toch wel een groot verschil zit tussen moslims hier en moslims daar. |
Citaat:
Die ezel wist niet eens wat hem overkwam. Daarbij als je zo dicht op dat beest staat, dan KAN die ezel niet eens trappen, alleen duwen (kan op zo'n korte afstand geen kracht zetten) en je weet niet of dat beest dat gedaan heeft, staat er niet bij. |
Citaat:
*ruk ruk* 'Oh Allah, vergeef mijn zonde...' :rolleyes: |
Citaat:
Dus ach, niet te veel van aantrekken. |
Troosteloos.
|
Citaat:
(sorry) |
Citaat:
|
Geil..
|
Citaat:
Maar zou het van jou wel toegestaan zijn als het beest "schuldig" zou zijn? |
Vroeger executeerden ze ook het betrokken beest .... (n)
|
Citaat:
En ik ben het voor de verandering helemaal eens met de ministers :D Geen gebruik/misbruik maken van levende wezens die geen ja of nee kunnen zeggen tegen seksuele handelingen en er domweg voor ingezet worden om ons mensen te vermaken (of iig de ziekere geesten onder ons). |
Sex met een ezel is toch de normaalste zaak van de wereld? Wat doen jullie toch moeilijk.
:p |
wat nou als de wereld omgedraait word
check maar 970kb *laten we dat even niet posten* stond eerst op superzooi.nl nu op onzin.nl |
Een ezel lijkt me duurder dan een vrouw.
|
Citaat:
|
ik dacht dat ik rare ged8en had:s maar dit is ziek!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
er 5 kopen, touwtje eraan vast en in je kont ermee? meer kan ik niet bedenken :X |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |