Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat vind je hiervan/zou je hiervan vinden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=813761)

LikeThis 19-04-2004 14:56

Wat vind je hiervan/zou je hiervan vinden?

Wat vinden jullie of zouden jullie ervan vinden als je vriend of vriendin op sites als sugababes.nl/superdudes.nl een profiel heeft en met allemaal leuke, mooie jongens/meiden berichtjes stuurt/smst.... met 'lekkerding' etc etc erin...?
en op zn profiel bij 'relatie' niets invuld en er dus 'onbekend' staat?

Nientjuh087 19-04-2004 15:02

Hmm als mijn vriend zulke berichtjes krijgt zou ik het niet erg vinden maar zal wel meteen op onderzoek uit gaan om te kijken wat hij dan terugstuurt... Hij moet het niet flikken namelijk om zelf ook zulke smsjes terug te sturen...

Wel apart trouwens dat hij het veld 'relatie' niet in heeft gevuld, miss is het profiel van voor je tijd? En gewoon niet aan gedacht om het in te vullen? Zoiets zou ik dan navragen.. Als hij/zij je trouw is, moet je zoiets kunnen vragen. Als hij/zij zegt dat je daar nix mee te maken hebt, dan is er toch iets goed fout volgens mij.

LaGoon 19-04-2004 15:03

verdacht............................ als het niet serieus is is het ok

LikeThis 19-04-2004 15:06

degene heeft zelf een berichtje gestuurd met zoiets als....
ik geef jou zeker 10 kudo's (soort punten ofzow) want jij bent echt wel een lekkerding en dan n kwijlende smilie erachter.
En neej, t profiel is net een paar dagen aangemaakt.
over dat van relatie: "als ik daar 'ja' zou invullen de populariteit zal dalen...." t doel is om op nr1 te komen namelijk (de meeste kudos te halen)
Na 1 dag berichtjes op de site al smsen....
k ben helemaal nooit jaloers maar dit vind k toch echt niet leuk.... krijg t gevoel dat k verborgen wordt...

Last Resort 19-04-2004 15:08

Tis wel beetje vaag, maarja, hoe serieus moet je zo'n flutsite nou nemen,

HowLovely 19-04-2004 15:09

ja, inderdaad, t is n spel...... heel serieus zou ik het dus ook niet nemen... tenzij daar echt reden toe is en hij met 1 iemand steeeeds berichten stuurt en diegene dichtbij woont ofzow.... beetje in de gaten houden dus, zou k zegge...;-)

Nientjuh087 19-04-2004 15:15

Citaat:

LikeThis schreef op 19-04-2004 @ 16:06 :
degene heeft zelf een berichtje gestuurd met zoiets als....
ik geef jou zeker 10 kudo's (soort punten ofzow) want jij bent echt wel een lekkerding en dan n kwijlende smilie erachter.
En neej, t profiel is net een paar dagen aangemaakt.
over dat van relatie: "als ik daar 'ja' zou invullen de populariteit zal dalen...." t doel is om op nr1 te komen namelijk (de meeste kudos te halen)
Na 1 dag berichtjes op de site al smsen....
k ben helemaal nooit jaloers maar dit vind k toch echt niet leuk.... hij verbergt me.... :(

Dit vind ik dan verdacht overkomen.. Zulke berichtjes zou ik echt niet smsen naar vreemden wanneer ik verkering heb. Naar een bekende die het allemaal niet meer ziet zitten ofzo zou ik nog wel zulke dingen willen proberen om ze weer een beetje moed te geven, maar naar vreemden nee. Dat zou ik niet accepteren. Als je een keer zon smsje/berichtje stuurt, blijft het doorgaan en doorgaan, en dat loopt als je pech hebt uit de hand. Ik zou het zelf niet doen, en ook niet van mijn vriend accepteren. Zou met hem erover praten en verwachten dat hij me uitlegt wat er aan de hand is zodat ik dat weet. Als blijkt dat er meer aan de hand is dan een spelletje dan bekijkt hij het zich maar.

En na 1 dag al smsen.. dat gaat idd wel aardig ver...

Maar iig.. Hou het in de gaten en zie wat er gebeurd, praat er over met zijn tweeen en probeer er achter te komen wat de bedoeling ervan is....

Fortisi 19-04-2004 17:10

Ik zou het sowieso uitmaken met iemand die een site heeft op superdudes.nl :o

Jadis 19-04-2004 17:52

Wat ontzettend sneu. Ten eerste omdat hij op een site zijn uiterlijk laat keuren met kudos en kwijlsmilies, ten tweede omdat hij het schijnbaar serieus neemt. "Door een relatie daalt je populariteit."

Citaat:

Ik zou het sowieso uitmaken met iemand die een site heeft op superdudes.nl :o
:D

spacegirl 19-04-2004 18:08

moet ie zelf weten als t daar bij blijft mag ie lekker doen zoveel hij wil

Sade 19-04-2004 18:13

Nou, ik zou het niet zo cool vinden. Ik vind het al vervelend dat hij z'n msnprofiel nooit bijwerkt en er dus nog steeds 'alleenstaand' staat :D

per piacere 19-04-2004 18:46

ik zou het echt heel idioot vinden, blijkbaar heeft zij die aandacht dan nog nodig ook, ik zou het haar verbieden als ik de TS was ;)
zo lijkt het wel of ze dr eigen wereldje heeft op internet en jij daar buiten..
ok, het is haar prive leven, maar dan nog..

kimmie 19-04-2004 19:30

tsja... zou ik best kut vinden eigenlijk :(

bj0etiejfreak 19-04-2004 19:40

Ik zou super jaloers zijn.
Tja, en vragen waarom... ze geven er meestal toch geen normaal andwoord op...
Ik zou niet weten wat ik daarmee aan zou moeten.. Ik zou wel boos op hem zijn en heel kortaf doen. En hem laten merken dat ik het niet leuk vind. Maar of ze er naar luisteren..? :S

pyres 19-04-2004 19:45

Citaat:

LikeThis schreef op 19-04-2004 @ 15:56 :
Wat vinden jullie of zouden jullie ervan vinden als je vriend of vriendin op sites als sugababes.nl/superdudes.nl een profiel heeft en met allemaal leuke, mooie jongens/meiden berichtjes stuurt/smst.... met 'lekkerding' etc etc erin...?
en op zn profiel bij 'relatie' niets invuld en er dus 'onbekend' staat?

ik zou er wel wat van zeggen
maar ja aan de andere kant denk ik; ik ben de gene die daadwerkelijk bij hem (ja kheb een vriend :o) in de buurt is en van zn aanwezigheid mag genieten :)

als die smsjes/berichtjes uit de hand lopen, ja dan vraagt hij om ruzie vind ik :|

LikeThis 19-04-2004 19:51

het probleem is juist dat we ver uit elkaar wonen en dus elkaar niet superrvaak zien... :s :(

sientjuh 19-04-2004 19:55

Niet leuk
Tijd voor een serieus gesprek :)

Mr.Oizo 19-04-2004 21:41

Ik ben niet echt een type dat snel jaloers zou worden maar als ik bij mijn vrienden erachter zou komen zou ik zeggen dat het wel mag, alleen niet zo stom overdreven met "lekker ding" en zo, ze gaat toch met mij en toch niet met een onbekende wazige gozer, niet?

Coconut 19-04-2004 22:05

Citaat:

Mr.Oizo schreef op 19-04-2004 @ 22:41 :
Ik ben niet echt een type dat snel jaloers zou worden maar als ik bij mijn vrienden erachter zou komen zou ik zeggen dat het wel mag, alleen niet zo stom overdreven met "lekker ding" en zo, ze gaat toch met mij en toch niet met een onbekende wazige gozer, niet?
Als je een relatie hebt, wil dat niet zeggen dat je iemand anders geen lekkerding mag vinden.

Coconut 19-04-2004 22:06

Ik zou het triest vinden als m'n vriend zoiets zou doen. Hij heeft wel wat beters te doen lijkt me.

Luna 19-04-2004 22:19

beetje treurig inderdaad, alsof de comlimentjes die die van mij krijgt niet genoeg zijn ofzo..

Mr.Oizo 19-04-2004 22:40

Citaat:

Coconut schreef op 19-04-2004 @ 23:05 :
Als je een relatie hebt, wil dat niet zeggen dat je iemand anders geen lekkerding mag vinden.
Tuurlijk mag dat, maar ik bedoel als ik er per ongeluk achter zou komen en dat soort dingen 8er mijn rug om zou doen...

WillKillForSex 20-04-2004 01:57

ik zou het niet erg vinden zo'n site maar wel als er dan niks ingevuld wordt bij relatie... zoals TS zegt, kzou me ook verborgen gehouden voelen

nps 20-04-2004 23:57

ik zou het meteen uitmaken als mijn vriend lid was van superdudes :nono:

Agnès 21-04-2004 08:17

Ik hou zoiezo niet van dat soort volk.

Cruz 21-04-2004 16:02

Dat ie op die site zit is best en mensen berichten stuurt ook.. Maar als ie heel vaak naar 1 iemand zou smsen ofzo dan zou ik toch wel wantrouwend worden, denk ik. En dat ie dat bij relatie niet invult vind ik dom, maja... Boeit die populariteit nou zo erg?

Gent 21-04-2004 16:59

Recht door zee >> Afpoeieren die meid, die is jouw niet waard!

Tis klote maar wel beter voor je. :(

ilse 22-04-2004 16:54

ik zou het ook niet leuk vinden, hij mag best iemand anders een lekkerding vinden ( :s ;) ) maar om dat te gaan sms en enzo, effe echt niet!! en dat niet invullen van een relatie.. flauw!!

Talon 25-04-2004 10:51

lijkt me niks

Slettelina * 25-04-2004 11:35

Citaat:

Talon schreef op 25-04-2004 @ 11:51 :
lijkt me niks

Cinamon 25-04-2004 13:25

Je bedoelt, zou ik jaloers worden?
Nee, ik vind het zowiezo altijd al onzinnige, mislukte, oppervlakkige en vooral doelloze berichtjes. Laat ze elkaar lekker ding noemen, het betekent toch niks, want 9 van de 10 keer woont diegene aan de andere kant van het land.

Kadaver 26-04-2004 23:47

Uberhaupt het hebben van profiel op sugababes.nl is een regelrechte afknapper, net zoals een TMF-id (n)

Denise84 27-04-2004 23:15

Citaat:

Kadaver schreef op 27-04-2004 @ 00:47 :
Uberhaupt het hebben van profiel op sugababes.nl is een regelrechte afknapper, net zoals een TMF-id (n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.