![]() |
Londen het nieuwe doelwit?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/40734
Ik las hier dat Londen dus het doelwit zou zijn. Natuurlijk was dit al bekend enzo, maar ik ga 14 mei voor een week naar Londen. Ik heb nu best wel zoiets van, joh als ik daar ben gaan ze zeker die metro's opblazen etc. Zal me nix verbazen. Ik ben hier best wel bang voor. of denken jullie dat t wel mee zal vallen? :( |
Weet ik veel. De kans dat precies op de dag dat jij met de metro gaat en het tijdstip waarop jij in de metro zit een aanslag gepleegd wordt, is niet groot.
|
Mmmm, ik moet elke dag vij keer of vaker met de metro. De aanslagen worden ook nog verder in londen gedaan, dus niet alleen in een metro lijkt mij. Ik vind het gewoon zo kut dat als ik naar Londen ga dit weer gebeurd :s.
|
Volgende keer dat je weer in zo'n breezertaaltje post wis ik gewoon je post.
|
Citaat:
maargoed, normale afkortingen mogen dus blijkbaar ook niet meer? ;x als jij dat wilt. en nu weer ontopic ;x |
Citaat:
|
Je zal als een martelaar sterven. :cool:
|
Ik zou eerder oppassen dat je niet door een auto geschept wordt.
|
Ach joh, ik denk dat het wel mee zal vallen :s
Maar verder, lijkt na New York en Madrid Londen een goede plek om nog een aanslag te plegen. Lekker druk, hart van het imperialistische Engeland, etc. Aan de andere kant ook wel weer een beetje een voorspelbare plek. Londen is zo ongelofelijk groot, dat de kans dat jij geraakt wordt behoorlijk klein is. Dus wees gerust. |
ik heb van mijn connecties gehoord dat de 15e mei een bom in london ontploft :evil:
|
ach, misschien zit er nu wel weer tweeënhalf jaar tussen. Ik zou me er niet druk over gaan maken als ik jou was, je kunt overal wel doodgaan zonder dat het de bedoeling is, en je weet nooit van te voren wanneer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga over 2 uur naar Londen... :| :o
|
Doe niet zo paranoide, de kans dat je dit overkomt is net zo groot als de kans dat je bij een atoomramp om het leven komt, oftewel zo goed als nul :)
|
Citaat:
|
Citaat:
London lijkt me nou niet direct een doelwit. Ik ben liever in London dan in New York. |
De kans lijkt me niet echt groot
[SIZE=0.4]Eventuele schade kan niet verhaald worden op deze poster[/SIZE] |
Het valt vast niet mee en ik ben er zeker van dat je dood gaat.
|
Ik zou ook neit al te bang zijn, ze hebben daar best strenge maatregelen genomen, ben er nu 3 keer geweest in het laatste jaar (ryanair de gexte!, retourtje 40 euro) en denk niet dat ze londen gaan bombaderen.
Wat trouwens wel leuk is mocht je in londen zijn, moet je voor de gein eens naar de amerikaanse ambassade gaan, over betonblokken en mensen met geweren, stelletje mietjes. PAs ook op dat ze daar links rijden!! Bij elke kruissing staat welke kant je op moet kijken dus das wel handig. ajuu als je er toch bent, moet je naar camden town gaan, een beetje school gaat daar zowiezo wel heen, maar das een antiegelijk grote markt waar je rommel kan kopen, markt is bijna even groot als ons dorp zo ongeveer. |
Citaat:
|
:d
|
Er wordt al 2,5 jaar elke week geKRIJSt over het feit dat NU ECHT een aanslag komt. En hoevaak hebben ze gelijk? Misschien een paar keer, maar als ik elke dag zoiets voorspel, dan heb ik heus wel één keer gelijk.
Maar ik denk dat Londen altijd al een doelwit is geweest. |
Dit overleef je nooit.
|
Ik kreeg net via mijn bronnen door dat Hasselt het nieuwe doelwit zou worden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er kan vanalles.
|
Ik ga 30 april t/m 2 mei naar Londen door de kanaaltunnel en dat vind ik ook niet echt een fijn idee :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, en Amsterdam is volgende week aan de beurt. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Utrecht is a.s. zaterdag ook een mooi doelwit, trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn pa, ma, zusje en haar vriend gaan van 2 mei tot 5 mei naar Londen. Hoop niet dat iets met hun gebeurt, anders ben ik iedereen van mijn gezin kwijt en dat wil ik echt niet. :(
|
Citaat:
zucht :P On-topic: terroristen geilen op angst. Gewoon gaan. Dood ga je toch een keer, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. |
:)
|
Ah joh da's juist leuk :) maak je nog es wat mee (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He je gaat tenminste met een knaller dan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat ze hun gang gaan, ik hoef pas in juni naar London.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |