![]() |
bewegende smilies in email
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoe zet je bewegende smilies (.gif bestanden?) in een emailtje, bijvoorbeeld in hotmail?
Ik krijg namelijk heel vaak van die forwards waarin dat wel is, maar mijzelf lukt het echt niet. Gewoon copy paste werkt dan niet. Of kan dit gewoon niet in hotmail (of Yahoo)? :s |
Je kunt in hotmail rich text edit aanzetten, dan kun je er plaatjes inzetten..
Je kunt ze met hotmail geen smilies in de email zetten die ook in de email verstuurd worden.. Je kunt ze er dus alleen zetten als ze ergens gehost worden, maar hotmail blokeert standaard plaatjes van buitenaf dacht ik.. Maar met gewoon een programma als Outlook kan het wel. |
Dit kan wel.
Je moet ervoor zorgen dat je Rich-Text editor aanstaat. Rich-Text zet je daar door op "hulp programma's" te klikken, wanneer je een brief aan het opstellen bent. Offtopic: Hé, shit :mad: ! Trilo was me al voor ;) |
Ja, met die Rich text editor snap ik, die staat ook aan. Maar het gaat dus om bewegende smiles. Zoals bijvoorbeeld -> :eek:
Maar dat kan dus niet begrijp ik? Citaat:
sorry, ik heb echt geen verstand van dit soort dingen :o |
Citaat:
|
Citaat:
en met andere programma's, zoals Outlook? |
Citaat:
met outlook kan het wel :) |
die mensen doen dat via outlook met smiley central ofzo iets dergelijks [Spyware dacht ik] dus niet echt aan te raden!
|
Citaat:
Zonder die troep.. |
Ok, dan zal ik ook maar eens via Outlook gaan mailen :p
bedankt iig :) |
Citaat:
Ik wil geen html email.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want mensen mogen het van mij wel functioneel gebruiken... Hetzelfde verhaal met doorstuur emails, ik moet die troep niet :p |
Citaat:
Ik heb hem in 3 variaties (geschreven in PHP), eentje waarbij er ineens 100 worden verstuurd, eentje waarbij er met een interval van 20 seconden mailtjes worden verstuurd en eentje waarbij hij gedurende 24 uur elk kwartier een mailtje de deur uit doet. Hard doch effectief (alles uiteraard ná een waarschuwing). |
Pff... beetje kinderachtig, vind je zelf niet? :|
|
Niet als die akelige figuren je die emails blijven sturen, nadat je ze vriendelijk verzocht hebt het niet meer te doen.. 'Nee! Dezuuh, ik egt lachuuuh!'
|
Citaat:
|
Je kunt plaatjes (dus ook geanimeerde smileys) van een internetpagina selecteren en vervolgens naar het richtext venstertje van hotmail (alleen IE) slepen. (y)
Moet je wel zorgen dat de plaatjes ergens op internet staan. |
Citaat:
Dit bevorderd nl de spam.. |
Wtf is dat nieuw?
|
Ok, na een kleine test is mijn conclusie dat dat onzin is, **********.
|
Citaat:
Ik d8 dat ze dat op hotmail ook hadden ingevoerd op spam te reduceren... Misschien kun je het aan en uitzetten op hotmail, en staat het standaard aan :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |