![]() |
Hoe weet ik wanneer zij zin heeft?
Een beetje hetzelfde als: Hoe weet ik wanneer zij mij leuk vind , maar dan iets verder in de relatie ;)
Meiden, hoe hebben jullie de eerste keer laten weten dat jullie verder wilde dan het zoenen alleen? Ik heb wel al dingen van haar gehoord als: ''Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat je een man bent...'' En ze legt mijn hand soms wel op haar borst, maar zegt dit genoeg? En laat de one-night-stands hier ff buiten ok ;) Die zijn niet zo moeilijk :) |
Citaat:
en waarom vraag je het dr niet gewoon? |
als zij jou hand op haar borst legt, denk ik dat dit wel iets zegt. streel haar eens en probeer zo rustig aan verder te gaan, als ze het niet wil, zal ze dat echt wel zeggen hoor!
|
als je wat verder in een relatie zit merk je dat vanzelf wel (klinkt cliche) maar het is wel zo.
grappigste is je vriendin te horen zeggen ik heb zin, als je samen in bed ligt en ze zegt dat.....OLE!! :D en of je daarvoor wel of geen zin had maakt nie uit want da heb je dan wel :bloos: |
Ik heb dat probleem nooit gehad. Ik praat daar altijd gewoon over. En ja, als er iets gebeurt wat ik niet leuk vind dan laat ik dat wel merken. Meestal wel achteraf, maar okee. :o
Maar wanneer ik meer wil dan zeg ik dat wel of laat ik dat wel merken. Praat er anders eens met haar over. :) |
Probeer gewoon hoe ver je kunt gaan, dan houdt ze je vanzelf wel tegen als je te ver gaat.
Ik laat wel merken als mijn vriend te ver gaat, en hij laat het ook merken als hij iets niet ok vind. We praten er ook wel over. Succes en plezier!! |
Hallooo zeg, wil je een schriftelijke aanvraag ofzo?
Maar goed, ze is ook stom vaag aan het hinten, denkt zeker dat jij nog niet durft. Wees eerlijk! |
Gewoon ff met je vingers erin porren, als het nat is heeft ze zin.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat als ze zegt ''Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat je een man bent...'' dat ze dan DUIDELIJK erop doelt dat ze in ieder geval je broek uit wil...... en dan is het niet ver meer nietwaar? :D |
Gewoon, initiatief nemen. Als ze je tegenhoudt en zegt 'nee, nu (nog) niet', dan heeft ze geen zin. Als ze lieve/geile dingen zegt en er duidelijk op in gaat, dan heeft ze wel zin. Zo moeilijk is dat toch niet?
Maar ehm, als ze je nog nooit zonder kleren heeft gezien, dan is het misschien een beetje snel om meteen aan het neuken te slaan, leer eerst eens elkaars lichaam kennen door te strelen en haar te vingeren en je door haar af te laten trekken. Voor een eerste keer draait het trouwens niet zozeer om zin in sex maar om er aan toe zijn en vinden dat de relatie/verkering er aan toe is, enzo. Zin is dan ook nog wel nodig, maar als ze wel geil is maar niet toe aan sex dan gaat 't niet lukken hoor. |
proberen hoe ver je kunt gaan, eerst over haar kleren heen strelen, dan onder truitje, etc. tot ze aangeeft tot hier en niet verder.
succes (y) (y) |
Eerst een beetje zachtjes op haar oor bijten, en dan zacht vragen of je iets verder mag gaan. Simpel toch? Is altijd duidelijk en krijg je nooit misverstanden.,.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Praten, praten praten... als je hier al niet over kan praten... Je kan haar toch vragen of je verder mag gaan. Wees wel duidelijk dat het niet meteen HET hoeft te zijn, anders schrikt ze misschien en zegt ze nee, terwijl ze in principe best IETS verder zou willen... |
soms ben ik toch wel blij dat je ook kunt communiceren zonder te praten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |