![]() |
wat is nou lekker vingeren?
zoals de titel luidt... wat is lekker vingeren
hebben jullie bepaalde techniekjes? laat het me horen ps: heb eens horen zeggen dat als je te veel vingert (mastuurbeert) je wel eens uitgetrokken schaamlippen kan krijgen :rolleyes: :eek: :mad: jukkie ! is dat waar? |
Met de vingerss!!!! :cool: :p :o :o :cool: :o :cool: :p :eek: :bloos: ;) :p :bloos: :cool: ;) :p :cool: :o :cool: :rolleyes: (n) :| :eek: :eek: :p :cool: :p :cool: ;)
|
Zucht. Ongeveer net zo waar als dat je er blind van wordt, behaarde handpalmen ervan krijgt of ruggemergverweking....
En of jullie willen ophouden met kinderachtig zijn. Zeker geen FB online? |
De meeste jongens denken dat je de vingers er heeeéeeeeeeelemaaaal in moet stoppen, nou... dat is mis (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
just kidding... a slight touch and a upgoing rythm makes a girl going crazy... (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het verschilt natuurlijk ook per persoon
|
pijn kan het zeker doen, als je er op begint te wrijven zoals je een vliegestront van een voorruit verwijderd, tja die gaat ook niet meteen weg eh... liquid is the solution! en ondertussen veel kusjes geven, overal... dan zal het al wat vlotter verlopen denk k
|
Nou niet met je knieschijf in ieder geval.
Het is net zoals met veel dingen related to loooove makin' dat je het voorzichtig moet doen, en op je partner moet letten. |
Citaat:
Versier je zo ook meiden als je uitgaat? :o :p |
sarcasme?
btw, vliegenstronten verwijder je het best met een hogedrukreiniger... vingeren... tja... NOT besides, wrom een stel vingers gebruiken als je een zachte, warme, natte tong hebt? en ja ik stap gewoon op een meisje af en steek m'n tong in haar oor... (als 1. haar vriend er niet naast staat, 2. de leeftijd comform is, 3. ze niet lesbisch is, 4. schrap 3.) ;) |
Ik heb wel eens gehoord dat je van masturberen doof wordt, maar daar hoor ik de laatste tijd vrij weinig meer van.
:) Verder lijkt me dit onderwerp al aardig uitgekauwd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, een lekkere manier van vingeren? Dat verschilt per persoon he, ik zou zeggen: probeer eens wat uit. Je kunt bijvoorbeeld je clitoris masseren met een vinger, of er over wrijven, dat kan met het 'kapje' eroverheen of weggeschoven, of in je vagina je g-plek opzoeken (geribbeld plekje aan de buikzijde van de vagina, zit op 3-5 cm diepte, maar niet elk meisje is daar even gevoelig) en die stimuleren door te wrijven, te drukken, te masseren of weetikveel. Of gewoon de hele vulva strelen. Of met 1 of 2 vingers in je vagina 'spartelen'. Ofzo. Of die dingen combineren of afwisselen. Als je begint terwijl je nog niet echt geil bent, stop je vinger dan eerst in je mond zodat-ie nat is.
En uitgerekte schaamlippen... ehm... als je masturbeertechniek inhoudt dat je je schaamlippen in een bankschroef klemt, en dan achteruitloopt, dan kunnen ze er misschien wel van uitrekken... maar verder niet. En je wordt er ook niet blind, doof of dom van, en je krijgt er ook geen luizen of soa's door. |
idd..... wat zijn nou jullie nieuwste 'uitvindingen' op het gebied van masturberen...
alles is welkom, gooi het eruit ;) ik ben wel toe aan iets nieuws! |
Citaat:
|
Citaat:
Verder ga ik de moeite niet nemen om in te gaan op dit topic. |
Het is natuurlijk iets dat op gevoel moet gaan, maar deze vind ik wel aardig als je het allemaal nog neit zo goed weet:
Rustig drie keer op en neer over haar klitje, dan vier keer cirkeltje, dan weer vijf keer op en neer, ect ect. |
Citaat:
En voor de rest: iets met een douchekop. ;) |
nee, af :rolleyes:
|
Komkommers zijn in tegenwoordig. (y)
|
En als ik écht geil ben, stouw ik m'n hele vuist erin.
|
Zal ik een reden geven om het topic te sluiten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |