![]() |
mastodon
ik had eerlijk gezegd nog neit van deze band gehoord tot ze op de line-up van dynamo kwamen te staan. toen ben ik wat van ze gaan luisteren. Tis best lekkere muziek. moeilijk te definiëren in welk muzikaal hokje ze passen, maar tis vrij pittig. Maar het klinkt echt leuk, vooral nummer s van die nieuwe cd van ze met de titel: remission (y)
|
uhuh
|
Die is al niet zo nieuw meer hoor, binnenkort komt Leviathan uit en daar ben ik wel benieuwd naar moet ik zeggen.
|
wat leuk zeg
|
^put a sock in it
Ik had eerst het nummer 'Welcoming War' gedownload, vette shit. Ubergaaf. Bruutheid..... Vervolgens 'Remission' gedownload, viel me toch enigszins tegen. Hij mis toch het genuanceerde gitaarwerk vind ik. De drums zijn nog wel aangenaam om te luisteren maar de zang vind ik ook verre van geweldig. maar jah... ik ga niet naar doa |
oh nee? ga jij niet?
|
nee hij gaat niet
|
wat jammer zeg. ga jij?
|
Citaat:
Citaat:
het mag ook iets anders zijn.... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
die heb ik vorig jaar gezien op metropolis. totaal niet mijn muziek, een vriendin van me vond ze erg leuk, maar op zich vond ik het niet erg om naar dat optreden te gaan, spelen kunnen ze wel. (Y)
|
krek. top band.
|
Citaat:
|
of wat honden feces (y)
|
poep-op-een-stokje
|
jullie moeten die föltčrďng shit checken in artistiek, its de bomb.
|
puike drummer (y)
ga ze wel zien op doa |
vette band, ik ga naar DOA dus ik ga ze zien.
|
ik ga ze denk ik in de 013 zien
daar spelen ze 4 juni op een vrijdag. |
die drummer is wel lache zeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
super band
|
awww wat leuk, het aapje wil een banaan.
kom kom aapje! http://7art-screensavers.com/screens...its/banana.jpg en nu niet meer zo tegen je kooitje ratelen (y) |
pff ouwe rommel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |