![]() |
Enquete
Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren :) ik snap dat jullie iets beters te doen hebben
maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen :D Leeftijd : 1--Hoofdbezigheid a School b werk c stage d iets anders nl..... 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur b 2 tot 4 uur c 4 tot 5 uur d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis d anders nl ....... 4--Uitgaan a Nooit b alleen op vrijdag c alleen op zaterdag d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap a 0 tot 4 uur b 4 tot 6 uur c 6 tot 8 uur d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig c Precies genoeg voor me d naders nl..... 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn c genoeg mn leven is niet zo druk d Ik heb meer tijd dan bezigheden |
[QUOTE]Funkybunny schreef op 19-04-2004 @ 12:37 :
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren :) ik snap dat jullie iets beters te doen hebben maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen :D Leeftijd : 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
wha grappig hoor naja k zal; dan maar mee helpen he.
1-A 2-B 3-A 4-C 5-C 6-B 7-C |
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren :) ik snap dat jullie iets beters te doen hebben maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen :D Leeftijd : 18 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
WTF heeft dit met Exacte Vakken te maken, beter School & Studie:p
Leeftijd: 19 1--Hoofdbezigheid a School (Universiteit..) 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan b alleen op vrijdag (of andere dagen maar niet zo vaak) 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
Leeftijd :19
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja |
Tuurlijk wil ik er aan meewerken:
Leeftijd: 15 jaar 1=A 2=B 3=C 4=A 5=D 6=B 7=A |
[B]Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren :) ik snap dat jullie iets beters te doen hebben maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen :D Leeftijd :15 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
Leeftijd : 19
1--Hoofdbezigheid a Studie 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje d anders nl .......uitgaan, computeren 4--Uitgaan d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur (weekend) c 6 tot 8 uur (doordeweeks) 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
Leeftijd : 15
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia d anders nl lezen vriendje enz 4--Uitgaan soms 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
Leeftijd : 17
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan b alleen op vrijdag c alleen op zaterdag 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
leeftijd: 16
Hoofdbezigheid = a) school sport = c) 4/5 uur bezegheid in vrije tijd: a) bijbaantje en b)computers tv multimedia uitgaan = a) nooit slaap = b) 6 - 8 uur aantal uur genoeg? b) meestal wel ja meer tijd voor de dingen die je doet nodig? c) leven is nie zo druk |
Het is voor huiswerk, maar geenszins exact. Ik zal hem verplaatsen naar Overige Vakken.
|
Citaat:
|
Leeftijd : 18
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan e. Soms op vrijdag of zaterdag 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja |
Leeftijd : 21
1--Hoofdbezigheid c stage 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje d anders nl naar mijn vriend gaan omdat ik die maar 1 x in de week kan zien. 4--Uitgaan b alleen op vrijdag 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja |
Citaat:
|
Leeftijd: 18
1.a 2.a 3.c 4.c 5.d 6.b 7.b |
Leeftijd : 17 jaar
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
1--Hoofdbezigheid a School --> 32 lesure op een week, dus toch wel mijn hoofdbezigheid zeker? 2--Hoeveelheid sport in de week d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd volleybal, tennis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me, maar ik wil gerust langer slapen hoor! 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
Leeftijd : 20
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia d sport 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
Leeftijd : 16
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia c Winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan c alleen op zaterdag (niet elke week) 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b Meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c Genoeg, mn leven is niet zo druk |
Citaat:
|
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur (mag niets ivm ziek zijn) 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen (maar dat komt ook door ziek zijn, normaal is het zat) 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? d naders nl..... nee, ben vaak moe maar ik kan gewoon niet eerder slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet d Ik heb meer tijd dan bezigheden |
Citaat:
|
Heej ik moet voor school een enquete in laten vullen door scholieren ik snap dat jullie iets beters te doen hebben
maar zou het erg fijn vidnen als jullie het even willen doen Zoveel beters heb ik niet te doen gezien het feit dat ik op het forum zit :p Leeftijd : 17 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd d anders nl sport 4--Uitgaan a Nooit (Dit kwam nog het dichtst in de buurt) 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
Nou doe ik graag hoor :D
Leeftijd : 18 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur :bloos: 3--Bezigheid in vrijetijd c dingen buitenshuis 4--Uitgaan Euh zeer variabel 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn Nou als jij nu geen goed cijfer haalt met al die reacties :p . Succes verder met je onderzoek |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week c 4 tot 5 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan c alleen op zaterdag 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
leeftijd 15
1- school 2- c (als scouting een sport is, anders nul) 3- a,b dingen buitenshuis 4- a nou bijna nooit 5- d 6- a 7- c |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week c 4 tot 5 uur 3--Bezigheid in vrijetijd Leeftijd : 16 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan b alleen op vrijdag c alleen op zaterdag (verschilt per week, maar meestal zaterdags) 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week c 4 tot 5 uur (da's alleen het naar school fietsen) 3--Bezigheid in vrijetijd b Computers tv multimedia 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk zo. ^_^ Veel succes! |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd d anders nl muziek, sporten... 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja ________________ |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan b alleen op vrijdag 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja ________________ |
Citaat:
|
1--Hoofdbezigheid a School b werk c stage d iets anders nl..... 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur b 2 tot 4 uur c 4 tot 5 uur d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis d anders nl ....... 4--Uitgaan a Nooit b alleen op vrijdag c alleen op zaterdag d Gehele weekend of vaker e verschillend 5--Hoeveelheid slaap a 0 tot 4 uur b 4 tot 6 uur c 6 tot 8 uur d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig c Precies genoeg voor me d naders nl..... 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn c genoeg mn leven is niet zo druk d Ik heb meer tijd dan bezigheden (ik hoop alleen dat deze enquete niet voor nederlands is anders krijg je al gelijk een 1) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1--Hoofdbezigheid d iets anders nl. even helemaal niets, gestopt met school en ziektewet op het werk 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
Leeftijd :
16 1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan c alleen op zaterdag (af en toe) 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
Leeftijd : 14
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week c 4 tot 5 uur 3--Bezigheid in vrijetijd d anders nl: muziek 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? c Precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
1--Hoofdbezigheid c stage 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd c winkelen, dingen buitenshuis 4--Uitgaan a Nooit, ik werk altijd 's avonds en in het weekend. Ik ga dus zelden uit omdat ik altijd werk. 5--Hoeveelheid slaap b 4 tot 6 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd d anders nl muziek maken en vergaderen 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
1--Hoofdbezigheid a School b werk c stage d iets anders nl..... 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur b 2 tot 4 uur c 4 tot 5 uur d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis d anders nl forum, tv, muziek, boeken 4--Uitgaan a Nooit b alleen op vrijdag c alleen op zaterdag d Gehele weekend of vaker 5--Hoeveelheid slaap a 0 tot 4 uur b 4 tot 6 uur c 6 tot 8 uur d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? a Nee ben altijd doodmoe maar kan niet langer slapen b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig c Precies genoeg voor me d naders nl..... 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn c genoeg mn leven is niet zo druk d Ik heb meer tijd dan bezigheden |
Citaat:
|
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week b 2 tot 4 uur 3--Bezigheid in vrijetijd d anders nl astronomie sterren bestudieren etc 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? precies genoeg voor me 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
Leeftijd : 19
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur (maar dat wordt meer!) 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje d anders nl ....... vrijwilligerswerk 4--Uitgaan e. doordeweeks, in het weekend, net wat uitkomt. 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet a Ik heb altijd meer dingen te doen dan tijd dus ja |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week d meer dan 5 3--Bezigheid in vrijetijd d anders nl alle bovenstaande eigenlijk.. werk, uitgaan, shoppen, pc, lezen, socializen etc... 4--Uitgaan c alleen op zaterdag 5--Hoeveelheid slaap d 8 of meer 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet b Valt mee ik red het net in mijn tijd, maar meer zou handig zijn |
1--Hoofdbezigheid a School 2--Hoeveelheid sport in de week a 0 tot 1 uur 3--Bezigheid in vrijetijd a Bijbaantje b Computers tv multimedia c winkelen, dingen buitenshuis d anders nl vanalles 4--Uitgaan a Nooit 5--Hoeveelheid slaap c 6 tot 8 uur 6--Is het aantal uur genoeg voor je? b meestal heb ik er wel genoeg aan soms iets meer nodig 7--Vind je dat je meer tijd nodig hebt voor de dingen die je doet c genoeg mn leven is niet zo druk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |