![]() |
Popups, ik word er gek van.
Ik krijg best wel vaak van die idiote popups met als afzender msn. Hoe verwijder ik die shit?
|
Tik eens in op google: popupkiller
:rolleyes: |
Citaat:
Je kan ook ff hier kijken |
Citaat:
|
Citaat:
Daarmee pest je billy echt! Ennuh het heeft een uitstekende popupkiller en het is sneller dan i.e! |
Citaat:
zoek 'ns op google naar "messenger disable" |
Ennuh je pc scannen op ad- en spyware wil ook wel eens helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan het dan dat hij de rijkste persoon op aarde is, en dat 80% van de computers op deze aarde bezet is door Windows :rolleyes: |
offtopic: Door de daling van de dollar is Bill Gates niet langer de rijkste persoon op aarde.
|
Citaat:
Citaat:
Bill is eerder een gigantisch-denkend-commercieel mannetje. (weet je nog, watie deed toen hij ms-dos wou verkopen aan ibm? ;) ) |
Citaat:
Alleem beetje jammer dat hij het misbruikt tegenover de consument.. |
Citaat:
Daarom ben ik ook een beginnend linux gebruiker. En gebruik veel open source programma's. |
google toolbar, of mozilla browser, kan je het ook uit zetten dacht ik.
|
Citaat:
En googletoolbar werkt bagger. |
Citaat:
maar hier heb ik een programma gezien: http://download.com.com/3000-7786-10278414.html bij mij werkt ie goed! |
Citaat:
|
de google-toolbar blokkeert niet elke pop up
|
Citaat:
|
Met dat prgramma dat ik aangaf heb ik tot nu toe 9 pop ups geblokkeert en 2 zijn er toch doorhene gefloept. :P
|
Bij mij wordt alles geblokeerd. Anders moet je je computer controleren op adware. (die houdt hij idd niet tegen)
|
Wat ik heb is. Ad-aware 6, spysweeper en Zone Alarm 4.0 Pro. Ik heb nog geen enkele popup gezien :p
|
Citaat:
|
Google blokkeert hier minstens 95% van alle popups, werkt best dus.
|
Citaat:
dankzij 'adblocker', heb ik ook geen last van reclame-banners |
Die google-popup killer is zo goed nog niet. :(
Ik heb nog dagelijks last van die pop-ups die dat ding gewoon niet tegenhoudt. En die pop-ups kom ik dus nog tegen op "grote"sites. (startpagina.nl enzo) Zeer irritant... |
Citaat:
Dan zou hij ze gewoon tegen moeten houden hoor.. Zeker simpele popups als van startpagina.nl (maar ja, wie zet er nou startpagina.nl als startpagina :X) |
Citaat:
En ik heb startpagina.nl niet als startpagina. :eek: Dat is google.nl :) . Maar af en toe gebruik ik startpagina.nl dus vandaar... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |